Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius
β) το ότι εξουσιοδοτημένο συνεργείο της, ο Πασπαλιάρης, όταν πήγα με τις καλύτερες προθέσεις, άκουσε τον θόρυβο και είπε ότι δεν είναι τίποτα, απλώς φταίνε οι χαμηλές στροφές.
|
Και εμένα αυτό είναι που με νευριάζει είναι οι δικαιολογίες του τύπου: Δεν είναι τίποτα, ο θόρυβος είναι φυσιολογικός, όλα τον κάνουν κ.α. Μου τι δίνει ο τρόπος που συμπεριφέρονται στο πελάτη (Γενικά όχι ο Πασπαλιάρης) λες και σου κάνουν χάρη που ασχολούνται μαζί σου.
Αν είναι έτσι το After Sales της Toyota, το οποίο είναι το καλύτερο, τότε στον υπολοίπων εταιριών δεν μπορώ να φανταστώ πως είναι. Ίσως όταν πηγαίνεις το αυτοκίνητο για προβλήματα που καλύπτει η εγγύηση και όχι για να τους ακουμπήσεις χρήματα να σου ρίχνουν και ένα χέρι ξύλο!