Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |

07-12-09, 20:12
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν μας είπες τι corolla είναι, αν και αυτό δεν έχει σχέση τώρα. Εγώ έχω το μαμίσιο από starlet gt τοποθετημένο μπροστά και για να γλιτώσω κόστος αλλά και γιατί με μαμά πίεση και μαμά turbina δεν είναι απαιραίτητο μεγαλύτερο γιατί θα αυξήσει το turbo lag. Eμένα είναι καλύτερα από πριν αφού έχω καλύτερη ψύξη και δεν αυξήθηκε καθόλου το lag. Διαστάσεις δεν ξέρω να σου πω αλλά αν δεν σκοπεύεις να το κάνεις πάνω πχ από 200 άλογα, βάλε ένα νέο μικρούλικο από αυτά τα μακρόστενα, όχι σαν μερικούς που πάνε και βάζουν λες και έχουν Evo 9 και μετά από το lag δεν πάνε βήμα. Προσοχή λοιπόν στην επιλογή μεγέθους intercooler! δεν πάει όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο! το μέγεθος πάει ανάλογα με τα άλογα! (πίεση τουρμπίνας, μέγεθος κτλ), για εξάτμιση εγώ έχω 55αρα αλλά με μαμά turbina. Αν έχεις μαμά κάνε 55αρα άντε 60αρα όχι παραπάνω και όχι λιγότερο.
|

07-12-09, 20:15
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|

07-12-09, 20:28
|
 |
|
|
Εγγραφή: 30-10-2009
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 91
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εχω το ε11.επειδη ποιο κατω γραφεις εκσατμιση απο 50 εως 60.το αμαξι θα μινει μαμα το πολι μεχρι 150 αλογα να το παω.οχι παραπανω.οποτε φιλε νομιζω δλδ οτι μια 50 ειναι καλη.τι λες?παντως καλη μαγκια αυτο με το μαμα intercooler καλα το εκανες εκει κατω .παιζει να το κανω και εγω ετσι ισα ισα να φαινεται.
|

09-12-09, 17:44
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το intercooler δεν φαίνεται, αν πας πολύ κοντά και το ψάχνεις μόνο. 55αρα κανε καλύτερα όχι 50αρα.
|

09-12-09, 18:25
|
 |
|
|
Εγγραφή: 30-10-2009
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 91
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μπορεις να μου εξιγησεις σε παρακαλω τι διαφορα θα εχω με την 50αρα?το αμαξι μου ειδη ειναι συνεργειο και πρεπει σιγα σιγα να κανω και εξατμιση.
|
 |
|
 |

09-12-09, 20:19
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
όσα παιδιά ξέρω με μαμα τουρμπίνα και μαμα πίεση και έβαλαν 50αρα μετά την θεωρούσαν λίγη! οι περισσότεροι κάνουν 55αρα και λένε είναι και η καλύτερη και μερικοί και 60αρα. Μιλάω πάντα για εξωτερική διάμετρο σωλήνας γιατί ανάλογα με το πάχος της το μέσα είναι μικρότερο, πάντως σίγουρα δεν είναι το πάχος περισσότερο από 1mm, οι σωληνώσεις πάντως που χρησιμοποίησα στο intercooler (εκτός εκεί που έχω κάνει κολλήματα) οι υπόλοιπες είναι ανοξείδωτη σωλήνα Φ 50mm X 2mm. Aν κάνεις εξάτμιση ανοξείδωτη μπορεί να είναι 2mm αν λοιπόν κάνεις 50αρα το μέσα θα είναι 48mm, που την θεωρώ μικρή, φρόντισε η μέσα διάμετρος να είναι 55-60mm. Tα λέω αυτά μετά απο πολύ ανάλυση σε άλλα forums με παιδιά που έχουν 4E-FTE και πάντα μιλάμε για μαμά πίεση και turbina. Να πω ότι φίλος είχε βρει μαμά εξάτμιση από starlet GT και την έβαλε στο starlet ep82, και μετά φυσικά δεν έκανε καθόλου θόρυβο αλλά δεν τραβαγε σαν το δικό μου! είχε και το μαμά καζανάκι με 2 μπούκες (δίδυμες). Την άλλαξε και έβαλε 60αρα με ελεύθερο καζανάκι και το αμάξι πέταγε μετά! ΜΕΓΑΛΗ διαφορά! επίσης το μαμά downpipe (καταλύτης) δεν μπαίνει στην corolla επειδή έχει γέφυρα! πρέπει να κάνεις χειροποίητο downpipe και αν θες να έχεις καταλύτη, βάζεις μεταλλικό από κάτω.
|

10-12-09, 15:38
|
 |
|
|
Εγγραφή: 30-10-2009
Περιοχή:
ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 91
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
επειδη εχω τελικο 50αρι και μου αρεσει ο θορυβος που κανει δλδ δεν κανει πολι βαβουρα βγαζει ωραιο μπασο ετσι λεω να την κανω τελικα 50αρα.το αμαξι δεν θα το εχω για κοντρες οποτε θα ειμαι καλιμενος.κατω γραφεις οτι δεν ταιριαζει ο καταλιτης.το παλιο το μοτερ που ειχα εγραφε επανω στο injection efi.το μοτερ που πειρα τωρα δλδ του starlet gt γραφει και σε αυτο το ιδιο.παιζει κανενα ρολο αυτο?αυτο που θελει σιγουρα αλλαγη ειναι το καρτερ.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Μετατροπη απο 4efe σε 4efte |
babis92 |
TOYOTA COROLLA E*101 |
19 |
26-02-18 17:05 |
G6 σε 4EFE |
andreasseva |
TOYOTA COROLLA E*101 |
11 |
10-01-16 16:54 |
4efe 4efte |
tolinio |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
136 |
16-07-12 00:44 |
4EFE ecu |
animalcopy |
SUPPORT |
66 |
07-02-10 12:43 |
Απο 2Ε σε 4EFE |
animalcopy |
SUPPORT |
26 |
16-12-09 19:51 |
Page generated in 0,21531296 seconds (79,90% PHP - 20,10% MySQL) with 36 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|