Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-12-09, 16:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Κοίτα το κάρτερ δεν χρειάζεται αλλαγή! το καρτερ του μοτερ αυτου έχει στόμια για την τουρμπίνα για να επιστρέφει τα λάδια εκει η τουρμπίνα και για να το αλλάξεις είναι φασαρία. Αν το κάνεις πρέπει να κολλησεις σωληνάκι και να βρεις κοντό κάρτερ για να κερδίσεις σε ύψος από την εξάτμιση. Βασικά περνάς από κάτω δεν σε πειράζει το κάρτερ!!! για τον καταλύτη που λες στο 4E-FTE είναι δίπλα από την τουρμπίνα και είναι το ίδιο το downpipe. Αν δεν ξέρεις τι είναι, είναι αυτό το κομμάτι που ενώνει τουρμπίνα (έξοδο) με την υπόλοιπη εξάτμιση. Αυτό που σε εμποδίζει είναι η γέφυρα που έχει η corolla από κάτω και όχι το κάρτερ. Δες πως είναι ο καταλύτης. Σε λίγο θα σηκώσω και άλλες φωτος να δεις.

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-12-09, 17:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Στις 2 παρακάτω φωτος στο starlet gt θα δεις ότι από κάτω από το μοτερ ΔΕΝ υπάρχει γέφυρα και έτσι το downpipe κατεβαίνει εύκολα κάτω και κάνει και μεγάλη κούρμπα κάτι που δεν μπορεί να γίνει στην corolla! δλδ αν βρεις κανενα downpipe από starlet να ξέρεις οτι κατά 99% δεν κάνει!!! πρέπει να είναι ΠΟΛΥ μαζεμένο για να μην χτυπάει στην γέφυρα, επίσης δείχνω πως είναι ο μαμά καταλύτης/downpipe και πως ήταν το downpipe που έβαλα μετά, και καταλύτη από κάτω αφού αυτό ειναι σκέτη σωλήνα και δεν έκανε και στην corolla (το downpipe).


Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-12-09, 00:27
naevy Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-11-2007
Μηνύματα: 180
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
naevy θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
50άρα είναι μάλλον λίγο (καμία σχέση τα αέρια εξάτμισης του ατμοσφαιρικού με το turbo), 55άρα καλύτερα για μαμά πίεση, 60άρα αν σκοπεύεις να ανεβάσεις πίεση αργότερα.
όσο πιο μικρή η διάμετρος της εξάτμισης, τόσο περισσότερη ροπή "κρατά" το μοτέρ, όσο πιό μεγάλη, στροφάρει καλύτερα ψηλά στις >6000rpm.
εγώ έχω 60άρα με μεγαλύτερο intecooler μπροστά, 0,85bar πίεση και 60άρα, και είμαι ευχαριστημένος και από ροπή και από δύναμη στα ψηλά.

ΥΓ: φώτο από το downpipe σε Ε11




Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 11-12-09, 02:12
Το avatar του χρήστη xaralampos
xaralampos Offline:
 
Εγγραφή: 30-10-2009
Μοντέλο: TOYTOA COROLLA AE101
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 91
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
xaralampos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ευχαρηστω πολυ για την βοηθεια παιδες.αλλα συγνωμη σας εδωσα λαθος πληροφορια.εχω την corolla e10.για αυτο σας λεω οτι εμποδιζε το καρτερ.ο καταλητης παντος απο οτι φαινεται ακομα δεν ενοχλει εκει που ειναι.το intercooler φιλε ποσο σου βγεικε?
Απάντηση με παράθεση
intercoller
  #5  
Παλιά 11-12-09, 07:57
naevy Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-11-2007
Μηνύματα: 180
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
naevy θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
intercoller

γειά,
ένα πλήρες σετ intercooler με σωληνώσεις και κολάρα θα σου στοιχίσει 400 ευρώ περίπου. προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τους έλληνες κατασκευαστές, γιατί ένα μελετημένο intercooler κάνει την διαφορά και οι ντοπιοι είναι λίγο αρπακολατζίδες.










Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη naevy : 22-12-09 στις 08:40.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 11-12-09, 19:14
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καταλύτης αν εννοείς τον μαμά, θα πρέπει να βάλεις άλλον! εγώ μιλούσα για τον μαμά του starlet GT moter! βάζω και εγώ τις δικές μου φωτος. Υπόψην ότι έχω ενώσει ένα κομμάτι από την εξάτμιση που είχε το σταρλετ μαζί με τον καταλύτη, γιατί εκείνη την περίοδο κοιτούσα να γλιτώσω χρήματα, γιαυτό μη με κραξει κανείς ε?









Η κατασκευή είναι από δικό μου εξατμισά και κοιτούσα να χρησιμοποιήσω ότι μπορούσα από το σταρλετ, όπως κομάτι της εξάτμισης, καζανάκι και καταλύτη και κυρίως όσον το δυνατόν χαμηλό κόστος. Αν βάλουμε ανοξείδωτη είναι το καλύτερο αλλά πάει πολλά. Το μαμά intercooler μπροστά το έβαλα μόνος μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος εφόσον έχω μαμα πίεση και με μαμά τουρμπίνα. Αλλιώς όπως είπε και ο navy πάμε σε μεγαλύτερο aftermarket.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 11-12-09, 19:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ξέχασα να πω στις φωτος το αμάξι ήταν χαμηλωμένο 3.5cm σε μερικά σημεία έβρισκα αλλά χτύπαγε πρώτα το ιντερκουλερ αυτό το σημείο που εξέχει από κάτω και μετά η σωλήνα της εξάτμισης κάτω από το κάρτερ. Τωρα με μαμά σε ύψος ελατηρια δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να βρεί κάτι κατω.
Απάντηση με παράθεση
εγκλυμα
  #8  
Παλιά 23-12-09, 00:21
sakistrd Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 08-12-2009
Μοντέλο: COROLLA 111 G6 TURBO
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
sakistrd είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγκλυμα

καλησπερα καλο για λιγα χρηματα αλλα πασχει απο down pipe λογω αποτομης γωνιας μετα την τουρμινα.επισης βαλε καρτερ kai απο corolla 1300 97 εχει αυλακι για να περναει ανετα και ομορφα ο σωληνας.και γω το ιδιο μοτερ εχω με φ72 σωληνα.φιλικα καλα τουρμπισματα.
__________________
ΜΑΓΚΕΣ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μετατροπη απο 4efe σε 4efte babis92 TOYOTA COROLLA E*101 19 26-02-18 17:05
G6 σε 4EFE andreasseva TOYOTA COROLLA E*101 11 10-01-16 16:54
4efe 4efte tolinio TOYOTA COROLLA 111(G6) 136 16-07-12 00:44
4EFE ecu animalcopy SUPPORT 66 07-02-10 12:43
Απο 2Ε σε 4EFE animalcopy SUPPORT 26 16-12-09 19:51



Page generated in 0,23692203 seconds (81,64% PHP - 18,36% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:09.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)