Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 11-07-07, 13:31
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius Εμφάνιση μηνυμάτων
σε κατηφόρα με πρώτη και λίγες στροφές για να πηγαίνω προσεκτικά ακουγόταν σαν να γδερνόταν κάτι μεταλλικό από χαμηλά στο καπώ μπροστά.
Πραγματικά εννοείς ότι κατέβαινες την κατηφόρα, οπότε σε φρενάρει ο κινητήρας ? Η' μήπως ότι την ανέβαινες?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius Εμφάνιση μηνυμάτων
όταν άλλαζα ταχύτητες ποτέ δε μπορούσα να πετύχω την τέλεια εναλλαγή χωρίς να κλωτσήσει ελάχιστα.
Τώρα δηλαδή πατινάρει περισσότερη ώρα ο δίσκος σου και έχεις ομαλότερες αλλαγές. Στο TS μύριζε εύκολα έτσι, οπότε τον άλλαξα για τον αντίθετο λόγο! Τι "τραβάνε" και τα συνεργεία ?

Η γνώμη μου είναι ότι η ΤΟΥΟΤΑ δεν παρέχει την χρυσή τομή (βέλτιστη) λειτουργία σε διάφορα τέτοια εξαρτήματα και προφανώς είναι θέμα κόστους.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-07-07, 01:08
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων


Τώρα δηλαδή πατινάρει περισσότερη ώρα ο δίσκος σου και έχεις ομαλότερες αλλαγές. Στο TS μύριζε εύκολα έτσι, οπότε τον άλλαξα για τον αντίθετο λόγο! Τι "τραβάνε" και τα συνεργεία ?

.
λογικα δεν ειχε μεινει δισκος κ ηταν τοσο μικρο το κοματι που ποιανε κ κλωτσαει συνεχεια ετσι...εκτος αυτο πατιναρει μετα στα χιλ. ετσι αφου κουμποση κ μετα η ταχ.επειδη δεν εχει δισκο και ειναι πικρα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,18539691 seconds (77,15% PHP - 22,85% MySQL) with 25 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:21.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)