Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 13-04-08, 07:36
Hlektrologos Offline:
 
Εγγραφή: 26-07-2005
Μοντέλο: ZZΕ111
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Hlektrologos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε συ Γιαννη εμενα μου ακουγονται λιγο περιεργα ολα αυτα.Κατ΄ αρχην γιατι δεν σου αλλαξε πλατο?Αυτα που σου ελεγε οτι δεν χρειαζεται αλλαγη επειδη δεν ειχε φαγωθεί ο δισκος μου φαινονται μουφες.Δηλαδη τοσα χιλιομετρα που ειχες κανει με αυτο το πλατο τα χτενια του δεν εχουν ταλαιπωρηθεί?Επισης αν ειχαν φαγωθει τα συγχρονιζε δεν θα επρεπε να σου εκανε και εναν θορυβο οταν εκανες αλλαγη σε αυτες τις ταχυτητες λες και δεν ειχες πατησει καλα το συμπλεκτη?

Τελος οσο για το θορυβο που ακους μαζι με την αλλαγη αλλαξατε και το ρουλεμαν του δισκου?Αν οχι μαλλον απο εκει ειναι και ο θορυβος.Θα σου πρότεινα παντος να παρεις και καμια αλλη συμβουλη απο κανεναν αλλο μαστορα να δεις τι θα σου πει και αυτος.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 13-04-08, 08:55
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πριν την TS είχα και εγώ 111. Μετά από αλλαγή δίσκο-πλατό που είχα κάνει άρχισε να μου κάνει αυτά ακριβώς που περιγράφεις.1η και 2α δεν έμπαιναν με τίποτε. Μια φορά μάλιστα μου έκανε έναν θόρυβο σαν αυτόν που περιγράφεις. Ακουγόταν σαν κάτι να είναι λυμμένο και να έχει μετακινηθεί από τη θέση του. Κατάφερα και το στάματησα κάνοντας αλλεπάληλα μπρος-πίσω απότε το άκουσα να κάθετε και όλα οκ μετα. Δηλαδή όχι ακριβώς όλα οκ αφού ένα μήνα μετά και σε γρήγορη αλλαγή 1η-2α πήρα σασμάν-διαφορικό στο χέρι.

Δε θέλω να σε τρομάξω, ούτε ξέρω αν αυτά που άκουγα είναι ίδια με τα δικά σου. Απλά για να μην τρέχεις μετά πήγαινε επισκεύασέ το και μέχρι τότε βάλε μια καλή βαλβολίνη και πήγαινέ το ήρεμα.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 13-04-08, 09:34
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν την TS είχα και εγώ 111. Μετά από αλλαγή δίσκο-πλατό που είχα κάνει άρχισε να μου κάνει αυτά ακριβώς που περιγράφεις.

ένα μήνα μετά και σε γρήγορη αλλαγή 1η-2α πήρα σασμάν-διαφορικό στο χέρι.
ξέρεις να μας πεις φίλε Παύλο που οφειλόταν αυτή η δυσλειτουργία που τελικά κατάστρεψε το σασμάν σου;;;
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 13-04-08, 11:02
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να πω την αλήθεια δεν ξέρω που οφειλόταν η ζημιά. Η ιστορία έχει ως εξής:

Στα 110.000 χιλιόμετρα αλλάζω δίσκο πλατό στην ΤΟΥΟΤΑ. Μέχρι τότε κανένα πρόβλημα με το σασμάν + όλες οι ταχύτητες έμπαιναν άνετα. Μπαίνω να κάνω με το μηχανικό δοκιμή, ο συμπλέκτης ήταν πανάλαφρος + οι ταχύτητες έμπαιναν με το δάκτυλο. Όλα καλά και ωραία, τη στιγμή που το βάζω στο συνεργείο στο τελευταίο πάτημα συμπλέκτη ακούω έναν μεταλλικό θόρυβο. Σε κάθε πάτημα συμπλέκτη περίπου στο μέσο της διαδομής άκουγα τον ίδιο θόρυβο σαν κάτι να τερματίζει.

Εδώ αρχίζουν τα προβλήματα, αντί να το ξανακατεβάσουν κάτι έλυσαν από πάνω (στο χώρο της μηχανής τον πίρο που κινείται όταν πατάς συμπλέκτη). Τελικά σταμάτησε να το κάνει αλλά οι ταχύτητες έμπειναν πλέον αρκετά δυσκολότερα, ειδικά όταν αποσύμπλεκα την 1ή φαινόταν να ζορίζεται. Μη ρωτάτε γιατί δεν έκανα φασαρία να δουν τι φταίει. Το αμάξι δεν είχε εμφανές πρόβλημα και ξέρετε πόσο ψυχοφθόρο είναι να τρέχεις και να σου λένε συνέχεια δεν έχει τίποτε...

Λειτουργικά το σασμάν δεν είχε τίποτε εκτός από την 1η και 2α που έπαιρνε δύσκολα, ειδικα σε κρύο ξεκίνημα για να μπει η 2α ήθελε παρακάλια. Επίσης 2-3 φορές είχα ακούσει όταν ήταν κρύο πατώντας φρένο και έχοντας 1η μέσα ένα μεταλικό ήχο (σαν γντουπ) από το σασμάν. Κατά τα άλλα ουδέν πρόβλημα.

Μετά από 60.000 χιλιόμετρα κάποια στιγμή και πηγαίνοντας πολύ νορμάλ άρχισε να ακούγεται ο θόρυβος που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα, σαν ένα πετραδάκι να κινείται μέσα στο σασμάν. Το σταμάτησα όπως είπα και δεν το ξαναέκανε. Προληπτικά όμως και επειδή είχα στο μυαλό μου αυτό με τον δίσκο, πήγα σε άλλη ΤΟΥΟΤΑ και άλλαξα δίσκο πάλι. Μετά από ένα μήνα σε ανηφόρα και γρήγορη αλλαγή 1η 2α κατι ακούστηκε να φεύγει και να τα σπάει όλα. Στο συνεργείο οι φόβοι επιβεβαιώθηκαν, αφού έσπασε και σασμάν και διαφορικό. Το κόστος της επισκευής ήταν μεγάλο και για αυτό προτίμησα να το δώσω και να πάρω την TS (ένα απο τα 3-4 αυτοκίνητα που είχα σκοπό να πάρω)

Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να ξέρω τί έφταιξε και έσπασε, μόνο τα συμπτώματα ξέρω. Για αυτό και λέω στον φίλο να πάει να το κοιτάξει γρήγορα. Μέχρι τότε αργές αλλαγές...

Ελπίζω να βοήθησα, συγνώμη που δεν ξέρω παραπάνω για το τί έφταιξε

ΥΓ: και στο σασμάν της TS η 2α δεν μπαίνει και πολύ άνετα και το φοβάμαι. Θα βάλω motul βαλβολίνες και αν δε δω βελτίωση μάλλον θα χρειαστώ τις συμβουλές σας
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πρόβλημα με ημιαυτόματο σασμάν giannakiss TOYOTA COROLLA E 12 4 11-08-14 02:11
Βοήθεια για σασμάν G6 Odysseas69 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 20 14-02-14 22:44
Πρόβλημα με σασμάν g6 elastogeorge TOYOTA COROLLA 111(G6) 19 17-03-09 20:36
Σασμάν σε Avensis ltsantar CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 19 02-12-08 14:17
Πρόβλημα Στο Σασμόν spirosvvti TOYOTA COROLLA 111(G6) 0 27-06-05 02:35



Page generated in 0,21677494 seconds (79,25% PHP - 20,75% MySQL) with 30 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:33.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)