Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 24-03-07, 01:58
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 769
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
niknik δεν νομίζω αλλά γιατί δεν κάνεις μια ερώτηση?

όσο για όλα αυτά που λέτε εγώ θα αναφερθώ μόνο στη πίεση των ελαστικών.παρακολουθώ τη συζήτηση και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.τι πάει να πει ρε παιδιά αντί για 30 psi βάλε 28?

για κάντε το και δοκιμάστε να φρενάρετε?δεν τα βγάζω από το μυαλό μου.δειτε το εδώ----->http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=10017


και συγκεκριμένα η πίεση παίζει σημαντικό ρόλο στη κατά μήκος πρόσφυση ειδικά τη στιγμή του φρεναρίσματος. Σε δοκιμή φρεναρίσματος από τα 90 χιλ/ώρα στα 70 χιλ/ώρα σε βρεγμένο δρόμο με πίεση μειωμένη κατά 1 bar η διαφορά απόστασης φρεναρίσματος σε σύγκριση με το αν είχαμε την κανονική πίεση είναι 4 μέτρα που αντιστοιχεί σε ένα αυτοκίνητο και αυτό μπορεί να τα αλλάξει όλα.


να μην λέμε ότι θέλουμε.μετά για αυτό το λόγο σκοτωνόμαστε στο δρόμο.τι το περάσατε ρε παιδιά για πίστα που εντάξει αν γίνει η στραβή άντε να βουλιάξουμε κανα φτερό ή να σπάσουμε το προφυλακτήρα?πόσες φορές έχετε φρενάρει οριακά και έχετε πεί ουφ τη γλίτωσα?μειώστε τη πίεση του αέρα και βάλτε και καμια σιδεριά μπροστά για να γίνει πιο αποτελεσματικο το θρίλερ λοιπόν.

Υπόψην δεν θέλω να δημιουργήσω αντιπαράθεση με κανέναν απλά όλα τα παραπάνω τα έγραψα γιατί θέλω να σας πω το εξής: ξέρετε κάτι που είναι σωστό?πείτε το.δεν ξέρετε ?ή προτιμήστε να μη το πείτε ή στη τελική γράψτε δεν είμαι σιγουρος/η.

φιλικά πάντα,
Κωνσταντίνος
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-03-07, 13:05
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh Εμφάνιση μηνυμάτων
niknik δεν νομίζω αλλά γιατί δεν κάνεις μια ερώτηση?

όσο για όλα αυτά που λέτε εγώ θα αναφερθώ μόνο στη πίεση των ελαστικών.παρακολουθώ τη συζήτηση και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.τι πάει να πει ρε παιδιά αντί για 30 psi βάλε 28?

για κάντε το και δοκιμάστε να φρενάρετε?δεν τα βγάζω από το μυαλό μου.δειτε το εδώ----->http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=10017


και συγκεκριμένα η πίεση παίζει σημαντικό ρόλο στη κατά μήκος πρόσφυση ειδικά τη στιγμή του φρεναρίσματος. Σε δοκιμή φρεναρίσματος από τα 90 χιλ/ώρα στα 70 χιλ/ώρα σε βρεγμένο δρόμο με πίεση μειωμένη κατά 1 bar η διαφορά απόστασης φρεναρίσματος σε σύγκριση με το αν είχαμε την κανονική πίεση είναι 4 μέτρα που αντιστοιχεί σε ένα αυτοκίνητο και αυτό μπορεί να τα αλλάξει όλα.


να μην λέμε ότι θέλουμε.μετά για αυτό το λόγο σκοτωνόμαστε στο δρόμο.τι το περάσατε ρε παιδιά για πίστα που εντάξει αν γίνει η στραβή άντε να βουλιάξουμε κανα φτερό ή να σπάσουμε το προφυλακτήρα?πόσες φορές έχετε φρενάρει οριακά και έχετε πεί ουφ τη γλίτωσα?μειώστε τη πίεση του αέρα και βάλτε και καμια σιδεριά μπροστά για να γίνει πιο αποτελεσματικο το θρίλερ λοιπόν.

Υπόψην δεν θέλω να δημιουργήσω αντιπαράθεση με κανέναν απλά όλα τα παραπάνω τα έγραψα γιατί θέλω να σας πω το εξής: ξέρετε κάτι που είναι σωστό?πείτε το.δεν ξέρετε ?ή προτιμήστε να μη το πείτε ή στη τελική γράψτε δεν είμαι σιγουρος/η.

φιλικά πάντα,
Κωνσταντίνος
Κώστα, δε θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Όντως δεν πρέπει να γίνονται υπερβολές με τα λάστιχα και τις πιέσεις τους. Όμως, το 28 με 30 δεν θα επηρεάσει πρακτικά τίποτα στο φρενάρισμα. Είχα δοκιμάσει διάφορες πιέσεις στα μαμά λάστιχα και πραγματικά δεν υπήρχε διαφορά στο φρενάρισμα. Οκ σε βρεγμένο δεν είναι καλό να αυξάνουμε την επιφάνεια επαφής με το δρόμο, αλλά όχι και 4 μέτρα από τα 90-70! Είχα διαβάσει όταν είχε βγει η corolla TS σε ένα περιοδικό που θεωρώ το πιο αξιόπιστο του χώρου, δοκιμή της ΤS με άλλο αντίστοιχο της κατηγορίας, όπου ξεκίνησαν την TS με πίεση 42!!!! για δοκιμή με μεγάλες ταχύτητες στην εθνική. Ε, λοιπόν το αμάξι ήταν τόσο υπερστροφικό στο στρίψιμο και ασταθές στην ευθεία που ρίξαν την πίεση στο 32 (τις τιμές 42 και 32 όπως είχε γραφεί προτείνει η toyota στην TS για ταξίδι με πάνω από 160 και κάτω αντίστοιχα και δεν ξέρω 100% αν ισχύει). Λοιπόν τα 10psi δεν είναι υπερβολή? Και όμως το έκαναν άτομα εξειδικευμένα του χώρου του αυτοκινήτου με χιλιάδες δοκιμές και εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα ( και αγωνιστικά ) στις πλάτες τους. Πέρα από αυτό το παράδειγμα...Δοκίμασε και βάλε στο αμάξι σου πίεση πχ 4 psi πάνω από το κανονικό και βγάλτο μια βόλτα σε ανοιχτό δρόμο. Δε θα νιώσεις ποτέ ότι πατάει σωστά, το τιμόνι θα τρέμει και το αμάξι θα χοροπηδάει και θα είναι ασταθές. Μάλιστα το φρενάρισμα εκέι θα γίνει χειρότερο, αφού θα έχεις μειώσει την επιφάνεια επαφής με το δρόμο ( σε στεγνό πάντα έτσι? σε βρεγμένο θα ισχύουν τα αντίθετα απλά όχι τόσο έντονα). Έλα πάλι στην κανονική πίεση και θα οδηγείς άλλο αμάξι! Αυτό ακριβώς έιπαμε στην ελευθερία να μειώσει λίγο πίεση ( ειδικά αν είναι και πάνω από 30 ) και να δει αν την ικανοποιήσει το αποτέλεσμα! Όταν μου παρέδωσαν το αυτοκίνητο από την αντιπροσωπία εμένα είχε 32 πίεση και ένιωθα πάνω κάτω τα ίδια με την ελευθερία. Την επόμενη μέρα έβγαλα 2 psi και όλα βελτιώθηκαν προς το καλύτερο. Γι αυτό και η προτροπή για μείωση αέρα. Και μάλιστα τονίσθηκε όχι κάτω από 28 σε καμία περίπτωση γιατί εκεί υπάρχουν προβλήματα!

Φιλικά,
Θανάσης
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-03-07, 17:03
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 769
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Κώστα, δε θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Όντως δεν πρέπει να γίνονται υπερβολές με τα λάστιχα και τις πιέσεις τους. Όμως, το 28 με 30 δεν θα επηρεάσει πρακτικά τίποτα στο φρενάρισμα.


φίλε Θανάση όπως είπα τα πράγματα αυτά δεν τα βγαζω από το μυαλό μου.πήρα ένα βιβλιαράκι από τη MICHELIN όταν πριν από ένα χρόνο είχε κάνει μια ενημέρωση.χάρη σε έναν καλό μου φίλο παρεβρέθηκα και εγώ και είδα αρκετά πράγματα.όταν οι ειδικοί στα λάστοιχα σου λένε τόση πίεση καλό και συνετό είναι να το προσέχεις και να το φροντίζεις.οι δοκιμαστές που ανέφερες είναι σε κάποιον τομέα καλοί.ε ο κατασκευαστής της Α εταιρίας που φτιάχνει λάστιχα έχει κάνει δοκιμές πολύ πιο σωστές.
τέλος όπως είπες και εσύ αυτοί που έκαναν τις δοκιμές με την Τs είναι δοκιμαστές.σωστά?άρα δεν έχουν τη δικη μας εμπειρία στο θέμα οδήγηση κακα τα ψέματα

εγώ τη προσωπική μου άποψη την είπα.από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του καθενός να φροντίζει την ασφαλειά του.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ.
  #4  
Παλιά 26-03-07, 08:52
Το avatar του χρήστη estamatis
estamatis Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-10-2005
Περιοχή: Θήβα (Βόλος)
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 68
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
estamatis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ.

Ελευθερία, το ίδιο ακριβώς πρόβλημα εχω και εγώ με τι αναρτήσεις μου. Το πήγα την επόμενη ημέρα που το πήρα στη Toyota σίγουρος ότι υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα διέυθυνσης γενικά. Φυσικά δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω είναι με την ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους το οποίο σε συνδιασμό με το ασαφές στην ευθέια τιμόνη κάνει την οδήγηση στην εθνική οδό όταν υπάρχουν δυνατοί άνεμοι δύσκολη.
Μετά από 2,5 χρόνια το έχω συνηθήσει πια και δεν με πολυενοχλεί. Ως λύση μου έχουν προτείνει ελατήρια χαμηλώματος αλλά τα μαμα αμορτισέρ θα χαλάσουν πολύ νωρίτερα ή αλλαγή αμορτισέρ και ελατήρια το οποίο είναι το βέλτιστο. Την δεύτερη λύση θα προτιμήσω αλλά όταν θα έρθει ο καιρός της αλλαγής των αμορτισέρ.
Δεν έχουμε και χρήματα για να πέταμα....

Να σκεφτείς πάντως ότι το Yaris της γυναίκας μου με τελειωμένα αμορτισέρ δεν έχει τόσο ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ dj.jorge TOYOTA AURIS 2 27-07-12 12:17
ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΟ G6 pcline SUPPORT 3 18-10-11 23:47
Μηχανικο τιμονι george stam TOYOTA COROLLA E*101 0 17-10-11 10:53
Τρεμει το τιμονι!! alexx TOYOTA COROLLA 111(G6) 18 12-05-10 17:07
Τιμονι Corolla E12 Eleftheria TOYOTA COROLLA E 12 10 31-10-06 10:29



Page generated in 0,22108102 seconds (83,06% PHP - 16,94% MySQL) with 31 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:13.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)