Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
 |
|

23-03-07, 20:02
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Ρε παιδιά τι λέτε;;;
Μην κάνεις ευθυγράμμιση Ελευθερία αν το αμάξι δεν "τραβάει" ή αν δεν παρατηρείς ανομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά.
Στην ευθυγράμιση δεν μπαίνει χέρι στην κρεμαριέρα, αλλά στα ακρόμπαρα.
Δεν θα αλλάξει κάτι.
Θα άλλαζε στην περίπτωση που το Ε12 είχε ρυθμιζόμενα ψαλίδια, που δεν νομιζω ότι έχει, αλλά δεν ξέρω πάλι...
|

23-03-07, 20:23
|
 |
|
|
Εγγραφή: 12-06-2004
Περιοχή:
kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κοιτα εαν και τωρα που εισαι μαμα βρισκει ισως εχεις προβλημα αλλα με το χαμηλωμα θα σκληρυνεις και τα ελατηρια λιγακι οποτε μπορει επειδη θα ειναι σκληροτερο να μην καθεται ευκολα οταν μπαινεις με φορα οποτε ολα οκ!!Αυτο εχει να κανει με το θεμα φορα που λες. εαν βρισκεις και με μηδεν σχεδον φορα τοτε εχεις προβλημα με την γωνια εισοδου στο γκαραζ οποτε θα ελεγα να μην το πειραξεις!!!
__________________
E12 TS ...................πολυ θα ηθελα!!!!!!!!!only look!!!!!!
|
 |
|
 |

23-03-07, 23:25
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ελευθερια παρε οοολες τις γνωμες και διαλεξε αυτη που σου ταιριαζει καλυτερα...για το γκαραζ σου να κοβεις πρωτα λιγο αριστερα ή δεξια το τιμονι(οπως σε βολευει--να μπαινεις και να βγαινεις δηλαδη με την μουρη στραβα)και πηγαινε οσο ποιο σιγα γινεται...να δεις που δεν θα βρεις οσο για το τιμονι πραγματικα ειναι καπως μαλακο αλλα σε εμενα συγκεκριμενα που εχουμε και ιδιο αμαξι δεν μου φανηκε και τοσο τραγικο οπως το περιγραφεις... για εμενα αστο το αμαξακι σου οπως εχει να το χαρεις οπως ειναι και θα το συνηθησεις σιγα σιγα...χαμηλωματα και ζαντα αν δεν σε καινε σαν Ελευθερια μην το κανεις... το αμαξι μπορει να γερνει αλλα κραταει ακομα και με τις μαμα αναρτησεις.. πίστεψέ με!!
Πιστευω πως απλα ειναι θεμα συνηθειας και οδηγικης συμπεριφορας απο το punto Που ειχες με την corolla...δωστης λιγο χρονο και πραγματικα πιστευω πως δεν θα ξανανοσταλγησεις το puntaki σου ξανα!!! 
|

23-03-07, 23:35
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
τα κορολλα ειναι οντως απο τ αυτοκινητα που δεν σου δινουν θαρρος κ αυτο ειναι καλο σε σχεση με κατι αλλα που σου δινουν κ αντι να κρατανε περνουν αγκαλια κολωνες.... θα συμφωνησω με το roy-d κ παλι μπαινει παραπανω απο οσο δειχνει...κ κατι που δεν ειδα πριν....ενοειτε οτι δεν πρεπει να ξεχνιεσαι οταν οδηγας για πανω απο 1 δευτ. οτι κ να οδηγεις...
|

24-03-07, 01:02
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Ρε παιδιά τι λέτε;;;
Μην κάνεις ευθυγράμμιση Ελευθερία αν το αμάξι δεν "τραβάει" ή αν δεν παρατηρείς ανομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά.
Στην ευθυγράμιση δεν μπαίνει χέρι στην κρεμαριέρα, αλλά στα ακρόμπαρα.
Δεν θα αλλάξει κάτι.
Θα άλλαζε στην περίπτωση που το Ε12 είχε ρυθμιζόμενα ψαλίδια, που δεν νομιζω ότι έχει, αλλά δεν ξέρω πάλι...
|
Άκη έχεις απόλυτο δίκιο για την ευθυγράμμιση που είπες. Εγώ προσωπικά είπα να κάνει ευθυγράμμιση για το λόγο ότι αναφέρθηκε κάτι πως τραβάει το αμάξι και πως κάτι γίνεται με τους πλευρικούς ανέμους! Μόνο για αυτό. Αλλιώς δεν έχει νόημα...
|

24-03-07, 01:30
|
 |
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-04-2004
Περιοχή:
Καστέλλα
Μηνύματα: 349
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Με χαμήλωμα 3πόντους και μαμά αμορτισέρ έχουμε πρόβλημα στην εγγύηση?
|
 |
|
 |

24-03-07, 01:58
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
niknik δεν νομίζω αλλά γιατί δεν κάνεις μια ερώτηση?
όσο για όλα αυτά που λέτε εγώ θα αναφερθώ μόνο στη πίεση των ελαστικών.παρακολουθώ τη συζήτηση και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.τι πάει να πει ρε παιδιά αντί για 30 psi βάλε 28?
για κάντε το και δοκιμάστε να φρενάρετε?δεν τα βγάζω από το μυαλό μου.δειτε το εδώ-----> http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=10017
και συγκεκριμένα η πίεση παίζει σημαντικό ρόλο στη κατά μήκος πρόσφυση ειδικά τη στιγμή του φρεναρίσματος. Σε δοκιμή φρεναρίσματος από τα 90 χιλ/ώρα στα 70 χιλ/ώρα σε βρεγμένο δρόμο με πίεση μειωμένη κατά 1 bar η διαφορά απόστασης φρεναρίσματος σε σύγκριση με το αν είχαμε την κανονική πίεση είναι 4 μέτρα που αντιστοιχεί σε ένα αυτοκίνητο και αυτό μπορεί να τα αλλάξει όλα.
να μην λέμε ότι θέλουμε.μετά για αυτό το λόγο σκοτωνόμαστε στο δρόμο.τι το περάσατε ρε παιδιά για πίστα που εντάξει αν γίνει η στραβή άντε να βουλιάξουμε κανα φτερό ή να σπάσουμε το προφυλακτήρα?πόσες φορές έχετε φρενάρει οριακά και έχετε πεί ουφ τη γλίτωσα?μειώστε τη πίεση του αέρα και βάλτε και καμια σιδεριά μπροστά για να γίνει πιο αποτελεσματικο το θρίλερ λοιπόν.
Υπόψην δεν θέλω να δημιουργήσω αντιπαράθεση με κανέναν απλά όλα τα παραπάνω τα έγραψα γιατί θέλω να σας πω το εξής: ξέρετε κάτι που είναι σωστό?πείτε το.δεν ξέρετε ?ή προτιμήστε να μη το πείτε ή στη τελική γράψτε δεν είμαι σιγουρος/η.
φιλικά πάντα,
Κωνσταντίνος
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|

24-03-07, 10:33
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-09-2006
Περιοχή:
Αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 50
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας,αν και ξεφυγε λιγο το θεμα..Το γκαραζ το ανεφερα σε σχεση με το χαμηλωμα που μου προτεινατε,φυσικα και δεν ειναι το προβλημα μου το γκαραζ!Aν παω σιγα σιγα,και με κλιση στις ροδες δεν βρισκει και τελειωνει το θεμα!Απλα αναρωτιομουν μηπως αν το χαμηλωσω βρισκει γενικοτερα μετα στους απαραδεκτους δρομους της Αθηνας..Anyway..
Αυτο που καταλαβα απο ολα αυτα που μου ειπατε ειναι οτι το αυτοκινητο θα ειναι πιο σταθερο αν βαλω πιο σκληρη αναρτηση και ακομα καλυτερα αν το χαμηλωσω κιολας..οποτε κερδιζω σε αισθηση αλλα χανω σε ανεση..
__________________
* Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α *
|

24-03-07, 12:33
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ακριβώς αρκεί να βρείς την χρυσή τομή για εσένα! Κάτι που σε εμένα φαίνεται οκ για να μπαίνει και δεν κοπανάει, στον άλλο μπορεί να είναι ανυπόφορο αφου προτιμά την άνεση.
Bottom line, διάβασε και άκουσε όλες τις απόψεις φιλτράρισέτες και πράξε αυτό που νομίζεις ότι ταιριάζει περισσότερο σε σένα.
|
 |
|
 |

24-03-07, 13:05
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh
niknik δεν νομίζω αλλά γιατί δεν κάνεις μια ερώτηση?
όσο για όλα αυτά που λέτε εγώ θα αναφερθώ μόνο στη πίεση των ελαστικών.παρακολουθώ τη συζήτηση και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.τι πάει να πει ρε παιδιά αντί για 30 psi βάλε 28?
για κάντε το και δοκιμάστε να φρενάρετε?δεν τα βγάζω από το μυαλό μου.δειτε το εδώ-----> http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=10017
και συγκεκριμένα η πίεση παίζει σημαντικό ρόλο στη κατά μήκος πρόσφυση ειδικά τη στιγμή του φρεναρίσματος. Σε δοκιμή φρεναρίσματος από τα 90 χιλ/ώρα στα 70 χιλ/ώρα σε βρεγμένο δρόμο με πίεση μειωμένη κατά 1 bar η διαφορά απόστασης φρεναρίσματος σε σύγκριση με το αν είχαμε την κανονική πίεση είναι 4 μέτρα που αντιστοιχεί σε ένα αυτοκίνητο και αυτό μπορεί να τα αλλάξει όλα.
να μην λέμε ότι θέλουμε.μετά για αυτό το λόγο σκοτωνόμαστε στο δρόμο.τι το περάσατε ρε παιδιά για πίστα που εντάξει αν γίνει η στραβή άντε να βουλιάξουμε κανα φτερό ή να σπάσουμε το προφυλακτήρα?πόσες φορές έχετε φρενάρει οριακά και έχετε πεί ουφ τη γλίτωσα?μειώστε τη πίεση του αέρα και βάλτε και καμια σιδεριά μπροστά για να γίνει πιο αποτελεσματικο το θρίλερ λοιπόν.
Υπόψην δεν θέλω να δημιουργήσω αντιπαράθεση με κανέναν απλά όλα τα παραπάνω τα έγραψα γιατί θέλω να σας πω το εξής: ξέρετε κάτι που είναι σωστό?πείτε το.δεν ξέρετε ?ή προτιμήστε να μη το πείτε ή στη τελική γράψτε δεν είμαι σιγουρος/η.
φιλικά πάντα,
Κωνσταντίνος
|
Κώστα, δε θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Όντως δεν πρέπει να γίνονται υπερβολές με τα λάστιχα και τις πιέσεις τους. Όμως, το 28 με 30 δεν θα επηρεάσει πρακτικά τίποτα στο φρενάρισμα. Είχα δοκιμάσει διάφορες πιέσεις στα μαμά λάστιχα και πραγματικά δεν υπήρχε διαφορά στο φρενάρισμα. Οκ σε βρεγμένο δεν είναι καλό να αυξάνουμε την επιφάνεια επαφής με το δρόμο, αλλά όχι και 4 μέτρα από τα 90-70! Είχα διαβάσει όταν είχε βγει η corolla TS σε ένα περιοδικό που θεωρώ το πιο αξιόπιστο του χώρου, δοκιμή της ΤS με άλλο αντίστοιχο της κατηγορίας, όπου ξεκίνησαν την TS με πίεση 42!!!! για δοκιμή με μεγάλες ταχύτητες στην εθνική. Ε, λοιπόν το αμάξι ήταν τόσο υπερστροφικό στο στρίψιμο και ασταθές στην ευθεία που ρίξαν την πίεση στο 32 (τις τιμές 42 και 32 όπως είχε γραφεί προτείνει η toyota στην TS για ταξίδι με πάνω από 160 και κάτω αντίστοιχα και δεν ξέρω 100% αν ισχύει). Λοιπόν τα 10psi δεν είναι υπερβολή? Και όμως το έκαναν άτομα εξειδικευμένα του χώρου του αυτοκινήτου με χιλιάδες δοκιμές και εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα ( και αγωνιστικά ) στις πλάτες τους. Πέρα από αυτό το παράδειγμα...Δοκίμασε και βάλε στο αμάξι σου πίεση πχ 4 psi πάνω από το κανονικό και βγάλτο μια βόλτα σε ανοιχτό δρόμο. Δε θα νιώσεις ποτέ ότι πατάει σωστά, το τιμόνι θα τρέμει και το αμάξι θα χοροπηδάει και θα είναι ασταθές. Μάλιστα το φρενάρισμα εκέι θα γίνει χειρότερο, αφού θα έχεις μειώσει την επιφάνεια επαφής με το δρόμο ( σε στεγνό πάντα έτσι? σε βρεγμένο θα ισχύουν τα αντίθετα απλά όχι τόσο έντονα). Έλα πάλι στην κανονική πίεση και θα οδηγείς άλλο αμάξι! Αυτό ακριβώς έιπαμε στην ελευθερία να μειώσει λίγο πίεση ( ειδικά αν είναι και πάνω από 30 ) και να δει αν την ικανοποιήσει το αποτέλεσμα! Όταν μου παρέδωσαν το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία εμένα είχε 32 πίεση και ένιωθα πάνω κάτω τα ίδια με την ελευθερία. Την επόμενη μέρα έβγαλα 2 psi και όλα βελτιώθηκαν προς το καλύτερο. Γι αυτό και η προτροπή για μείωση αέρα. Και μάλιστα τονίσθηκε όχι κάτω από 28 σε καμία περίπτωση γιατί εκεί υπάρχουν προβλήματα!
Φιλικά,
Θανάσης
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,25870299 seconds (83,26% PHP - 16,74% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:14. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|