Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop |
 |

12-12-06, 00:36
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2004
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
φιλε g6 θα ηθελα αν μπορουσες να αναφερθεις και λιγο στο συστημα εξαγωγης.....θυμαμαι πολυ παλια ειχα διαβασει σε ενα ποστ σου οτι φορουσες χταποδι fujitsubo αν δεν κανω λαθος,απο εκει και περα τι παιζει?ποσα χιλ. διαμετρο σωληνα φορας και με τι καταλυτη?με το χταποδι σου ηρθε και διχαλο μαζι?ποσο σου κοστισε και πως το παραγγειλες?
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
|

12-12-06, 21:44
|
 |
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
το ειχε απο τον ιαπωνα το χταποδι. ηταν αλανιαρης........
το θεμα ειναι αν ειναι πιο χοντρο απο του μαυρου η οχι......
__________________
|

13-12-06, 16:08
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
φιλε g6 θα ηθελα αν μπορουσες να αναφερθεις και λιγο στο συστημα εξαγωγης.....θυμαμαι πολυ παλια ειχα διαβασει σε ενα ποστ σου οτι φορουσες χταποδι fujitsubo αν δεν κανω λαθος,απο εκει και περα τι παιζει?ποσα χιλ. διαμετρο σωληνα φορας και με τι καταλυτη?με το χταποδι σου ηρθε και διχαλο μαζι?ποσο σου κοστισε και πως το παραγγειλες?
|
χταποδι fujitsubo 4-1 διαμετρο δεν εχω μετρησει στο ματι δειχνει χοντροτερο παντως αλλα ποσο δεν ξερω, μαζι με το διχαλο, καταλυτης rossi wrc spec με εγκριση απο FIA για χρηση στο WRC (εχει και την homologation) και δυο καζανια με 55αρα σωληνα απο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ.
|

14-12-06, 23:44
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
42.7mm ειναι το καθε πλοκαμι του fujitsubo.. Οσο για την 63αρα πιστευω οτι ειναι πολυ.. Νομιζω οτι με 60αρα θα ηταν τελειο.. 55αρα ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη μικρη..
|

15-12-06, 08:09
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδια επειδη εχω ασχοληθει αμετρητες ωρες με το μοτερ οτι σας λεω και ισχυει και δουλευει. Οπως σωστα ειπατε τα πλοκαμια ειναι σχετικα μεγαλα ο καταλυτης ελευθερος οποτε με 60αρα αδειαζει πολυ και απο ροπη χαμηλα τιποτα. Επεμενα και εγω για 60 και ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ αρνιοταν κατηγοριματικα ισχυροζομενος οτι θα χασω. Στην αρχη δεν ακουσα και εχασα μετα το ανελαβε χωρις να του πω τιποτα και το αποτελεσμα ειναι η μερα με τη νυχτα!!! Σημασια δεν εχει μονο η σωλήνα εχει το χταποδι, ο καταλυτης και βεβαια και τα καζανια μεγεθος και ροή καυσαεριων μεσα σε αυτα.
|
 |
|
 |

15-12-06, 10:18
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οι Ελληνες εξατμισαδες εχουν ψυχωση με τις μικρες εξατμισεις.. Και δεν ακουνε κανενα αλλο! Οκ εγω σου λεω δουλευουν αυτα που μας λες και φαινεται απο τα αποτελεσματα αλλωστε, αλλα γιατι οι κορυφαιοι Ιαπωνικοι οικοι οπως HKS, Blitz, Greddy, APEXi, Buddy Club, η ιδια η TRD στο τελικο που δινει(60αρα ειναι η σωληνα μεσα του) και ναι και η Fujitsubo, η κατασκευαστρια του χταποδιου που φορας, δινουν ΟΛΕΣ, μια προς μια 60αρα cat-back για τα 20v.. Ο Παπαδοπουλος και ο καθε ελληναρας εξατμισας δεν πιανει μια μπροστα σε αυτους τους οικους που εχουν φαει απειρες ωρεσ R&D στα δυναμομετρα και στο δρομο..
Η μονη περιπτωση που μπορω να καταλαβω οτι ισχυει αυτο που λες ειναι να μην εχει ρυθμιστει σωστα το προγραμμα, δηλαδη αφου εβαλες την 60αρα θα επρεπε να το ξαναρυθμισεις για να επωφεληθεις τα της 60αρας.. Και ακομα και χαμηλα να μη δουλευε τοσο καλα οσο μετην 55αρα(που αμφιβαλω αν εχει ρυθμιστει το προγραμμα σωστα), ψηλα θα πηγαινε αισθητα καλυτερα!
Τα θετω ολα αυτα προς προβληματισμο και συζητηση, οχι για να δημιουργηθουν αντιδικιες κτλ..
|

15-12-06, 13:39
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή:
Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σε καμια περιπτωση!! Αυτες ειναι καθαρα δρομισιες εξατμισεις και εχουν ακομα και εγκριση JASMA το οποιο τα αποδεικνυει ολα!
|
 |
|
 |

15-12-06, 14:45
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman
Οι Ελληνες εξατμισαδες εχουν ψυχωση με τις μικρες εξατμισεις.. Και δεν ακουνε κανενα αλλο! Οκ εγω σου λεω δουλευουν αυτα που μας λες και φαινεται απο τα αποτελεσματα αλλωστε, αλλα γιατι οι κορυφαιοι Ιαπωνικοι οικοι οπως HKS, Blitz, Greddy, APEXi, Buddy Club, η ιδια η TRD στο τελικο που δινει(60αρα ειναι η σωληνα μεσα του) και ναι και η Fujitsubo, η κατασκευαστρια του χταποδιου που φορας, δινουν ΟΛΕΣ, μια προς μια 60αρα cat-back για τα 20v.. Ο Παπαδοπουλος και ο καθε ελληναρας εξατμισας δεν πιανει μια μπροστα σε αυτους τους οικους που εχουν φαει απειρες ωρεσ R&D στα δυναμομετρα και στο δρομο..
Η μονη περιπτωση που μπορω να καταλαβω οτι ισχυει αυτο που λες ειναι να μην εχει ρυθμιστει σωστα το προγραμμα, δηλαδη αφου εβαλες την 60αρα θα επρεπε να το ξαναρυθμισεις για να επωφεληθεις τα της 60αρας.. Και ακομα και χαμηλα να μη δουλευε τοσο καλα οσο μετην 55αρα(που αμφιβαλω αν εχει ρυθμιστει το προγραμμα σωστα), ψηλα θα πηγαινε αισθητα καλυτερα!
Τα θετω ολα αυτα προς προβληματισμο και συζητηση, οχι για να δημιουργηθουν αντιδικιες κτλ..
|
Σε καμια πειπτωση δεν εχουμε λογο να αντιδικισουμε η να τσακωθουμε σε καμια περιπτωση. Οτι λεμε το λεμε για το γενικο καλο ολων.
Λοιπον εχουμε και λεμε: Το προγραμμα ρυθμιστηκε σε καθε μεταβολη των τεχνικων χαρακτηριστικων ωστε να μπορω να βγελω νοημα ασφαλες και αξιοπιστο αρα οτι σου λεω εννοειται οτι εγινε με το σωστο προγραμμα.
Οι διαφορες ψηλα ειναι ελαχιστες εως αμελητεες θα τολμουσα να πω σε σχεση με χαμηλα. Το ζητουμενο ειναι ενα αυτοκινητο ζωνατνο σε ολο το φασμα στροφων και οχι μονο από τις 6.500 έως τις 8.500 σαλ.
Ο σωληνας ειναι 55 τα καζανια ομως μεσα ειναι 60 αφοθ θελετε να αναλυσουμε το θεμα διεξοδικα. Τα συστηματα που σωστα αναφερετε δεν περιλαμβανουν αλλο καταλυτη. Ενας πληρως ελευθερος καταλυτης αδειαζει το συστημα εντελως αρα καπως πρπει να το σωσεις. Πως? Ε στενευοντας λιγο τη σωληνα. Επισης αν βαλεις τετοιο συστημα εξατμισης σε εντελως μαμα μοτερ μαλλον θα απογητευτεις θα ξεφουσκωσει εντελως χαμηλα και θα σου δωσει κατι λιγο ψηλά.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,57280111 seconds (85,59% PHP - 14,41% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:26. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|