Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
Λάδι σε Corolla με 4efte |
|
18-01-16, 17:05
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-06-2011
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λάδι σε Corolla με 4efte
Καλησπέρα παιδιά. Έχω μία απορία. Τι λάδια χρησιμοποιήτε σε 4ΕFTE;
Έκανα πρόσφατα μετατροπή και έχω κατανάλωση λαδιού, 400gr σε 800χλμ περίπου. Τα λάδια που με βάλανε είναι 10-40 Motul. Ξέρετε από την Toyota τί λάδια το βάζανε; Υπάρχει περίπτωση να μην φταίνε τσιμουχάκια ή κάτι τέτοιο και να είναι αποκλειστικά θέμα λαδιού;
|
|
|
|
18-01-16, 19:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα! εγώ όταν έκανα την μετατροπή μια φορα εβαλα 5-40 για να καθαρισει και καλα το μοτερ οπως ειπε ο μηχανικος μου και απο τοτε και μετα 10-40 βαζω ημισυνθετικα αλλα τα αλλαζω καθε 5000χλμ και 10000χλμ το φιλτρο. Η καταναλωση που εχεις θεωρω οτι ειναι μεγαλη, εισαι απολυτως σιγουρος οτι ειναι στα 800χλμ μονο τοσα? συμπληρωνω και εγω αλλα τα μισα και λιγοτερα ακομα απο εσενα και περιπου στα 2000χλμ.
Απο τα λαδια δλδ τι τυπου ειναι και τι νουμερο δεν τιθεται απολυτως κανενα θεμα!
το προβλημα ειναι στο μοτερ σου.
Επειδη το εχω ψαξει να σου πω τι μπορει να ειναι, μερικα ειναι ευκολα να τα δεις ακομα και εσυ.
1. Φλαντζα ψευδοκαπακου, προσφατα μειωσα την καταναλωση λαδιου επειδη αυτη εχανε λαδια στο πισω μερος και πασαλειβονταν μεχρι πισω! επισης μαζι εβαψα και το καπακι μιας και μπηκα στον κοπο.
2. Τα τσιμουχακια των παξιμαδιων του ψευδοκαπακου! 2 απο αυτα επισης εχαναν λαδια.
Το κοστος ειναι χαμηλο δλδ ουτε 20 ευρω ολα αυτα μαζι. Εγω τα αλλαξα μονος μου.
3. Φλαντζα στροφαλου, παλιοτερα ειχα μεγαλη καταναλωση λαδιου και εχανε αυτη, την αλλαξε μηχανικος μαζι με αλλες δουλειες δεν ξερω κοστος.
4. Φλαντζοκολλα στο καρτερ, εμενα τωρα απο εκει χανει πολλα, γιαυτο εχω αυτη την καταναλωση βασικα, οταν φτιαξει ο καιρος θα το κανω. Επισης μπορεις για αρχη απλα να σφιξεις τις βιδες καμια φορα χαλαρωνουν!
5. Καψιμο τωρα λαδιων απο την τουρμπινα, εδω εχω ενα καψιμο μονο ομως με πολυ σκισιμο ή παρα πολυ ωρα στο ρελαντι δλδ και 20 λεπτα+ ειδικα με A/C ανοιχτο. Το καταλαβαινεις γιατι απο την εξατμιση βγαζει γαλαζιο καπνο και βρωμαει λαδι καμμενο. Θελει service η τουρμπινα σε αυτη την περιπτωση, κοστος 150-160 ευρω που εχω ρωτησει αλλα με την τουρμπινα στο χερι σε μαστορα οχι δλδ βγαλε και τοποθετηση στο αμαξι.
6. Καψιμο λαδιου απο τσιμουχακια βαλβιδων, δεν ξερω κοστος, αλλα αν ειναι αυτο το κανει πολυ συχνα, γαλαζιο καπνο απο πισω συνεχεια και σε ρελαντι, ενω με την τουρμπινα συνηθως γινεται αμα τουρμπιζεις τερμα και αβερτα.
7. Καψιμο λαδιου απο ελατηρια πιστονιων, εδω εχει μεγαλο κοστος επισκευης και απωλεια δυναμης του κινητηρα. Αστα να πανε.....
8. Χειροτερο απο το 7, να εχει προβλημα η φλαντζα κεφαλης δλδ εκει που ειναι το κυριο σωμα του κινητηρα που ειναι τα πιστονια και να περνανε λαδια μεσα στους κυλινδρους, μεγαλη απωλεια δυναμης, πολλες φορες ασυμφορη επισκευη στο μοτερ.
Προτεινω αφου εγινε προσφατα η μετατροπη πριν κανεις κατι, να το πεις στον μηχανικο σου. Δεν ειναι καλο να καιει τοσα σε μονο 800χλμ!!!! εχεις παρατηρησει γαλαζιο καπνο να βγαινει απο την εξατμιση? αμα πατησεις πχ αποτομα γκαζι? αμα τουρμπισεις αποτομα? απο δυναμη ειναι οκ?
και τσεκαρε ολο το μοτερ για διαρροες στα σημεια οπως παρακατω :
1. Ψευδοκαπακο γυρω γυρω.
2. Στο διανομεα εκει που συνδεεται με το μοτερ εχει μεσα ενα λαστιχακι oring καποτε εχανα απο εκει και το αλλαξα.
3. Ολα τα παξιμαδακια στο ψευδοκαπακο εχουν απο κατω λαστιχακια ειναι στεγνα ή εχουν λαδια?
4. Φλαντζα στροφαλου, αριστερα οπως κοιτας την μηχανη ειναι η μεγαλη μεσαια τροχαλια στο μεσα μερος που συνδεετε με το μοτερ.
5. Φλατζοκολλα καρτερ, πρεπει να μπεις κατω απο το αμαξι να το δεις γυρω γυρω εχει πασαλημενα λαδια? στον δρομο σταζουν λαδια οπου παρκαρεις?
6. Aν δεν εχεις διαρροες δες αμα πατας γκαζια, τουρμπιζεις κτλ ή εισαι ρελαντι αν εχεις γαλαζιο (οχι ασπρο) καπνο απο την εξατμιση. Η' τσεκαρε το ετσι κι αλλιως.
Επισης καμια καλη και κοντινη φωτο του μοτερ στα σημεια που ειπα θα βοηθουσε να δω αν φαινεται καπου να χανεις λαδια. Μπορει να μην τα καιει απλα να τα χανεις απο διαρροες εδω και κει.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-01-16 στις 19:51.
|
25-01-16, 00:19
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-06-2011
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νικηφόρε, καλησπέρα και ευχαριστώ για το αναλυτικότατο κείμενο!
Πρέπει να σε πω πως δεν χάνω από πουθενά λάδι, τσιμούχες στροφάλου αλλαγμένες και το πρόβλημα το αντιλήφθηκα με καπνό που μπερδίζει από την εξάτμιση. Το έχω πει στο μηχανικό απλά ήθελα και μια άλλη άποψη. Καπνό πετάει είτε τουρμπίζω είτε όχι, στο ρελαντί για περίπου 20 δευτ. ( δεν πετάει δλδ συνέχεια) και μόνο όταν σηκώθει θερμ. λαδιού ( έχω οργανάκι κ πρέπει να πάει κάπου στους 70 βαθμούς). Θέλω να πιστεύω πως είναι μόνο τσιμουχάκια αλλά ο μηχανικός πιστεύει πως υπάρχει κολλημένο ελατήριο. Τώρα όσον αφορά στην επίδοση του κινητήρα, δεν έχω αντιληφθεί κάποια απώλεια δύναμης από τη στιγμή που το πήρα, αλλά επειδή είναι και ο πρώτος μου 4efte δεν είμαι σε θέση να αισθανθώ κάποια απώλεια. Στον δρόμο πάντως πυροβολάει!!!
|
26-01-16, 15:52
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπερα! σορρυ για καποιο λογο δεν ειδα το μυνημα σου.
καταρχην ειναι προφανες οτι τα καιει, επειδη το κανει συνεχεια ειναι πχ τσιμουχακια βαλβιδων ή ελατηριο πιστονιου/ων, το θεμα ειναι οτι αμα πηγαινει πολυ καλα ειναι μαλλον το 1ο.
επειδη το μοτερ φανταζομαι εχει πολλες χιλιαδες χλμ προτεινω αλλαγη τσιμουχακια που θα θελει ετσι κι αλλιως ακομα και αν δεν εχει τωρα προβλημα, και εγω δεν τα εχω αλλαξει ομως. Ειναι ποιο φτηνα και ποιο ευκολη η εργασια και αμα συνεχισει πας για το αλλο, γιατι κοστιζει ο κουκος αηδονι.
Επισης εχει οργανο που μετρας καθε κυλινδρο την συμπιεση, ετσι μπορεις να βρεις και αν εχει πεσει καποιος αλλα και να καταλαβεις αν εχει καποιος προβλημα. αν δεις οτι χανει συμπιεση ειναι αυτος με το προβλημα στο ελατηριο του πιστονιου. Ας κανει τις μετρησεις ο μηχανικος σου και θα σου πει.
|
|
απαντηση |
|
27-01-16, 12:45
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
Το εργοστασιο της TOYOTA στο manual του εργοστασιου, γι αυτη τη μηχανη προτεινει 10w30 ή 15w40 ή 20w50...
Βεβαια η καταναλωση που λες οτι εχει ειναι πολυ υπερβολικη...Οτι και να του βαλεις δε θα δεις προκοπη...Θελει σιγουρα επισκευη ο κινητηρας...Μονο απο τσιμουχακια δε παιζει να ειναι τοσο πολυ λαδι...Παιζει να καει και απο εμβολοχιτωνια ή και απο την τουρμπινα. Θελει ψαξιμο
|
27-01-16, 14:44
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πιστευω αν ηταν τοσο πολυ απο την τουρμπινα θα πρεπει να εχει πχ τζογο ο αξονας της και τοτε δεν θα τουρμπιζε και καλα ή θα εκανε φασαρια.
Επειδη εχω ρωτησει επισκευη τουρμπινας παει 160 ευρω με την τουρμπινα στο χερι δλδ την πας εκει και μιλαμε την μαμα Ct9. Επισης αμα εχει σπασμενο κατι και θελει χοντρο ανταλλακτικο πχ μαντεμι + κοστος αυτου (δεν ξερω ποσο), απλα επισκευη + αναλωσιμα της παει 160 παντως και μιλαμε και ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση αξονα πως το λενε.
Για τα πιστονια ειπαμε ελεγχο συμπιεσης σε καθε κυλινδρο και το βρισκεις.
Keichi που εχεις βρει manual για 4EFTE? για πες μου και εμενα που δεν το βρισκω πουθενα!!!! το θελω!!!!!
ολοι οι μηχανικοι που κανουν τις μετατροπες 10-40 βαζουν και μερικες φορες 5-40 για να καθαρισει στην αρχη.
|
28-01-16, 19:36
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεαν εχω το μανιουαλ...
Αυτο για τα λαδια το ειχα δει σε μια γνησια σταμπα που ειχε ενα τροπετο απο starlet glanza με αυτη τη μηχανη.
Ε ενταξει τωρα οι μαστορες μπορει να το βαζουν το 5-40 και το 10-40.
Εγω σου λεω ποια λαδια λεει το εργοστασιο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 07-02-16 στις 15:12.
Αιτία: Συγχώνευση posts...
|
29-01-16, 07:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Δεαν εχω το μανιουαλ...
Αυτο για τα λαδια το ειχα δει σε μια γνησια σταμπα που ειχε ενα τροπετο απο starlet glanza με αυτη τη μηχανη.
|
καλημερα θα σε σκισω...τι λες για Manual? ασε τι κανει η ιαπωνια! εκει εχει αλλο καιρο!
μια φορα ειχα βαλει 0-40....αχχααχχααχαχχααχχα νερο λεμε ητανε!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 29-01-16 στις 13:52.
|
|
απαντηση |
|
29-01-16, 20:41
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
Τι καιρος ιαπωνιας ρε νικι... Απ τα manual ειναι αυτες οι ετικετες στα καπω.
Αφου εγραφε και τις καιρικες θερμοκρασιες επανω το ειχα βγαλει και photo.
5w30.....-29-10C*
10w30....-18-38+C*
15w40....-12-38+C*
20w50....-7-38+C*
Και απο οσο κοιταξα στο manual της 101 με 4efe που εχω, τυχαινει να ειναι ακριβως ιδιες πληροφοριες
|
|
|
|
31-01-16, 21:45
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 16-06-2011
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
πιστευω αν ηταν τοσο πολυ απο την τουρμπινα θα πρεπει να εχει πχ τζογο ο αξονας της και τοτε δεν θα τουρμπιζε και καλα ή θα εκανε φασαρια.
Επειδη εχω ρωτησει επισκευη τουρμπινας παει 160 ευρω με την τουρμπινα στο χερι δλδ την πας εκει και μιλαμε την μαμα Ct9. Επισης αμα εχει σπασμενο κατι και θελει χοντρο ανταλλακτικο πχ μαντεμι + κοστος αυτου (δεν ξερω ποσο), απλα επισκευη + αναλωσιμα της παει 160 παντως και μιλαμε και ευθυγραμμιση-ζυγοσταθμιση αξονα πως το λενε.
Για τα πιστονια ειπαμε ελεγχο συμπιεσης σε καθε κυλινδρο και το βρισκεις.
Keichi που εχεις βρει manual για 4EFTE? για πες μου και εμενα που δεν το βρισκω πουθενα!!!! το θελω!!!!!
ολοι οι μηχανικοι που κανουν τις μετατροπες 10-40 βαζουν και μερικες φορες 5-40 για να καθαρισει στην αρχη.
|
Από τη τουρμπίνα έχω θόρυβο κάπου στις 6500-7000 rpm.
Με είπαν πως βγάζει θόρυβο γτ είναι με κουζινέτο και όχι με ρουλεμάν.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17782307 seconds (82,60% PHP - 17,40% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:29. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|