Υπάρχουν διάφοροι τρόποι στρωσίματος.
Ένας είναι αυτός που περιγράφουν οι φίλοι παραπάνω.
Ένας άλλος είναι ο λεγόμενος "ιταλικός" ο οποίος αφού ζεστάνεις τον κινητήρα, πας σε μεγάλες ευθε'ιες, κάνεις άνοιγματα στις 4-5000 και μετά απότομο αφημα του γκαζιού ωστε το αυτοκίνητο να φρενάρει με τον κινητήρα.
Έτσι λένε πατάν καλύτερα τα ελατήρια και από τις 2 μεριές...
Το κάνεις αυτό καμιά 10αριά φορές και είσαι οκ....
Ο τρίτος τρόπος είναι δικός μου,
δεν έχω στρωσει ποτέ, ουτε αυτοκινητο ούτε μηχανάκι...
Πιστεύω ότι στους καινούργιους κινητήρες οι ανοχές είναι πολύ μικρές