Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p="
ΜΜΜΜ τωρα μαλιστα!!Αυτο σηκωνει πολυ συζητηση αλλα περιορισου στο τι κυκλοφορει στο εμποριο και τι "δουλευετε"απο τις εταιριες.Πανω κατω τα ιδια ειναι(απο κοστος δεν γνωριζω) αλλα προτιμειτε του αερος-αερος τωρα ο λογος δεν γνωριζω!Το καθενα εχει τις χαρες του!!Το μονο αμαξι που ξερω να κυκλοφορει με αερα-νερου ηταν καποια εκδοση μιας celica gt4...
|
Το θέμα όντως σηκώνει πολύ συζήτηση και θα χαρώ να το αναπτύξουμε.
Φίλε Βασίλη (αν θυμάμαι καλά το όνομα?) παραθέτω μερικά πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα:
Πλεονεκτήματα
1.Το αέρος-νερού έχει ελαχιστοποιημένο μέγεθος(βασικό) και δεν απαιτεί αναδιάταξη περιφερειακών μερών του κινητήρα προκειμένου να βρεθεί χώρος για την τοποθέτησή του,
2.Δεν επηρρεάζεται απο τη θερμική ακτινοβολία του χώρου του κινητήρα
3.Τοποθετείται στην ελάχιστη δυνατή απόσταση μεταξύ τουρμπίνας και και εισαγωγής κινητήρα,ελαχιστοποιώντας το lag,χωρίς να υπάρχει ανάγκη να το τοποθετήσουμε κάπου μακριά και μπροστά να ψύχεται αφού εκείνο που πρέπει να ψύχεται είναι το ψυγείο του.
Μειονεκτήματα
1.Αυξημένο κόστος εγκατάστασης, διότι απαιτείται σύστημα κυκλοφορίας του ψυκτικού μέσου(νερού) με ηλεκτρική αντλία.
2.Πολυπλοκότερη συνδεσμολογία και εγκατάσταση πράγμα που το καθιστά πιο εύκολο σε βλάβες
Όταν λοιπόν εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι οι οικονομία και το κόστος μαζικών παραγωγών φυσικό και επόμενο είναι να προτιμούνται λύσεις φθηνότερες τύπου αέρος-αέρος!