Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
|
|
29-10-07, 18:48
|
|
|
|
Εγγραφή: 26-09-2005
Περιοχή:
Βολος
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
καλα, κανένας σε αυτό το club δεν ασχολείται με τη formula 1. ή μήπως το post μου σας έπεσε λιγάκι μεγάλο;;;;
Πάντος για όσουν νομίζουν οτι όλα αυτά τα έβγαλα απο το κεφάλι μου, αν εβλέπε Traction θα καταλάβενε του λογου το αληθές. και επίσης στο fight club του supersport fm την παρασκευη ο Βασίλης Τσακίρογλού είχε παρόμοιες αποψεις...
|
Με αυτα που γινονται στην f1 θες κ να ασχολουμαστε? Παντως οσον αφορα το ποστ ειναι πολυ καλο κ οσο περνει ο καιρος βγαινουν στην επιφανεια ολο κ περισσοτερα σεναρια!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
|
|
|
|
05-11-07, 14:41
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Alonso τέλος για την McLaren:
"Με δήλωση της Vodafone Mercedes McLaren γνωστοποιήθηκε και επίσημα πλέον η αποχώρηση του Fernando Alonso από τη βρετανική ομάδα της Formula 1. Xαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση της McLaren:
"Μετά από συνάντηση του Fernando Alonso και της McLaren συμφωνήθηκε ότι θα ήταν προς το συμφέρον και των δυο πλευρών η λήξη της συνεργασίας τους. Μέχρι σήμερα δεν είχε συζητηθεί κάτι τέτοιο ώστε να μην αποπροσανατολισθεί η ομάδα και ο οδηγός από την διεκδίκηση του πρωταθλήματος της Formula 1. Και οι δυο πλευρές πιστεύουν ότι αυτή ήταν η καλύτερη δυνατή απόφαση."
Με δηλώσεις του ο F. Alonso εκφράζει τη λύπη του για τον τερματισμό της συνεργασίας του με τη McLaren.
"Από μικρός ήθελα να γίνω οδηγός της McLaren, αλλά μερικές φορές στη ζωή τα πράγματα δεν πηγαίνουν έτσι όπως τα περιμένει κανείς. Συνεχίζω να πιστεύω ότι η McLaren είναι εξαιρετική ομάδα. Είχαμε τις καλές και τις κακές μας στιγμές κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν και δεν είναι μυστικό ότι ποτέ δεν αισθάνθηκα σαν το σπίτι μου. To ξέρω ότι υπήρξαν υπόνοιες για μεροληπτική αντιμετώπισή μου μέσα στην ομάδα, αλλά στο τέλος είχα πάντα ίσες ευκαιρίες ώστε να διεκδικήσω τη νίκη. Η σημερινή απόφαση επιτρέπει σε όλους να συγκεντρωθούμε στο πρωτάθλημα του 2008. Εύχομαι το καλύτερο για την ομάδα και τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα."
Ανάλογου ύφους ήταν και οι δηλώσεις του Ron Dennis.
"Όλοι στη Vodafone McLaren Mercedes θέλουν να ευχηθούν τα καλύτερα για το μέλλον του F. Alonso. Είναι ένας εξαιρετικός οδηγός, αλλά για κάποιους λόγους η συνεργασία του με τη McLaren δεν αποδείχθηκε αποτελεσματική, φτάνοντας σε ένα σημείο που καμία από τις δυο πλευρές δεν γνώριζε τον τρόπο με τον οποίο θα συνεχιζόταν. Όλοι μας πιστεύουμε ότι η κοινή απόφαση για τον τερματισμό της συνεργασίας ήταν η καλύτερη και τώρα επικεντρώνουμε τις προσπάθειές στην κατάκτηση του πρωταθλήματος της επόμενης χρονιάς."
Πηγή: http://www.in.gr/auto
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
05-11-07, 16:56
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λοιπόν..... διάβασα το πόστ σου Βαγγέλη με μεγάλη προσοχή.... και θα κάνω κάποιες επισημάνσεις και σχόλια επι τούτου.
Πέρα απο το ότι ολο το πόστ (εξαιρουμένου ίσως τοτ Υ.Γ.), εμφανίζει την βρετανική ομάδα ώς ηθελημένα ηττημένη, και συγχρόνως φιλεύσπλαχνη, θα έλεγα ότι πολλά απο αυτά δεν μπορούνε να σταθούνε με βάση την λογική, και εξηγούμαι.
Σαφώς και η τιμωρία θα έπρεπε -όπως όλοι λέγανε- να συμπεριλάβει μέσα και του οδηγούς. Το γιατί δεν έγινε μπορεί να το δεί ο καθένας όπως θέλει. Γιατί το λέω αυτό? Γιατί εάν θέλω να παίξω τον δικηγόρο του διαβόλου, θα μπορούσα να πώ, ότι ο Hamilton -ώς αγαπημένο παιδί της βρετανικής ομάδας, και της FIA όμως- δεν έπρεπε με τίποτα να υποστεί τόσο βαριές συνέπεις. Εφόσον δεν θα τιμωρούνταν ο Βρετανός, είναι σαφές ότι δεν θα μπορούσανε να αγγίξουνε ούτε τον Ισπανό (πόσο μάλλον απο την στιγμή που βοήθησε να φανερωθεί το όλο θέμα!). Οσο αφορά την υποστήριξη της FIA στο πρόσωπο του "μικρού", αρκεί να δει κανείς τι έγινε στα τελευταία 3-4 GP, όπου ήτανε υποψήφιος για ποινές, οι οποίες τελικά ποτέ δεν του αποδωθήκανε. Η δε FIA έψαχνε εναγονίως τρόπο -μαζί με την Βρετανική Κυβέρνηση- να κρατήσουνε το Βρετανικό GP στο καλεντάρι, καθώς ήτανε σοβαρό το ενδεχόμενο να μην υπάρχει απο το 2009 λόγω της κακής του ποιότητας, αλλά και της μικρής προσέλευσης του κόσμου. Το 2ο στην συγκεκριμένη περίπτωση φέρνει το πρώτο... γιατί? Ο κόσμος για να γεμίσει την πίστα θέλει κάποιο ίνδαλμα..... για τους Βρετανούς, με τα τόσα κόμπλεξ, πρέπει απαραίτητα να είναι και Βρετανός. Ο μόνος υποψήφιος ποιός είναι..????? Καλά το μαντέψατε....ο Luis Hamilton.... και θα είναι για πολλά χρόνια! Κάτι που σημαίνει αυξημένα έσοδα για το GP της χώρας του (κάτι τέτοιο άλλωστε δείχνει και η προπώληση απο την πρώτη εβδομάδα του 50% των εισητηρίων). Αρα λοιπόν με την μυθοποίηση της εικόνας του Βρετανού, υπάρχουνε πολλά οφέλη για πολλούς. Η McLaren γίνεται πολύ δημοφιλής στην Βρετανία (αν και σχεδόν ολοκληρωτικά Γερμανική ομάδα πλέον), Ο Luis Hamilton γίνεται ο νέος ήρωας των Βρετανών, η Αγγλική Κυβέρνηση εξασφαλίζει το GP για πολλά πολλά χρόνια, και η FIA εξακολουθεί να έχει εναν αγώνα στο καλεντάρι που τον θέλει διακαώς! Είναι πολύ εύκολο λοιπόν να αποδείξω ότι υπήρχανε πολλά συμφέροντα για την μη τιμωρία των οδηγών.
Πάμε παρακάτω λοιπόν.....
Αναφέρεις ότι οι οδηγοί της McLaren, με την συμμετοχή και της ίδιας, εσκεμμένα χάσανε βαθμούς για να "παραδώσουνε" το πρωτάθλημα στην Ferrari. Διερωτώμαι.. είναι τόσο δύσκολο να χάσει σε 3 αγώνες? Θα πεί κανείς ακριβώς με την λογική που εσύ ανέφερες, και με βάση τα αποτελέσματα της χρονιάς, ότι δεν δικαιολογούνταν αυτές οι διαφορές. Τον παράγοντα της κόντρας των 2 οδηγών προφανώς δεν τον συμπεριέλαβες. Μην ξεχνάμε ότι οι 2 τους (Alonso - Hamilton) κοντραρίζονταν και μεταξύ τους..... άγρια!! Κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα όσα συνέβησαν στο Βέλγιο. Σαφώς και όχι επειδή δώθηκε τέτοια εντολή. Οσο αφορά για τον περιβόητο αγώνα της Βραζιλίας, να θυμίσω ότι το κιβώτιο του Hamilton, ΔΕΝ παρουσίασε ποτέ πρόβλημα!!!! Οπως φάνηκε εκ των υστέρων, ο "μικρός", απο απειρία -είναι ξεκάθαρο αυτό- πάτησε χωρίς να το καταλάβει το κουμπί οπου ενεργοποιεί τον περιοριστή ταχύτητας για τα πίτς, με αποτέλεσμα για κάποια δευτερόλεπτα να κινειται με 100χλμ. Επειδή όμως αυτό δεν έγινε εσεμμένα. δεν μπορούσε κανείς να αντιληφθεί τι ακριβώς είχε πάθει!!!! Βεβαίως, η τηλεοπτική κάλυψη του ΑLPHA, καθώς και οι παρουσιαστές του -που φημίζονται για της γνώσεις τους στην Φ1- δείξανε το ριπλεύ τόσες φορές, μέχρι που μπερδεύτηκε και με το ριπλεύ της ζωντανής μετάδοσης που όλοι αποκομμίσανε την εικόνα ότι σταμάταγε κάθε τρεις και λίγο. Βεβαίως η αλήθεια απέχει παρασάγκας... καθώς 1 .... 1 φορά μόνο έκοψε το μονοθέσιο του Luis, στο κατηφορικό κομμάτι με την ανηφόρα στην συνέχεια, κάτι το οποίο όμως σαφώς και ήτανε αρκετό για να μείνει υπερβολικά πίσω. Επίσης, μην ξεχνάμε κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες........ Το GP της Κίνας ήτανε καινούργιο για όλους τους οδηγούς, κάτι που σημαίνει ότι κανείς, ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ, δεν μπορεί να γνωρίζει ποιές είναι οι δυνατότητες του καθενός σε αυτήν την πίστα. Οπως επίσης, δεν μπορεί κανείς να ξέρει ποιο -θεωρητικά- είναι το σωστό setup, όπως βεβαίως και η McLaren δεν θα μπορούσε -πλέον- να γνωρίζει τι μπορεί να είχε ετοιμάσει για την συγκεκριμένη πίστα η Ferrari, άρα και να το αντιμετωπίσει, ΟΛΟΙ βαδίζανε στα τυφλά, άρα πώς ξέρουμε ότι οι McLaren "βραδυπορούσανε" εσκεμμένα?
Οσο αφορά τον αγώνα της Βραζιλίας, να θυμίσω απλά ότι μιλάμε για τον Αγώνα στον οποίο και πέρυσι η Ferrari δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα , όπως και γενικότερα δεν έχει στην συγκεκριμένη πίστα, κάτι που σημαίνει ότι η McLaren γνώριζε πολύ καλά ότι θα πέρναγε ένα δύσκολο απόγευμα, όπως και έγινε!
Με όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω, πιο πολύ ήθελα να δείξω ότι το ποτήρι μπορεί να το δεί ο καθένας όπως εκείνος επιθυμεί. Κάλλιστα λοιπόν θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί τα παραπάνω, ώστε να πεί ότι η Ferrari κερδίσανε επάξια των τίτλο! Οπως και να έχει, νομίζω ότι αυτό αποτελεί μια δικαιολογία της McLaren, για να καλύψει τα τραγικά λάθη που έκανε, το σκάνδαλο που δημιουργήθηκε, και σαφώς να πάψει η κοκορομαχία των "2", όπως και την εικόνα που έβγαζε προς τα έξω χωρίς περιορισμούς, ότι "θάβει" τον Ισπανό για χάρη του μικρού..
Υ.Γ. Υπενθυμίζω, ότι ΔΕΝ υποστηρίζω την Ferrari. Είμαι κάθετος, στο ότι στην Φόρμουλα ενα δεν πρέπει κάποιος να υποστηρίζει ομάδα, αλλά οδηγό -κάτι που απο του χρόνου θα γίνει ακόμα πιο έντονο- γιατί δεν έχει νόημα να υποστηρίζεις μια ομάδα, που με άσχετο οδηγό μπορεί να πάρει πρωτάθλημα, απλά και μόνο επειδή το μονοθέσιό της πάει με αυτόματο πιλότο (το πιο τρανό παράδειγμα είναι ο Damon Hill!!!). Είμαι λοιπόν με τον Massa (απο προ Jordan εποχής...) μέχρι να έλθουνε τα νέα φιντάνια που αναμένουμε. Φυσικά και αναφέρομαι στον Piquet Jr., και στον Bruno Senna!!!!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 05-11-07 στις 17:08.
|
|
|
|
15-11-07, 17:04
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Καλιο αργά παρά ποτε φιλε Γιάννη διάβασα το ποστ σου και νομιζω οτι δε διαφωνουμε σημαντικα... εγω απλως εθεσα και ενα σενάριο-θεωρια συνομοσίας για το τι μπορει να εγινε στα τελευταια GP. και βέβαια μπορει τιποτα απο αλλα αυτα να μην ειναι αληθεια και πιστευω οτι δεν θα μαθουμε ποτε. Μπορει πραγματικα η McLaren να υστερούσε σημαντικα και γιαυτό οι οδηγοί της δεν πηραν τους βαθμούς που χρειάζονταν. αλλά τα τρια Pit stop του Χαμιλτον στη Βραζιλια ενω θα μπορούσε και με 2 να φτάσει στην 5η θεση που θα του εδινε το τιτλο τι σου λένε;;; δεν ταϊζουν λιγακι τα σενάρια;;;
Όπως και να έχει και οπως εγραψα και στο ποστ μου οτι και να εγινε δεν μειωνει σε τιποτα την κατακτηση του τιτλου απο τη φερραρι και τον Ραϊκονεν.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
|
|
|
16-11-07, 10:35
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ακόμα και σε αυτό θα μπορούσα εύκολα να σου δώσω απάντηση!
Γιατί, εάν είδες τους χρόνους του Hamilton, οι οποίοι σε έκαναν να λές ότι ακόμα και με 2 pit-stop θα έβγαινε στην 5η θέση. θα καταλάβαινες, ότι αυτούς τους χρόνους τους έκανε ακτιβώς επειδή έκανε 3 pit-stop!!!! Είναι απόλυτα σαφές ότι θα ήτανε σημαντικά πιο αργός με 2 stops! Είναι μεγάλο φάουλ να λέμε ότι αθροιστικά οι χρόνοι, μείον 1 pit-stop μας δίνανε χρόνο 5ης θέσης! Γιατί κανείς φαίνεται δεν συνυπολόγιζε ότι θα ήτανε και επί 50 γύρους με τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο αργότρερος απο ότι πήγαινε τελικά (με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό, θα βρείς ότι σημαίνει τουλάχιστον 25-30 sec πιο αργός απο ότι πήγαινε, εάν απο αυτόν τον χρόνο αφαιρέσουμε τον χρόνο του 1 επιπλέον stop που θα γλύτωνε (ο οποίος για την Βραζιλία είναι περίπου στα 28-30 sec) θα δείς ότι ο τελικός του χρόνος πιθανόν να μην απείχε απο αυτόν που τελικά έκανε! Απλά η McLaren ρίσκαρε, ελπίζωντας να κερδίζει πολύ περισσότερο χρόνο (έχωντας ουσιαστικά μονίμως άδειο ρεζερβουάρ) απο όσο τελικά κέρδιζε. Δεν της βγήκε. Και όχι δεν το ήθελε!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
|
|
25-11-07, 01:06
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Τυπικά η σεζόν τελείωσε, αλλά μάλλον θα μας αποσχολίσει για αρκετό καιρο ακομα. Διαβάστε παρακάτω το γιατι...
Τελειωμό δεν έχουν τα σκάνδαλα βιομηχανικής κατασκοπείας στην F1. Με ανακοίνωση που εξέδωσε την Πέμπτη 8/11 η FIA καλεί εκπροσώπους της Renault να παραστούν ενώπιον του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητων Σπορ που θα συνεδριάσει στις 6 Δεκεμβρίου και να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει το γαλλικό team για κατοχή απόρρητων τεχνικών πληροφοριών της McLaren.
Το θέμα προέκυψε κατά τη διάρκεια έρευνας του σκανδάλου Stepneygate. Εκεί οι άνθρωποι της McLaren διαπίστωσαν ότι πρώην μέλος της ομάδας πήρε μαζί του στη Renault αρκετά cd με απόρρητες πληροφορίες.
Σύμφωνα με τις κατηγορίες, μεταξύ Σεπτεμβρίου του 2006 και Οκτωβρίου του 2007 η Renault είχε στη διάθεσή της έγγραφα και εμπιστευτικές τεχνικές πληροφορίες της McLaren Mercedes.
Στα έγγραφα αυτά υπήρχαν μεταξύ άλλων σχέδια και διαστάσεις των μονοθεσίου της McLaren καθώς επίσης και πληροφορίες για το σύστημα τροφοδοσίας, το σύστημα μετάδοσης, το σύστημα ψύξης, το σύστημα υδραυλικών καθώς επίσης και για ένα πρωτότυπο εξάρτημα της ανάρτησης που χρησιμοποιούσε η ομάδα στα μονοθέσια του 2006 και του 2007.
Ο team-manager της Renault, Φλάβιο Μπριατόρε, με δηλώσεις του στην κορυφαία ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta dello Sport, εμφανίστηκε σίγουρος πως η ομάδα δεν έχει κάνει τίποτα λάθος, ενώ τόνισε πως θα συνεργαστεί με την FIA: «Είπαμε στην FIA τι είχαμε, οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω σε τι αναφέρεται ο Ντένις. Πετάει ...πέτρες από δω κι από κει. Είμαστε ήρεμοι, κανένα πρόβλημα».
Εκπρόσωπος της Renault, δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή που η υπόθεση ήρθε στο φως, ενεργούμε με διαφάνεια σε συνεργασία με την McLaren και την FIA και θα συνεχίσουμε σε αυτό το δρόμο».
Τι γίνεται ρε παιδια;;;; ο κλεψας του κλέψαντος;;;;
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18009090 seconds (83,02% PHP - 16,98% MySQL) with 36 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:31. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|