Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
 |

24-07-08, 20:04
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το τσέκαρα στο προγραμματάκι και η διαφορά είναι από τα μαμα λάστιχα με τα 195/55/15 μόλις 8,9 mm ενώ με 195/50/15 είναι 10,6mm. Βέβαια στα 55αρια το νούμερο είναι παραπάνω! δλδ είναι 8,9mm μεγαλύτερη η συνολική διάμετρος από τα 165/70/14 ενώ στην άλλη περίπτωση 10,6mm μικρότερα! το θέμα κόστους δεν ξέρω, τα μισοπρόφιλα λάστιχα είναι ακριβότερα από τα 50αρια πχ. Θα προτιμήσω τα 55% για να βαράει λιγότερο το αμάξι και επειδή λόγω της εξάτμισης σε μερικά σημεία βρίσκω (οριακά). Αν δεν έχει μεγάλη διαφορά κόστους. Βέβαια να πω ότι έχω σασμαν από starlet gt και είναι ποιο μακρύ από το μαμά! δλδ το μαμα σταρλετ σασμαν στις 7200rpm έβγαζε μόλις 50χλμ, ενώ του gt έβγαζε 80!!! Ελπίζω με τα 55αρια να μην χάσω πολύ σε επιτάχυνση! φανταστείτε να είχα 195/45/15!! Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! 
|
 |
|
 |

24-07-08, 20:16
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
το τσέκαρα στο προγραμματάκι και η διαφορά είναι από τα μαμα λάστιχα με τα 195/55/15 μόλις 8,9 mm ενώ με 195/50/15 είναι 10,6mm. Βέβαια στα 55αρια το νούμερο είναι παραπάνω! δλδ είναι 8,9mm μεγαλύτερη η συνολική διάμετρος από τα 165/70/14 ενώ στην άλλη περίπτωση 10,6mm μικρότερα! το θέμα κόστους δεν ξέρω, τα μισοπρόφιλα λάστιχα είναι ακριβότερα από τα 50αρια πχ. Θα προτιμήσω τα 55% για να βαράει λιγότερο το αμάξι και επειδή λόγω της εξάτμισης σε μερικά σημεία βρίσκω (οριακά). Αν δεν έχει μεγάλη διαφορά κόστους. Βέβαια να πω ότι έχω σασμαν από starlet gt και είναι ποιο μακρύ από το μαμά! δλδ το μαμα σταρλετ σασμαν στις 7200rpm έβγαζε μόλις 50χλμ, ενώ του gt έβγαζε 80!!! Ελπίζω με τα 55αρια να μην χάσω πολύ σε επιτάχυνση! φανταστείτε να είχα 195/45/15!! Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! 
|
Kαι γω πιστεύω ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις!Οσο για τη διασταση εξαρταται παντα από το τι ζητάς από το αμάξι σου.Εγώ για παράδειγμα πήγα σε μεγαλύτερη ζάντα και φαρδύτερο πέλμα αλλά πρώτο μου μέλημα ήταν να βελτιώσω το κράτημα,αδιαφορώντας για το αν θα χάσω σε απόλυτες επιδόσεις στην ευθεία.  Εγώ φίλε μου ήμουν ένα βήμα πριν την τοποθέτηση του 4Ε-FTE αλλά μια αναποδιά στα οικονομικά καθυστέρησε την τοποθέτησή του.Αρα θα χρειαστώ τις συμβουλές και τις εντυπώσεις σου όταν έρθει η ώρα να μπει στην G6 μου  Αλήθεια εσύ ποια corolla 111 εχεις?
|

24-07-08, 20:19
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ότι θες ρώτα, εγώ έχω την EE111 του 1997 στρογγυλοφάναρη φυσικά! έχω φωτος εδώ να δεις http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14095 δες όλες τις σελίδες έχει αρκετές φωτος. Εγω είχα starlet gt και έγινε τροπέτο οπότε το είχα το μοτερ , δεν το έπαιρνε κανείς πούλησα ανταλλακτικά και κράτησα και καταλύτη, τελικό καζανάκι, ηχοσύστημα, συναγερμό, κεντρικό κλείδωμα, οργανάκια και τιμόνι και όλα αυτά μπήκανε στην corolla μετά. 
|

24-07-08, 20:58
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
ότι θες ρώτα, εγώ έχω την EE111 του 1997 στρογγυλοφάναρη φυσικά! έχω φωτος εδώ να δεις http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14095 δες όλες τις σελίδες έχει αρκετές φωτος. Εγω είχα starlet gt και έγινε τροπέτο οπότε το είχα το μοτερ , δεν το έπαιρνε κανείς πούλησα ανταλλακτικά και κράτησα και καταλύτη, τελικό καζανάκι, ηχοσύστημα, συναγερμό, κεντρικό κλείδωμα, οργανάκια και τιμόνι και όλα αυτά μπήκανε στην corolla μετά. 
|
Πλέον το corollaki θα χει και δύναμη για να μην του κουνιούνται...Να το χαίρεσαι,πολύ καλή μετατροπή,και από ότι βλέπω σε πολύ κατάσταση η corolla σου.Τα συγχαρητήρια μου για την κούκλα σου τα εκφράζω και στο αντίστοιχο topic φίλε...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,21652699 seconds (79,87% PHP - 20,13% MySQL) with 31 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:08. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|