Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
 |
|

07-10-07, 15:55
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω γιατί στην χημεία δεν ήμουν καλός.το μόνο που μπορώ να σου πω με απλά λόγια είναι ότι γίνεται κάποια χημική ένωση και κάτι υγροποιείται και βλέπουμε πίσω τις σταγόνες αυτές.ίσως κάποιος με γνώσεις χημείας να ξέρει να το εξηγήσει καλήτερα
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
 |
|
 |

07-10-07, 18:36
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80
Οταν τρεχει υγρα πισω η εξατμιση, τι σημαινει, γιατι συμβαινει?
|
Αυτό που ρωτάς συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο;
Αν ναι, η συγκέντρωση νερού στην εξάτμιση και η απορροή του από τη σωλήνα του σιγαστήρα (τελικού) οφείλεται στο γεγονός ότι τα καυσαέρια έχουν αρκετά υψηλή θερμοκρασία και περιέχουν νερό (Η2Ο) ως παράγωγο καύσης (το είχαμε κάνει στη Χημεία στο λύκειο).
Όταν, όμως, το αυτοκίνητο είναι κρύο -άρα και τα μεταλλικά μέρη του είναι κρύα- τότε τα καυσαέρια (που περιέχουν και το νερό που είπαμε προηγουμένως με τη μορφή υδρατμών) που οδεύουν μέσα στην εξάτμιση -η οποία είναι κρύα- υφίστανται ταχύτατη μείωση της θερμοκρασίας τους, με αποτέλεσμα η περιεχόμενη υγρασία να υγροποιείται και να αποβάλλεται με τη μορφή νερού από την εξάτμιση.
Είναι, βεβαίως, προφανές πως αυτό το αποβαλλόμενο "νερό", κάθε άλλο παρά καθαρό είναι! Περιέχει χίλια-μύρια-όσα κατάλοιπα από την καύση, τα οποία είναι από οξειδωτικά μέχρι και τοξικά!
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|

07-10-07, 18:39
|
 |
|
|
Εγγραφή: 10-07-2007
Περιοχή:
Kavala
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 1.164
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και το θυμασαι απο το λυκειο ρε θηριο ? 
|

08-10-07, 01:00
|
 |
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε παιδια μπαινω στην σελιδα και δεν βλεπω αυτο που διαβαζεται..... Εχει κατι για corolla και μετα κατι για flowers...... Που πρεπει να κοιταξω?
|
 |
|
 |

08-10-07, 09:35
|
 |
|
|
Εγγραφή: 18-02-2006
Περιοχή:
Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh
ναι ίσχύει αυτό.λέγεται ψυχρή εκκίνηση.ένα φιλαράκι με ένα carina e το έχει κάνει με άλλο τρόπο.στην ουσία έχει βάλει ένα διακοπτάκι και ένα ποτενσιόμετρο.ρύθμισε το πετενσιόμετρο έτσι ώστε να μην καπνίζει πίσω το αυτοκίνητο και όταν ανοίξει το διακοπτάκι το ρελαντί του ανεβαίνει στις 1500 στροφές(εννοείται ότι το αυτοκίνητο δεν είναι κρύο,το έχει ζεστάνει αρκετά πριν απλά μπερδεύει τον λαμδα).το αποτέλεσμα είναι να στέλνει απλά περισσότερο καύσιμο.μεγάλη διαφορά δεν είδε βέβαια αλλά όταν ανοιγει το διακοπτακι έχει περισσότερο νεύρο το αυτοκίνητο
|
Το δοκίμασα κι εγώ και μπορώ να πω πως δεν πήγαινε σωστά . μπορεί να ρίχνει περισσότερη βενζίνη όταν το ξεγελάς από τον αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά παίζει ρόλο η προπορεία της ανάφλεξης και πολλά άλλα για να δουλέψει σωστά. Η ΕCU είναι ρυθμισμένη για να δουλέψει κρύο το αυτοκίνητο και όχι για να είναι γρήγορο όταν είναι κρύο και αργό όταν είναι ζεστό!
Δεν γράφω προσωπικά σε εσένα diafane. είδα το post σου και έγραψα τα αποτελέσματα της δοκιμής μου για να μη μας παραμυθιάζουν.
Δοκιμασμένα πράματα!
Σωστός ο Peter! για να τα θυμηθούμε και λίγο
|

08-10-07, 16:59
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
μόνο νεύρο σου δίνει κυρίως χαμηλά.υπάρχει και μια σελίδα γκαντερς place δεν θυμάμαι ακριβως το όνομα του τυπά.από εκεί το είχε ξεσηκώσει το παλικάρι με τη carina e
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|

08-10-07, 22:19
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-07-2006
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 421
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Το έχει κάνει ένας φίλος μου στην TS του εδώ και 3 μήνες περίπου δεν του έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα για την ώρα(στο μέλλον δεν ξέρω!) και αυτό που έχει κερδίσει είναι αρκετή νευρικότητα(καλύτερο ροπιασμα).
Τώρα αυτό το περισσότερο νεύρο οφείλετε στο ότι πέφτει περισσότερο καύσιμο στο ότι δίνει περισσότερο αέρα η πιο πολύ ρεύμα αυτό δεν το γνωρίζω.
Θα μας ενδιέφερε όμως πιστεύω όλους αν μπορούσε κάποιος γνώστης να μας πει αν αυτό μακροχρόνια δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.
Και πόσο εύκολα γίνετε roll back όταν το πηγαίνεις για σέρβις!! Η είναι κάτι το οποίο δύσκολα θα το αντιληφθούν???
|

08-10-07, 23:39
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DaveMustaine13
Και το θυμασαι απο το λυκειο ρε θηριο ? 
|
Έχω καλό μνημονικό! 
Αλλά -σοβαρά πάντως- δεν το θυμάμαι μόνο από εκεί.
Να συμπληρώσω πως το φαινόμενο της "ακράτειας" της εξάτμισης είναι τόσο εντονότερο, όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά θερμοκρασίας καυσαερίων και μεταλλικών μερών της εξάτμισης και τους περιβάλλοντος.
Πού να δείτε όταν ήμουν στο εξωτερικό με -30°C τι νεράκι έβγαζαν οι εξατμίσεις όλων, μα όλων των αυτοκινήτων. Και βέβαια, το σύννεφο από την εξάτμιση, συννεφάρα! 
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
 |
|
 |

09-10-07, 01:05
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stm2001gr
Το δοκίμασα κι εγώ και μπορώ να πω πως δεν πήγαινε σωστά . μπορεί να ρίχνει περισσότερη βενζίνη όταν το ξεγελάς από τον αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά παίζει ρόλο η προπορεία της ανάφλεξης και πολλά άλλα για να δουλέψει σωστά. Η ΕCU είναι ρυθμισμένη για να δουλέψει κρύο το αυτοκίνητο και όχι για να είναι γρήγορο όταν είναι κρύο και αργό όταν είναι ζεστό!
Δεν γράφω προσωπικά σε εσένα diafane. είδα το post σου και έγραψα τα αποτελέσματα της δοκιμής μου για να μη μας παραμυθιάζουν.
Δοκιμασμένα πράματα!
Σωστός ο Peter! για να τα θυμηθούμε και λίγο
|
Φίλε μου πολύ καλά τα λές...
εγώ πιστεύω οτι αυτό δεν θα αυξήσει μόνο την κατανάλωση αλλά θα μειώσει αισθητά την ζωή του μοτέρ.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|

09-10-07, 11:04
|
 |
|
|
Εγγραφή: 18-02-2006
Περιοχή:
Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τους είπα ότι το δοκίμασα και το μοτέρ έχασε ρόπιασμα και το πιο πιθανό είναι ο εγκέφαλος να δίνει περισσότερο καύσιμο (γιατί η βενζίνη κολλάει στο κρύο μέταλλο, ίδιο φαινόμενο με τον ατμό και νερό που γράφετε παραπάνω) αλλά δεν δίνει προπορεία στην ανάφλεξη (αβάνς) για να μην ανεβάζει γρήγορα στροφές και χαλάσει το κρύο μοτέρ. Τώρα άμα το μυαλό του καθένα πορώνεται με ένα διακοπτάκι που ανεβάζει τη νευρικότητα είναι άλλο θέμα.
πάντως έχω δοκιμάσει αρκετές πατέντες α)με τον αισθητήρα θερμοκρασίας του αέρα και δεν κέρδισα τίποτα, β)με τον αισθητήρα θερμοκρασίας του νερού ψύξης και είχα χάσιμο. γ) από το μόνο σημείο που μπορείς να κερδίσεις δύναμη χωρίς μελλοντικά προβλήματα είναι ο map sensor για όσους έχουν φυσικά αλλά μην περιμένετε πολλά το πολύ 1 άλογο. Και φυσικά δεν ανιχνεύεται .
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,23924804 seconds (82,95% PHP - 17,05% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:12. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|