Φίλε μου επειδή πρόσφατα σχετικά δλδ κατά τον Μάρτιο με Απρίλιο και εγώ άλλαξα μοτερ σε ΕΕ111 (όχι μονος μου) να πω ότι το υδραυλικό λογικά κουμπώνει κουτί στο 4Ε-FTE, βάσεις βάζεις της corolla, η πολλαπλή που λες δεν μπορεί να βρίσκει στην γέφυρα δεν έχει σχέση, προφανώς λες το downpipe ή τον μαμά καταλύτη που έχει σαν downpipe ο 4Ε-FTE. Τα ίδια έπαθα και εγώ δεν έμπαινε το downpipe που είχα, πρέπει να κατασκευαστεί άλλο. Ο κομπρέσορας του a/c δεν μπορεί να μπει έχει αλλιώτικες βάσεις θες από μοτερ 2Ε (starlet ep82) ή japan 4Ε-FTE, μάλλον κάνει και του ep91 starlet. Εγώ με japan κομπρέσορα ακόμα έχω προβλήματα συνδεσμολογίας επειδή το starlet gt είχε κλιματισμό και όχι απλό A/C και έχει διαφορετικά καλώδια και παραπάνω μάλιστα, προσοχή λοιπόν. Το στροφόμετρο δεν μου έπαιζε, ο μηχανικός μου είπε ότι δεν θα παίζει από πριν κτλ και τελικά επειδή ΔΕΝ βρήκαμε από ΑΕ111 κοντερ και ένα στο ebay είχε 230 ευρώ και έλεγε μέχρι 180χλμ έβαλα εγώ οργανάκι στροφόμετρο. Επίσης η πλεξούδα είναι δύσκολη δεν θα τα καταφέρεις, πρέπει να παντρέψεις την υπάρχουσα της corollas με την άλλη του 4E-FTE γιατί τα βύσματα που πάνε μέσα είναι αλλιώτικα από του starlet καθώς και στις άλλες ασφαλειοθήκες! δλδ εμένα πίσω από τον εγκέφαλο έχει άλλα 2 βυσματα που δεν είναι κουμπωμένα πουθενά, αυτα που ητανε της πλεξούδας της corollas προφανώς. Οι διαφορές ήτανε αυτές που ειπα δεν πιστεύω να ξέχασα κάτι.
Υ.Γ εμένα ο μηχανικός την τροχαλία του A/C που λες ότι βρίσκει στο φίλτρο λαδιού μου την είχε τροχίσει λίγο με τροχό (το μέταλλο) και τώρα είναι μια χαρά! μήπως πρέπει να κάνεις το ίδιο ? (εμένα το A/C ήτανε σε starlet ep82 2E).
|