Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
23-09-09, 18:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
4EFE? εννοείς ότι τούρμπισες το μαμα μοτερ και δεν έχεις το γνωστό 4E-FTE? εγώ ξέρω ότι το σασμαν του GT/glanza αντέχει περισσότερο από τα 6ταχυτα και φορτώνει και καλύτερα (το 6ταχυτο είναι ποιο κοντό) δλδ η 6η σχέση είναι κοντύτερη από τη 5η αυτών που είπα. Αυτά όμως σε 4E-FTE και 4E-FE στις F/L με τα VVTI moter δεν ξέρω τι σασμαν έχουν και αν είναι τα ίδια.
|
|
|
|
23-09-09, 19:26
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 25-06-2008
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
4EFE? εννοείς ότι τούρμπισες το μαμα μοτερ και δεν έχεις το γνωστό 4E-FTE? εγώ ξέρω ότι το σασμαν του GT/glanza αντέχει περισσότερο από τα 6ταχυτα και φορτώνει και καλύτερα (το 6ταχυτο είναι ποιο κοντό) δλδ η 6η σχέση είναι κοντύτερη από τη 5η αυτών που είπα. Αυτά όμως σε 4E-FTE και 4E-FE στις F/L με τα VVTI moter δεν ξέρω τι σασμαν έχουν και αν είναι τα ίδια.
|
σωστα καταλαβεs φιλε χωριs να πειραχτει η μαμα πλεξουδα με αψογεs ολεσ τισ λειτουργιεs του αυτοκινητου.Πιστονια, μπεκ, εισαγωγη,μαπ σενσορ, φλαντζα trd ολα απο μαμα 4εφτε και management greedy-e-manage blue,φτιαχτη πολλαπλη και 2,5αρα γκαρετ.Το μοτορι δουλευει 1,0-1,1 bar σταθερο χωριs να ειναι σφυρηλατο και δεν καταλαβαινει τιποτα.Κοφτηs 6400 με κρυσταλλο στον εγκεφαλο γιατι δυστυχωs o e-manage στον κοφτη δεν τα καταφερε.Ισωσ για παραπανω στροφαρισμα να μην αντεχε και το μοτερ.Το τουρμπατο σασμαν σιγουρα αντεχει περισοττερο ελα ομωσ σε ρεπριζ να σε πετυχει ενα 6ταχυτο απο 3η οπωσ ειπα και μετα και θα καταλαβειs πιο φορτωνει καλυτερα, με το που θα βαλεισ 4η στο τουρμπατο σασμαν εχετε για βρυσουλεs!Αν ομωσ μιλαμε για υποδυναμεισ πανω 200αλογα σιγουρα βολευει καλυτερα το τουρμπατο σασμαν και υψηλοσ κοφτησ για να γεμιζει η μεγαλη προφανωσ τουρμπινα.Αν θελειs μπορουμε να τα δουμε και στην πραξη παντα φιλικα!
|
|
|
|
23-09-09, 19:30
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το turbo σασμαν ανεβάζει καλύτερα το λένε όλοι που τα έχουν δοκιμάσει και όσους ρώτησα για 6ταχυτο μου είπαν να μη βάλω γιατί δεν είναι καλό για turbo. Με 2,5αρα και 1-1,1 bar πίεση για τι άλογα μιλάμε? είναι πολλά για να μην έχεις σφυρίλατο το μοτερ! είσαι σίγουρος ότι είναι οκ έτσι? γιατί απ' όσα ξέρω εγώ μου φαίνεται απίθανο αυτό που λες! έτσι έλεγαν και άλλοι για το μοτερ από το passeο στο 1bar με 2,5αρα και οι μπιέλες μια μέρα έγιναν αγγούρια!!!!!
Επίσης από συζητήσεις σε άλλα forums, μηχανικούς, παιδιά με starlet gt-glanza κτλ ξέρουμε και είναι γνωστό γενικά ότι το μαμα μοτερ 4E-FTE, δεν αντέχει πάνω από 1bar (ΜΑΧ ΜΑΧ) με την ΜΑΜΑ τουρμπίνα, μετά πας αναγκαστικά για σφυρήλατα και μάλιστα για λόγους ασφαλείας το δουλεύουν στα 0,9.
Αν δεν σε πειράζει νομίζω ότι δεν είναι όμως εδώ το θέμα το σωστό που τα γράφουμε αυτά, αφου προορίζεται για άλλο μοτερ και όχι τα δικά μας!
|
23-09-09, 19:34
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 25-06-2008
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
να συμπληρωσω επισησ οτι για να βγαζουμε σωστα συμπερασματα πρεπει να λαμβανουμε ολεσ τισ παραμετρουσ υποψην: κυβικα ,βαροσ,μεγεθοσ τουρμπινασ,κοφτη στροφαρισματοσ κ.α.
|
23-09-09, 19:38
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το μόνο που είναι διαφορετικό σε αυτά που λες είναι το στροφαρισμα που δεν λέει και κάτι εφόσον δεν το πάμε με κόφτες στις 7200 δλδ!!! . Και δεν καταλαβαίνω αφού τα έκανες όλα αυτά, γιατί δεν έβαλες μοτερ 4E-FTE κανονικό? ποιό φτηνά θα σου πήγαινε! να είχες μοτερ 5E-FE να είσαι 1500cc να το καταλάβω. Anyway..... όπως είπα δεν έχει νόημα να γράφουμε εδώ.
|
23-09-09, 19:50
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 25-06-2008
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μιλαμε οτι το μοτερ δουλευει χροοοοοοοονια ετσι,προσεξε οτι σου ειπα ομωσ για χαμηλο κοφτη.Οσον αφορα τον 5ε ειναι αλλη περιπτωση και ειχε παντα θεμα με τισ μπιελεσ λογω μεγαλυτερησ ταχυτητασ αυτησ σε δεδομενο στροφαρισμα..Εχεισ δικιο οτι τα γραφουμε σε ασχετο θεμα, πεσ μου σε ποιο θεμα θελεισ να μιλησουμε η αν θελεισ και με πμ.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,13528609 seconds (78,36% PHP - 21,64% MySQL) with 35 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:10. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|