Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |
|

27-02-09, 23:02
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
στο γεγονος οτι κολαει η πρωτη κ δε βγαινει φταιει ο δισκος η δεν εχει τοποθετηθει σωστα η την εχει ακουσει....
Αυτο μαλλον θα στο κανει κυριως οταν ειναι ζεστο το αμαξι κ μεσα σε κινηση βαλε βγαλε 1η....
Τωρα με τη δευτερα ειναι γενικως λιγο σκληρη σε αυτα τα σασμαν....
Τελος επειδη εχω δοκιμασει τα παντα σε αυτο το σασμαν αυτο που λειτουργησε κ δεν εχω ξαναασχοληθει ηταν το Motorcote......
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|

03-03-09, 23:33
|
 |
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ευτυχως το σαζμαν εστρωσε τελικα απο μονο του.εχει σταματησει να το κανει χωρις να αλλαξω βαλβολινες.μηπως παιζει ρολο οτι το αυτοκινητο δεν κουνιωταν για κανα 2 εβδομαδες?
|

04-03-09, 17:17
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από elastogeorge
Ευτυχως το σαζμαν εστρωσε τελικα απο μονο του.εχει σταματησει να το κανει χωρις να αλλαξω βαλβολινες.μηπως παιζει ρολο οτι το αυτοκινητο δεν κουνιωταν για κανα 2 εβδομαδες?
|
ειναι αυτο που σου ειπα παραπανω...τσεκαρε το μολις ανοιξει κ λιγο ο καιρος κ ανεβουν οι θερμοκρασιες θα στο ξανακανει...
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|

10-03-09, 23:59
|
 |
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δυστυχως αρχισε να το κανει παλι...ξερει κανεις να μου πει ποσο πανε περιπου το σαζμαν..μαζι με τα περαστικα..??γιατι το βλεπω να μου μενει στο χερι..
|

11-03-09, 21:24
|
 |
|
|
Εγγραφή: 18-02-2006
Περιοχή:
Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
400€ το πήρα εγώ πριν 3 μήνες. για αλλαγή περίπου 90€ μου είπαν αλλά το άλλαξα μόνος
|
 |
|
 |

16-03-09, 19:17
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
400 ευρώ ξέρω ότι το πουλάνε της G6 αλλά για αλλαγή 90 ευρώ μου φαίνονται λίγα. Μόνο οι βαλβολίνες πάνε κανά 30αρι ευρώ. Υπόψην ότι αν κατεβάσεις σασμαν και έχεις και φαγωμένο δίσκο πας και για δισκο-πλατο-ρουλεμαν, εκτός αν είναι μια χαρά. εμένα που κόλαγε το σασμαν στο starlet gt και έκανε αυτά που λες την είχε ακούσει το συχρονιζε μέχρι που μια μέρα το πήρα στο χέρι! τα πήρα στο κρανίο που δεν έμπαινε καμια ταχύτητα, δίνω μια κλοτσιά στο μοχλο και με 2αρα εκανα 10χλμ και το άφησα σε ενα φίλο μηχανικό, μετα πήγα πήρα από τον μηχανικό που το είχε φτιάξει, σασμαν GT, δίσκο νεο toyota, άλλο πλατό καλύτερο κτλ και την άλλη πέρα το πήρα έτοιμο. Μου άλλαξε ο αλλος και επιλογέα και ντίζες γιατί τα έσκισα. Όλα μαζί μου κόστισαν 680 ευρώ. Συνήθως τα προβλήματα να μην μπαίνουν κάποιες ταχύτητες, να μην βγαίνουν εύκολα κτλ είναι κλασικό πρόβλημα συχρονιζέ κατά 90% μη πω και παραπάνω. Αν δεν σε ενοχλεί τρελά και έχεις οδική βοήθεια θα σου πρότεινα να το κρατήσεις μέχρι να χαλάσει τελείως, μπορεί να σου πάρει και χρόνια! εμένα τα έκανε από το 2001 και έσπασε το 2007 (Σεπτέμβριο). Και του έριχνα και καρφωτές και σπινιαρίσματα, απότομες αλλαγές σε κόντρες κτλ, και γενικά πολύ σκίσιμο. Υπόψην ήτανε και το μαμά του ατμοσφαιρικού ep82 starlet. Ξέχασα να πω ότι άλλαξα και δισκο επειδή ήταν τόσο φαγωμένος που είχανε βγει έξω τα πιρτσίνια του και κάτι σχοινιά που έχει μέσα! επίσης τα ελατήρια που έχει έπαιζαν πολύ!
|

16-03-09, 22:03
|
 |
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ευχαριστω πολυ..μολις με γλιτωσες απο αρκετα εξοδα....αλλα καλου κακκου λεω να αλλαξω και καμια βαλβολινη..μηπως επηρεαζει..
|

17-03-09, 09:47
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πρώτα βάλε γράσσο μέσα στον επιλογέα και μπροστά που καταλήγουν οι ντίζες επάνω στο σασμαν, και άλλαξε και βαλβολίνες και μετά βλέπεις τι γίνεται.
|

17-03-09, 13:43
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σασμάν δεν χρειάζεται να αλλάξεις για κανένα λόγο.
Αυτό το σασμάν είναι απ' τα καλύτερα που έχει βγάλει η τογιότα και βάζει τα γιαλιά ακόμα και σε σημερινά μοντέλα...
το αν το έσκιζες εσύ ή ο προηγούμενος καθημερινά με κόντρες κτλ είναι άλλο θέμα.
Στη 2α και μόνο, έχει ένα θέμα. Σκαλώνει καμιά φορά στις γρήγορες αλλαγές αλλά μέχρι εκεί. Δοκιμασμένο σε πολλά G6, δεν παθαίνει τίποτα βέβαια, είναι πως το λένε "έτσι απ' το εργοστάσιο". Ίσως είναι και κατασκευαστική αστοχία, αλλά δεν έχει κανένα αντίκτυπο.
Τώρα είπαμε, αν κάνει κόντρες κάθε μέρα αλλάζει...
|

17-03-09, 20:36
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αντώνη αν δεις στην αρχή λέει αρχικά για την 1η ταχύτητα και για την 2αρα. Το δικό μου (starlet ep82 σασμαν από το 12v μοτερ 2E-E) κόλαγε στην 2αρα και μου είπαν αυτό που λες και εσύ και σταδιακά κόλαγε και στην 1η, αργότερα στην 3η και στην όπισθεν, μόνο η 4η έμπαινε με την μία και η 5η. Τελικά κατέληξε όπως είπα παραπάνω. Εγώ είμαι σίγουρος κατά 95% μη πω παραπάνω ότι είναι κλασική φθορά του συχρονιζέ. Κανονικά μπορεί να επισκευαστεί αλλά μάλλον δεν συμφέρει και γιαυτό όταν γίνει κάτι τέτοιο αλλάζουμε σασμαν. Το δικό μου σασμαν είχε 300 ευρώ btw είναι όμως από starlet gt.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,22559595 seconds (81,12% PHP - 18,88% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:43. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|