Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 29-03-09, 09:02
Το avatar του χρήστη kostasgasparis
kostasgasparis Offline:
 
Εγγραφή: 12-03-2008
Μοντέλο: E11 - Kia pro cee'd 1.6
Περιοχή: Ν. ΜΑΚΡΗ
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 145
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 226
kostasgasparis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν σου περισσευουν 3500 ριξε πανω τον 4E-FTE και μεινε εκει.το μοτερ μας από θέμα βελτίωσης είναι σκέτη κωμωδία.ισως για αυτο κιολας και να είναι τόσο αξιοπιστο.Αληθεια σκεφτειτε το!πριν μια βδομαδα εριξα πανω μια GroupN και οχι μονο το μετανιωσα αλλα καθε φορα που τη βλέπω μου ερχεται την ξυλωσω.για να τελειωνουμε.μη ριξεις αλλα λεφτα τα οποια δεν θα παρεις πισω ουτε σε επιπεδο αισθησης!εγω λεω τωρα να τον ξυλωσω και να περασω πανω τον turbo αλλα με 180000 χλμ ρε γ@μωτο δεν θα πιασει ουτε για κοτετσι...ειδωμεν...
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 29-03-09, 09:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Γιατί 3500???? δεν πάει τόσο πολλα!!!! κάπου 800-900 max κάνει ο 4Ε-FTE μαζί με το σασμαν για αγορά όλα κομπλέ, για τοποθέτηση μαζι με τα ηλεκτρικά πάει κανά 600-700 ευρώ το πολυ πιστεύω. Εμένα 1000 πήγε μαζί με πίσω φρένα από levin AE101 και μπάρα θόλων μπροστά 3 σημείων και κάτι ψηλά. Οπότε σκετη τοποθέτηση+ηλεκτρικά κανά 600-700 πάει. Για εξάτμιση πας για απλή (όχι ανοξείδωτη) κανά 350-500 ευρώ ανάλογα τι βάζεις. Δήλωμα δεν θέλει. Τώρα αν θες εσύ να βάλεις και άλλα φρένα και άλλο στήσιμο αυτά είναι extra. Πάντως για 3500 δεν πας! εκτός αν εννοούσε το παιδί μαζί στήσιμο και φρένα κτλ. Το intercooler θέλει και δουλειά να παει μπροστά (δεν περιλαμβάνετε στην παραπάνω τιμή) εγώ το έκανα μόνος μου.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 29-03-09 στις 09:23.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 30-03-09, 21:41
Το avatar του χρήστη kostasgasparis
kostasgasparis Offline:
 
Εγγραφή: 12-03-2008
Μοντέλο: E11 - Kia pro cee'd 1.6
Περιοχή: Ν. ΜΑΚΡΗ
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 145
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 226
kostasgasparis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η τιμη αφορα μηχανη, εξατμιση, intercooler, χοανη, χαμηλωμα 3 ποντους, τοποθετηση και ηλεκτρολογικα.το σασμαν μενει ιδιο.δισκος παλι ο ιδιος.η τιμη μπορει να φτασει και τα 5000 αναλογα με τι αλλαχτει.εχω ρωτησει ο ιδιος προσωπικα σε συνεργεια κ ολοι δωσανε την ιδια προσφορα...
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 30-03-09, 22:00
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
παραπάνω είπα τιμές σύμφωνα με αυτά που έδωσα εγώ, τώρα αν άλλοι λένε ότι θέλουν και όσα θέλουν τι να πω! αν ενδιαφέρεσαι με PM σου λέω περισσότερα. Πάντως είπα στις τιμές δεν περιλαμβάνεται άλλο intercooler ή τοποθέτηση του μαμα μπροστά (γιατί εγώ το έκανα μόνος μου), η σκάστρα, δλδ μένει η μαμά, εγώ πήρα άλλη από Αγγλία με 90 ευρώ (μαζί με τον adaptora), και δεν περιλαμβάνεται η ανάρτηση ή οτιδήποτε σχετικά με αυτό. Στις τιμές που είπα ήτανε και ηλεκτρολογική τοποθέτηση και μηχανική. Και για του λόγου το αληθές θα πω και τις τιμές στο starlet.

Moter 4E-FTE με τοποθέτηση μηχανική και ηλεκτρική με δικό μου σασμαν 1600 ευρώ. Παράμεινε μαμα intercooler από πάνω και μαμα σκάστρα και με νεο δισκο-πλατο κτλ και μαμα καταλύτης δίπλα στην τουρμπίνα.
Αν έβαζα μπροστά άλλο θα πηγαινε +300 ευρώ ακόμα
Για σκάστρα που έβαλα άλλη +90 ευρώ ακόμα
πίσω φρένα άξονας+ακρα+ντιζες και τοποθέτηση 400
φρένα μπροστινά 250
αντιστρεπτική μπροστινή από gt = 75
μπάρα θόλων GT = 65
look GT = 500 (προφυλακτήρες-μασκες-φώτα-καπο-αεροτομή) χωρις τα βαψίματα
οι τιμές όλων είναι με τοποθετήσεις μαζί
και μετά σε εξατμισά +300
Aυτά σου κάνουν για 5000 ευρώ??? μην τρελαθούμε κιόλας ρε παιδιά? ποιος είναι αυτός που ζητάει 5000 ευρώ για τέτοιες μετατροπες???
αντε να πούμε και +300 για χαμήλωμα τόσα δεν πάει!
Σε εμένα τοποθέτηση μηχανική και ηλεκτρικά να δουλεύει με όλα τα service του μοτερ στην corolla και μπάρα θόλων 3 σημείων και πίσω φρένα + ντίζες από levin 1000 ευρώ. (με δικό μου σασμαν-μοτερ). Το μοτερ κάνει κάπου 800-900 max εδώ μαζί με σασμαν και όλα κομπλέ. Μην παραπλανούμε τον κόσμο και νομίζουν ότι με τα λεφτά που θέλουν να βάλουν 4Ε-FTE παίρνουν άλλη μια ΕΕ111!!!! εγώ 4700 την πήρα αρχικά.
Με 5000 ευρώ το πας και 280+ άλογα, Τ28 και δεν συμαζεύεται, ή βάζεις και κανένα 3G-GTE, εγώ μιλάω το μοτερ σε μαμα κατάσταση μόνο τα απαραίτητα θα αλλαχτούν δλδ.
Να φανταστείς ξαδερφός μου με ΕΕ90 που ρώτησε για να βάλει 4Ε-FTE με όλα μαζί + μετατροπή σε καταλυτική 3.000 του είπανε, μαζί όλα εκτός στήσιμο ανάρτησης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 30-03-09 στις 22:08.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 30-03-09, 22:08
Το avatar του χρήστη kostasgasparis
kostasgasparis Offline:
 
Εγγραφή: 12-03-2008
Μοντέλο: E11 - Kia pro cee'd 1.6
Περιοχή: Ν. ΜΑΚΡΗ
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 145
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 226
kostasgasparis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν μιλαμε για παραπλανηση αλλα για απλη παραθεση προσφορων.ενταξει ο ενας βγηκε ακριβος αλλα και οι αλλοι δυο στους οποιους ρωτησα?και να σου πω την πικρη μου αληθεια μου φαινεται κ λογικο ποσο τα 3500.για να πας στα 5000 περιλαμβανονται πισω δισκοφρενα καινουριο σασμαν και νεος δισκος.ολοκληρη μετατροπη γινεται!εδω για να παρεις 10 αλογα δινεις 1000 ευρω σε μερεμετια!τελος παντων νομιζω οτι βγηκαμε εκτος θεματος.Νικηφορε στειλε μου ρε φιλε το τηλ σου σε πμ γιατι θελω διαφωτιση σε μερικα θεματα μιας κ σκεφτομαι σοβαρα το τροπετο.αν βγηκαμε εκτος θεματος παρακαλω να διαγραφει η παραθεση.
__________________
Υποστροφή έχουμε οταν χτυπάμε στον τοίχο με τη μούρη...
Υπερστροφή έχουμε οταν χτυπαμε στον τοίχο με τον κώλο...
Ισχύς είναι το ποσο γρηγορα θα πέσουμε πάνω στον τοίχο...
Ροπή είναι το πόσο μακριά θα πάρουμε σβάρνα τον τοίχο μαζί μας..
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 30-03-09, 22:10
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
οκ απλά εγώ θέλω να διαφωτίσω το παιδί που έκανε το topic για να δεί τι συμφέρει καλύτερα. Αν πειράζουν αυτά που είπαμε ας διαγραφούν αν το κρίνουν απαραίτητο οι mods.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα με πολλαπλή εισαγωγής... kostas_90210 TOYOTA COROLLA E 12 41 17-09-10 15:15
Αναθυμιάσεις εισαγωγής g6 1.6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 02-06-10 11:38
Αισθητήρας εισαγωγής αέρα Winmmister SUPPORT 5 11-06-08 18:54
Φίλτρο εισαγωγής αέρα για Ε15 1.6cc tigraki TOYOTA COROLLA E15 12 07-03-08 19:50
πολλαπλή εισαγωγής 2 be or not 2 be? Azriel SUPPORT 1 10-03-06 22:03



Page generated in 0,24280596 seconds (81,06% PHP - 18,94% MySQL) with 34 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:54.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)