και ξέχασα να πω ότι επειδή ήμουν εξοχικό και έκανα 37χλμ να γυρίσω (Κυριακή) + 10χλμ την άλλη μέρα για να πάω δουλειά, το αμάξι από τα λάδια που έκαιγε έγινε 2κυλινδρο!!!! 2 κύλινδροι σταμάτησαν να δουλεύουν και είχε ήχο σαν subaru αλλά ρέταρε τρομερά! τελικά τα μπουζί γέμισαν λάδια και δεν δούλευαν! τα έβγαλα τα καθάρισα με συρματόβουρτσα αφού αλλαξα την γωνία(αντεπίστροφο) και όλα καλά! γιαυτό τις αναθυμιάσεις ΔΕΝ τις πειράζουμε! ειδικά αυτές πριν που είναι εκεί στην πεταλούδα γιατί υπάρχει σίγουρα και αντεπίστροφο και προκαλούνται και αρυθμίες στο ρελαντί και στην λειτουργία του μοτερ, άρα καλά σου είπανε οι μάστορες. Το δοχείο αναθυμιάσεων μπαίνει σε ειδικές περιπτώσεις κυρίως φτιαγμένων και turbo πχ εμένα μπαίνει στο σωληνάκι που έχω χύμα και ο λόγος είναι ότι επειδή δουλευουν με ανεβασμένη συμπίεση πχ και πειραγμένα καπάκια κτ φτύνουν λάδια απέξω! οπότε το δοχείο τα μαζεύει! δεν βλέπω κανέναν απολύτως λόγο να μπει τέτοιο σε απλο μαμά μοτερ! και μπαίνει στο άλλο σωληνάκι όχι αυτό που είναι στην πεταλούδα (πριν την πεταλούδα στην εισαγωγή εννοώ), γιατί τότε το μοτερ θα κάνει αυτά που είπα παραπάνω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 31-05-10 στις 19:06.
|