Μπραβο, λυθηκε και αυτο το προβλημα
Μια που ανεφερες το οικονομομετρο, ποτε δεν καταλαβα την καθ' αυτη λειτουργια του.
Το μονο που εχω παρατηρησει εμπειρικα ειναι οτι αν θελω να αυξησω στροφες και πατησω καπως παραπανω το γκαζι, τοτε θα αναψει το PWR. Ας πουμε οτι με αυτο τον τροπο αυξανω την καταναλωση.
Απο την αλλη ομως, μπορει να εχω πχ 3η ταχυτητα και σταθερα 6000 στροφες και θα ειναι ειναι σταθερα αναμενο το ECON. Ειναι καπως παραλογο.
Για να πω την αληθεια δεν ξερω εαν η βαλβιδα ειναι κοινη σε ολα τα μοτερ, οπως επισης δεν ξερω οταν ειχε γινει η μετατροπη στο αυτοκινητο μου αφησαν την 2Ε βαλβιδα ή εβαλαν την 4ΑGE.
Πληροφοριακα, τουλαχιστον στο δικο μου μοντελο (*E8* με 2Ε, 2A, 4AC, 4AG) μονο στην Ευρωπη ηρθε με ECON/PWR.
|