Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
 |

10-04-08, 11:14
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κοίτα, κι εγώ δεν πιστεύω ότι η HONDA είναι τόσο χαζή, και θα έβαζε το ίδιο μοτέρ, εάν δεν ήτανε απόλυτα σ'ιγουρη για αυτό που πάει να κάνει!!!!!
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος λοιπόν, ότι σε αυτά τα επίπεδα, προφανώς μιλάμε για μια λύση σίγουρη!!!!! Αντίθετα, με την ίδια λογική θα μπορούσε να πεί κάποιος ότι η λύση των TFSI κτλ κτλ, δεν έχει ακόμα ωριμάσει.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
 |
|
 |

10-04-08, 11:30
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
δηλαδη πρεπει να χειροκροτησω την τρομερη τεχνολογια που εχει η vw που πεταξε πανω σε ενα 14ρακι 10 τουρμινες και 10 κομπρεσορες για να βγαλει 170ps?
|
φίλε φοβάμαι οτι αυτή την τεχνολογία πρέπει να τη χειροκροτήσεις (για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη!!! ). Αν βάλεις 10 τουρμπο κα 10 κομπρέσορες δεν μπορεις να παρεις άπειρα άλογα. Πρέπει να σηκώσεις πιεση και πρέπει το μοτέρ να την αντέχει. Πρέπει να προσαρμώσεις τον τρόπο ψεκασμού (FSi άμεσως ψεκασμος της VW) για να έχεις σωστή καύση και όχι προανάφλεξη λόγω μεγάλης πιεσης-συμπίεσης του μειγματος κτλ κτλ. Γιαυτό καίνε μονο 100άρα βενζίνη...
Ας μην βγω off topic, αλλα το μοτερ TSi είναι αρκετά μποροστα!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Αντίθετα, με την ίδια λογική θα μπορούσε να πεί κάποιος ότι η λύση των TFSI κτλ κτλ, δεν έχει ακόμα ωριμάσει.
|
και εγώ αυτό νόμιζα, αλλά το γεγονός οτι η VW και όλος ο όμιλος (SEAT, SKODA) φοράνε αυτό το μοτέρ σε όλο και περισσότερα μοντέλα τους σημαινει οτι η λύση είναι οχι μονο δοκιμασμένη, αλλα και επιτυχημένη!!!!
Γιάννη, σε ήξερα ατμοσφαιράκια!!! Αν θες να παραμεινεις, παρε Type R, αν θες σαλιγκάρι, VW (όλα τα άλλα ειναι φλούδες)
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
 |
|
 |

10-04-08, 11:49
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
φίλε φοβάμαι οτι αυτή την τεχνολογία πρέπει να τη χειροκροτήσεις (για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη!!! ). Αν βάλεις 10 τουρμπο κα 10 κομπρέσορες δεν μπορεις να παρεις άπειρα άλογα. Πρέπει να σηκώσεις πιεση και πρέπει το μοτέρ να την αντέχει. Πρέπει να προσαρμώσεις τον τρόπο ψεκασμού (FSi άμεσως ψεκασμος της VW) για να έχεις σωστή καύση και όχι προανάφλεξη λόγω μεγάλης πιεσης-συμπίεσης του μειγματος κτλ κτλ. Γιαυτό καίνε μονο 100άρα βενζίνη...
Ας μην βγω off topic, αλλα το μοτερ TSi είναι αρκετά μποροστα!!!
|
και επιδη αυτο θα ηταν προβλημα αργοτερα τωρα μπορουν και 95 να καψουν
και εκτος αυτου ειχα διαβασει καπου οταν το βρω θα το ανεβασω οτι ειχαν κανει δοκιμες σε αυτα τα μοτερ πως να καψουν βιολογικο καφσιμο ακομα και απο ξυλο
..............................
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 10-04-08 στις 12:45.
|
 |
|
 |

10-04-08, 19:31
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
φίλε φοβάμαι οτι αυτή την τεχνολογία πρέπει να τη χειροκροτήσεις (για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη!!! ). Αν βάλεις 10 τουρμπο κα 10 κομπρέσορες δεν μπορεις να παρεις άπειρα άλογα. Πρέπει να σηκώσεις πιεση και πρέπει το μοτέρ να την αντέχει. Πρέπει να προσαρμώσεις τον τρόπο ψεκασμού (FSi άμεσως ψεκασμος της VW) για να έχεις σωστή καύση και όχι προανάφλεξη λόγω μεγάλης πιεσης-συμπίεσης του μειγματος κτλ κτλ. Γιαυτό καίνε μονο 100άρα βενζίνη...
Ας μην βγω off topic, αλλα το μοτερ TSi είναι αρκετά μποροστα!!!
|
Μα εδω δεν μιλαμε για απειρα αλογα. μιλαμε για συγκεκριμενα 170ps, ιποδυναμη που ειναι εφικτη με ενα light κιολας τουρμπισμα σε ενα 14αρι μοτερ. εχω δει corolla 14αρι σε πιεση 0.55 bar!! να βγαζει αυτα τα αλογα, επομενως η vw δεν εκανε δα και κανενα κατορθωμα.Η χρηση σαλιγκαρου ειναι η πλεον ευκολη και γνωστη λυση για ευκολα αλογα. Η μαγκια φαινεται απο τον δυσκολο δρομο που ειναι αυτος της ατμοσφαιρας. Αν εβγαζε ενα μοτερ δυνατο ατμοσφαιρικο θα ημουν ο πρωτος που θα της εβγαζε το καπελο.ετσι λοιπον η δικια μου γνωμη ειναι οτι αυτη οι κινητηρες δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο, τα αλογα που αποδιδουν ειναι ευφικτα με τη χρηση turbo.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 10-04-08 στις 22:56.
|
 |
|
 |

10-04-08, 20:04
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-02-2006
Περιοχή:
ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
φίλε φοβάμαι οτι αυτή την τεχνολογία πρέπει να τη χειροκροτήσεις (για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη!!! ). Αν βάλεις 10 τουρμπο κα 10 κομπρέσορες δεν μπορεις να παρεις άπειρα άλογα. Πρέπει να σηκώσεις πιεση και πρέπει το μοτέρ να την αντέχει. Πρέπει να προσαρμώσεις τον τρόπο ψεκασμού (FSi άμεσως ψεκασμος της VW) για να έχεις σωστή καύση και όχι προανάφλεξη λόγω μεγάλης πιεσης-συμπίεσης του μειγματος κτλ κτλ. Γιαυτό καίνε μονο 100άρα βενζίνη...
Ας μην βγω off topic, αλλα το μοτερ TSi είναι αρκετά μποροστα!!!
Μα εδω δεν μιλαμε για απειρα αλογα. μιλαμε για συγκεκριμενα 170ps, ιποδυναμη που ειναι εφικτη με ενα light κιολας τουρμπισμα σε ενα 14αρι μοτερ. εχω δει corolla 14αρι σε πιεση 0.55 bar!! να βγαζει αυτα τα αλογα, επομενως η vw δεν εκανε δα και κανενα κατορθωμα.Η χρηση σαλιγκαρου ειναι η πλεον ευκολη και γνωστη λυση για ευκολα αλογα. Η μαγκια φαινεται απο τον δυσκολο δρομο που ειναι αυτος της ατμοσφαιρας. Αν εβγαζε ενα μοτερ δυνατο ατμοσφαιρικο θα ημουν ο πρωτος που θα της εβγαζε το καπελο.ετσι λοιπον η δικια μου γνωμη ειναι οτι αυτη οι κινητηρες δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο, τα αλογα που αποδιδουν ειναι ευφικτα με τη χρηση turbo.
|
Συμφωνω μαζι σου και εγω θα παραδεχομουν οποιαδιποτε γερμανικη εταιρια βγαλει δυνατο ατμοσφαιρικο...αν εβγαζε 1,4 170 αλογα ατμοσφαιρα θα ελεγα μπραβο αυτο ειναι διαμαντι αλλα με τουρμπο κανεις και τα ΚΙΑ και τα ΛΑΝΤΑ να πανε μαμιωντας...εδω εχει βιντεο λαντα τουρμπο να παταει φεραρι αλλα το θεμα ειναι ποσες θα αντεξει...εγω καλα λογια για το 1,4 δεν εχω ακουσει παντως για το 2,0 παω πασο(σε θεμα αξιοπιστιας) αλλα στα 1,4 μονο προβληματα εχουν και για αυτο το ειχανε σταματησει καποιο διαστημα να το παραγουνε.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
|
 |
|
 |

11-04-08, 09:08
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από KOMIS
μην ψαρωνετε με τα tourbo ρε παιδια...ειναι αρχαια τεχνολογια .αρπαχτες ηθελε η vw σα μαγαζακι που ειναι να κονομησει κανα φραγκακι,και για αυτον τον λογο εβγαλε τον tsi.γνωριζει πολυ καλα οτι σε λιγο καιρο αναγκαστικα ο τροπος παραγωγης ενεργειας αλλαζει......δεν μπορει ομως να εφαρμοσει δικια της νεα τεχνολογια.δεν εχει τις γνωσεις για αυτο.δεν ειναι και toyota.....(βλεπε υβριδικη).ετσι γνωριζοντας οτι δεν μπορει ουτε να εφαρμοσει δικια της νεα τεχνολογια αλλα ουτε και να μεινει με σταυρομενα χερια γιατι εχανε το παιχνιδι στα ατμοσφαιρικα,ανακαλυψε και καλα τον tsi.....αυτη και καλα η ανακαλυψη θα τις δωσει προσωρινα πωλησεις ωστε να μπορεσει να σταθει στα ποδια της,αλλα και να τις δωσει χρονο ωστε να μπορεσει να ακολουθησει την toyota με τα υβριδικα,η οποια αλλη νεα μη ρυπογονα τεχνολογια εφαμοστει στο μελλον.
|
σα μαγαζακι??? ψιληκαζτηδικο ειναι???  μα θα τρελαθουμε?? βγες σε παρακαλω φιλε μου εξω και φερε μου ενα ατμοσφερικο, ι ενα turbo, στους ιπους αυτους, που να βγαζει λιγοτερους ρυπους. φιλε δεν εχει αναγη τα λεφτα σου η εταιρια παρτο χαμπαρι και οσοι δεν ξερουν αυτοι εχουν στανταρ λεφτα και <ατομα> γιαυτο αλοστε δεν ξεσκιζωντε στις διαφιμησεις, ουτε τοιχοκολιμενο ειδα κατι, ουτε κουπονι σε εφημεριδα ειδα, ουτε τιποτα, σε σχεση με αλα ψιληκατζηδικα εταιριεσ, περαστικα λοιπον. για διαβασε παρακατω τα ποστ μου γιατι δεν νομιζω νανε και δα @ρχ**δ@ τεχνολογια.... αλη ωρεξη δεν ειχε θα κινηγαει μια τουοτα με ΤΟ (υβριδικοτης) χαχαχαχα  λοιπαμε και συγνωμη για το εκτος θεματος
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,36500812 seconds (84,89% PHP - 15,11% MySQL) with 36 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:14. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|