Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
 |
|
 |
|
 |

29-08-09, 18:01
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikos
Ο πατέρας μου έχει Terios 1.3 μοντέλο 2005 με 60,000 χιλιόμετρα και σας πληροφορώ πως δεν έχει κάψει ούτε λάμπα,ούτε δισκόπλακες,ούτε δίσκο - πλατό,δεν έχει τριγμούς.
|
Φίλοι, δεν είμαστε ούτε σαμουράι ούτε σύντεκνοι του Toyoda και της οικογένειας του. Πελάτες του είμαστε γιατί υπολογίσαμε διάφορα πράγματα και εκτιμήσαμε πως συνέφερε.
Μην γενικεύουμε και ισοπεδώνουμε τα πάντα !
Είμαι ευχαριστημένος από την αξιοπιστια Toyota, αλλά ειδικά για δισκόπλακες, τακάκια και δίσκους-πλατό ας μην μιλάμε, γιατι έγιναν πολύ αναλώσιμα (δες Ε12 φορουμ).
Πρωτη φορά στη ζωή μου είχα δισκόπλακες που έπρεπε να αλλαχθούν μαζί με τα τακάκια στα 40.000 χλμ! Στο ΒΜW 316 δεν τις έχουμε αλλάξει μετα από 120.000χλμ.
Και μέλος της οικογένειας, μετά από 40 χρονια οδήγησης κατάφερε κι έμεινε (ΕΝΤΕΛΩΣ) από δίσκο συμπλέκτη στα 15.000 χλμ !!! Δεν νομίζω ότι είχε αντιληφθεί ποτε δίσκο να πατινάρει και να μην πάει το αμάξι, απλώς τον άλλαζαν μετά από 100.000 χλμ για άλλο λόγο (όπως σκληρό πεντάλ).
|

29-08-09, 18:01
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
----------
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikr : 11-12-09 στις 18:22.
|

29-08-09, 18:12
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikr
Θα μου πεις, άλλοι πάνε και αγοράζουν διαρκείας του παναθηναϊκού, για να κλαίνε και να βρίζουν όλο το χρόνο.... 
|
Πάνε αυτά που ξέρατε, φέτος θα χαζεύουν Λέτο, Σισέ και τα θύματα τους!
|

29-08-09, 18:14
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
----------
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikr : 11-12-09 στις 18:22.
|
 |
|
 |

29-08-09, 18:20
|
 |
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikr
Θα μου πεις, άλλοι πάνε και αγοράζουν διαρκείας του παναθηναϊκού, για να κλαίνε και να βρίζουν όλο το χρόνο.... 
|
off topic, αλλα αψογο!!! 
Στο θεμα μας τωρα, φιλε Νικο σιγουρα τα ΤΟΥΟΤΑ (μιας και απο αυτα εχω δειγματα, δεν ξερω τι γινεται με τις αλλες εταιριες) δεν εχουν την ιδια συναρμολογηση με αυτα της δικης μου και δικης σου σειρας. ΑΛΛΑ, οσα χρονια και να περασουν δεν προκειται καμια κορεατικη εταιρια να γινει σαν μια ιαπωνικη, το πα και πιο πανω και θα το ξαναπω οσες φορες χρειαστει. Κι αυτο που λέτε για τριγμους σε Ε12, το χω δει πιο πολυ στις πρωτες Ε12 γιατι μπηκα σε μια Ε12 5d facelift ενος συγχωριανου μου και δεν ακουγα το παραμικρο. Επισης, προσωπικα πιστευω οτι παιζει ρολο και το εκαστοτε εργοστασιο παραγωγης. Δεν ειναι τυχαιο δηλαδη που πιο πολλα προβληματα ακουστηκανε για τα τριπορτα μοντελα Ε12, οπως και ολα τα αλλα μοντελα της ΤΟΥΟΤΑ που φτιαχνονται στο εργοστασιο της Βρετανιας, εναντι σε αυτα που φτιαχνονται στην Ιαπωνια. Αν τελικα μεινω πιστος στην ΤΟΥΟΤΑ (πραγμα πολυ πιθανο μιας και μουαρεσει η ιδεα της Ε15) θα κοιταξω να γραφει το πλαισιο JT. Πειτε το κολλημα πειτε το ιδιοτροπια, αυτο θελω να γραφει.
|

29-08-09, 18:23
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πιστεύω ότι αξίζει να είμαστε πελάτες της Toyota στην Ελλάδα, γιατί έχει ένα καλό επίπεδο σε ποιότητα προϊόντος, τιμή, κόστος επισκευών και ανταλλακτικών και ποιότητα εξυπηρετησης (συγκριτικά με αλλους).
Έχει ένα έντιμο πρόγραμμα συντήρησης για λαϊκά αυτοκίνητα, δεν προβλέπεται να αλάζουμε κάθε λιγο από ένα ιμάντα, μπουζί κτλ. Από την άλλη μερια όσους ιμάντες και τεντωτήρες και να αλλάξεις στο TS, μετά από λίγα χλμ θα στριγκλίζει σαν παλιοσακαράκα στο ξεκίνημα.
|

29-08-09, 18:44
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10
Κι αυτο που λέτε για τριγμους σε Ε12, το χω δει πιο πολυ στις πρωτες Ε12 γιατι μπηκα σε μια Ε12 5d facelift ενος συγχωριανου μου και δεν ακουγα το παραμικρο.
|
Μοιάζει παραξενο, αλλά διαφοροι χαζο-τριγμοί (καθισματα, ζώνες, κτλ.) φεύγουν με το χρόνο!
Οι συστηματικοί τριγμοί δεν είναι θεμα 3d, 5d, Japan ή UK, αλλά σχεδίασης και προδιαγραφών των υλικών-εξαρτημάτων του αυτοκινήτου (κόστος υλικών και συναρμολόγησης). Παράδειγμα τα πλαστικά της επένδυσης της πίσω πόρτας, που όταν είναι ξερά, το χειμώνα κροταλίζουν όσο είναι κρύα. Πρέπει καθε Οκτώβρη να τα ψεκάζεις με σιλοκόνη για να μαλακώσουν στις επαφές! Και τα παράθυρα πάντα θα τρίζουν όταν είναι λίγο ανοικτά.
|
 |
|
 |

29-08-09, 19:10
|
 |
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2006
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Μιά αγορά που δεν σηκώνει ιταλικά και γαλλικά. Και με το ζόρι πείθονται για VW.
|
ειδικα η fiat δεν εμπαινε στην αμερικανικη αγορα λογω του κοστους του στησιματος ενος οργανωμενου συτηματος διανομης και συντηρησης. γι'αυτο αγοραζοντας το μεγαλο μεριδιο στην gm θελει μπει στην αγορα και να διεκδικησει το μεριδιο της. αν αυτο θα ειναι μικρο η μεγαλο η ιστορια θα το δειξει...
σχετικα με τα κορεατικα, ακομη κι αν δεχθουμε το value for money και την οποια αξιοπιστια (αν υπαρχει), πως μπορει κανεις να παραβλεψει την αισθηση οτι σε 2 χρονια εχεις την αισθηση οτι οδηγας αμαξι εικοσαετιας! ειναι γενικοτερα ενα χαρβαλο που δεν εμπνεει καμια αξιοπιστια, καμια ασφαλεια, που κι αν τις εχει δεν τις αισθανεσαι, και φυσικα για οδηγικη απολαυση και ποιοτητα κυλισης ουτε λογος!
αν αγορασω ενα αυτοκινητο στα 2/3 της αξιας ενος toyota πχ,
και στην 5ετια δειχνει να εχει τα σημαδια του χρονου και της χρησης που θα εμφανισει το toyota σε 10 η 15 χρονια, ειμαι οντως κερδισμενος?
|
 |
|
 |

29-08-09, 19:22
|
 |
|
|
Εγγραφή: 07-06-2008
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 358
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Φίλοι, δεν είμαστε ούτε σαμουράι ούτε σύντεκνοι του Toyoda και της οικογένειας του. Πελάτες του είμαστε γιατί υπολογίσαμε διάφορα πράγματα και εκτιμήσαμε πως συνέφερε.
Μην γενικεύουμε και ισοπεδώνουμε τα πάντα !
Είμαι ευχαριστημένος από την αξιοπιστια Toyota, αλλά ειδικά για δισκόπλακες, τακάκια και δίσκους-πλατό ας μην μιλάμε, γιατι έγιναν πολύ αναλώσιμα (δες Ε12 φορουμ).
Πρωτη φορά στη ζωή μου είχα δισκόπλακες που έπρεπε να αλλαχθούν μαζί με τα τακάκια στα 40.000 χλμ! Στο ΒΜW 316 δεν τις έχουμε αλλάξει μετα από 120.000χλμ.
Και μέλος της οικογένειας, μετά από 40 χρονια οδήγησης κατάφερε κι έμεινε (ΕΝΤΕΛΩΣ) από δίσκο συμπλέκτη στα 15.000 χλμ !!! Δεν νομίζω ότι είχε αντιληφθεί ποτε δίσκο να πατινάρει και να μην πάει το αμάξι, απλώς τον άλλαζαν μετά από 100.000 χλμ για άλλο λόγο (όπως σκληρό πεντάλ).
|
εγω φιλε μου στην Ε12 εχω δισκο πλατο με 166000χλμ...και δισκους αλλαξα στα 140000χλμ
|

29-08-09, 19:55
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
----------
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikr : 11-12-09 στις 18:23.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,24396706 seconds (81,71% PHP - 18,29% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:21. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|