Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
|
Υπερκυβισμός!!! |
|
30-05-05, 16:39
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Υπερκυβισμός!!!
Υπερκυβισμός........ ένας εναλλακτικός τρόπος για να κερδίσει κάποιος δύναμη στο αυτοκίνητό του. Καλό θα είναι πιστεύω να το συζητήσουμε γιατί πολλοί είναι εκείνοι που ψάχνονται για παραπάνω δύναμη. Εκτός λοιπόν απο την αλλαγή του κινητήρα και του τούρμπισμα υπάρχει και αυτή η λύση.
Πως βλέπετε οι υπόλοιποι μια τέτοια κίνηση? Θετικά - αρνητικά?? Τι αλλάζει κάποιος σε μια τέτοια τροποποίηση και πόσο κοστίζει?
Περιμένω απαντήσεις και σχόλια. :P
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!! |
|
30-05-05, 18:25
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!!
Στο δικο, απο λιγα που εψαξα, στροφαλο-μπιελες.Γινεται 1762cc με αυξηση τις διαδρομης,γινεται δηλαδη 7A-FE.Ειναι κατι που θα με απασχοληση μολις αρχιση να τα φτυνει το μοτερακι,προς το παρον ειναι ολο υγεια και λυπαμε να το σφαξω.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!! |
|
30-05-05, 18:44
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-03-2005
Περιοχή:
Ξεσσαλονίκη...
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 882
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!!
Εκ πρώτης αλλάζεις τα προφανή...δηλαδή όλα τα εσώψυχα του κινητήρα,που με δεδόμενου οτι θα γίνει προσεκτική δουλειά δεν φαίνεται να αντιμετοπίσεις πρόβλημα.Οι μηχανολογικές μου γνώσεις δεν με βοηθούν για να σε βοηθήσω.Παρόλαυτά όσες φορές
έτυχε να διαβασώ για υπερκυβισμένους κινητήρες,συναίβει,αρκετά παλιά.Εχω την αίσθηση πως αυτή η μετατροπή έχει ψιλοξεχασθεί ειδικά τώρα που τα turbo έχουν εξελιχθεί τόσο και υπάρχουν αρκετά μαγαζιά που τα τοποθετούν...Προσωπικά δεν θα έβαζα ΠΟΤΕ τον κορμό μου στον τόρνο(ή έστω στο ρεκτιφιέ που λέει και ο βασίλης)(χρειάζεται νομίζω για τα πολλά παραπάνω κυβικά ή μαλ@κίες λέω?) ,αλλά ούτε και θα τοποθετούσα turbo γιατί πολύ απλά δίνω μεγάλη βάση στην αξιοπιστία και φοβάμαι να προβώ σε οποιαδήποτε τέτοιου είδους μετατροπή!Αν βέβαια επρεπε οπωσδήποτε να διαλέξω,θα διάλεγα το turbo ως την πλέον "εξωτερική"(οσον αφορά τα εντόσθια του κινητηρα)μετατροπή με
δεδομένο πάντα πως οι πιέσεις δεν θα φτάσουν σε εξωγηινα νούμερα.Περι αξιοπιστίας των turbo βεβαια,οι καθήλην αρμόδιοι να μας πούν είναι οι τουρμπάτοι του club...Ξέρω οτι είμαι off topic !Απλώς επειδή πρόσεξα (αν και δεν πρόλαβα το chating απο την αρχή)οτι είσαι λίγο διφορούμενος σε σχέση με ποιό δρόμο να ακολουθήσεις,πιστέυω πως πρέπει να τεθεί ως "ποιο απο τα δυο προτιμάτε και Γιατι" εκτος πάλι βέβαια αν όλο περι turbo τα γνωρίζεις,οπότε είναι άσκοπο! Ετσι πιστέυω. Αν και δεν νομίζω να βοηθησα ,τουλάχιστον είπα την γνώμη μου! 8)
(Υ.Γ:Πόσο νόμιμος είναι ο υπερκυβισμός???)
Φιλικά Δημήτρης
__________________
Corolla TS 1.8 3d 2002-2007
Yaris 1.3 5d 2002-
B.M.W. E30 2.0 2d 2008-(drift project)
|
30-05-05, 18:55
|
Απλό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-04-2005
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 2.637
Ευχαρίστησε: 3
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Yπερκυβισμος.
Στροφαλος, μπιελες, ελλατηρια & πιστονια ειναι το 1ο σταδιο βελτιωσης με αποδοση 125-135 ιππους & 20 κιλα ροπης περιπου.
Μπεκ, πεταλουδα, πολλαπλη εισαγωγης και προγραμμα ειναι το 2ο σταδιο βελτιωσης φτανοντας στους 150 ιππους περιπου.
Κοστος 1ου σταδιου γυρω στις 3.000 ευρω
|
30-05-05, 22:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos";p="
Yπερκυβισμος.
Στροφαλος, μπιελες, ελλατηρια & πιστονια ειναι το 1ο σταδιο βελτιωσης με αποδοση 125-135 ιππους & 20 κιλα ροπης περιπου.
Μπεκ, πεταλουδα, πολλαπλη εισαγωγης και προγραμμα ειναι το 2ο σταδιο βελτιωσης φτανοντας στους 150 ιππους περιπου.
Κοστος 1ου σταδιου γυρω στις 3.000 ευρω
|
Κατσε πολυ αισιοδοξο σε βρισκω!!Σε τι μοτερ αναφερεσε?Αφου θα αλλαξεις ολα αυτα δεν θελεις κορμο μεγαλυτερον?Τα πιστονια θα βαρανε τις βαλβιδες?Πολλα χαμενα λεφτα για το τιποτα.Ουτε τα εβο δεν κανουν υπερκυβισμο που πανε για 600+ αλογα
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
30-05-05, 23:44
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 18-11-2003
Περιοχή:
Βούλα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ο υπερκυβισμός αναφέρεται συνήθως σε ατμοσφαιρική βελτίωση.. Ο Νίκος αναφέρεται μάλλον στην κλασσική μετατροπή 1.4-->1.8 σε vvt-i μοτέρ...
Το σίγουρο είναι, από θέμα αξιοπιστίας, ότι όταν υπερκυβίσεις ένα πολύστροφο μοτέρ (βλέπε vvtl-i 8200 rpm, v-tec 9000rpm ) δεν μπορεί πια να στροφάρει στις ίδιες στροφές γιατί θα σπάσει..
Επίσης δεν υπερκυβίζεις ένα μοτέρ και τελειώνεις.. Δεν κερδίζεις και πολλά έτσι!! Το κακό με την ατμοσφαιρική βελτίωση είναι η περιορισμένη σε ποσοστό αύξηση απόδοσης, η μικρή ροπή σε σχέση με το τούρμπο και τα πολλά χρήματα που χρειάζονται!! Αλλά ο ήχος είναι το κάτι άλλο!!!
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!! |
|
31-05-05, 10:05
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!!
Για υπερκυβιζμο ουσιαστικα αλλαεις στορφαλο και μπιελες απο εκει αλλαζει η διαδρομη και αρα ο κυβισμος. Αλλη λυση υπερκυβισμου ειανι το ρεκτιφιε οπου μεγαλωνεις τη διαμετρο των κυλινδρων και τοποθετεις μεγαλυτερης διαμετρου πιστονια. Μπορει βεβεια να συνδιασει κανεις και τα δυο μαζι. Στην περιπτωση που αλλαξει η διαδρομη μειωνεται ελαφρως το φασμα στροφων για τον κοφτη. Να μην ξεναμε βεβαια οτι για να δουλεψει θελουμε και προγραμα γιατι οι αναγκες σε καυσιμο θα ειναι μεγαλυτερες. Να σας θυμισω επισης οτι υπαρχουν κιτ υπερκυβισμου απο 2.0 σε 2.2 τοσο για τα evo οσο και για τα impreza απο την HKS της JUN κλπ κλπ.
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!! |
|
31-05-05, 10:42
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!!
Θυμισε μου λιγο το κοστος του υπερκυβισμου απο τις εταιριες που ανεφερες!!Αξιζει?Πληροφοριακα το πρωτο σταδιο ρεκτιφιε κοστιζει 300 με 400Ε που ειναι 0,5mm φαγωμα απο την διαμετρο του κυλινδρου,το δευτερο.... αστα να πανε.Και εδω τιθετατι το ερωτημα θα αντεξει ο κυλινδρος δευτερο σταδιο ρεκτιφιες?και ναι για ποσο?για 6 μηνες?
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!! |
|
31-05-05, 12:32
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Υπερκυβισμός!!!
Παιδιά, εγώ απ' ότι βλέπω και καταλαβαίνω, το πραγματικό κέρδος είναι τις τάξης των 20Hp!!! Βέβαια έχεις την δύναμη των παραπάνω κυβικών, όμως δεν νομίζω ότι συμφέρει για μια τέτοια διαφορά να δώσεις τόσα λεφτά, όταν με το τούρμπισμα μπορείς να ανέβεις ΠΟΛΥ πιο ψηλά, με ένα παρόμοιο κόστος!
Βέβαια εκεί είναι που μπαίνουνε άλλοι παράγοντες στην μέση. Αξιοπιστία, Αντοχή στο χρόνο και όλα τα συναφή που έχουνε να κάνουνε με τις διαφορές Turbo - Ατμόσφαιρα!
Αν σκεφτώ ότι στο δικό μου με turbo θα αγγίξω τα 180 άλογα (αλλά θα πρέπει να στάξω και ενα σεβαστό ποσό για να να φτιάξω την υποδομή για να μπορεί αυτό το αυτοκίνητο να πηγαίνει) και με τον υπερκυβισμό θα φτάσω στα 140 περίπου ατμοσφαιρικά (αν έχω καταλάβει καλά), σου δημιουργείται ενα πολύ καλό δίλλημα!!!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
31-05-05, 13:08
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
To θέμα είναι ποιον να εμπιστευτείς να σου κάνει αυτήν την μετατροπή. Έχω ακούσει άπειρα προβλήματα με τουρμπίσματα. Τον υπερκυβισμό τον φοβάμαι λιγότερο για τον απλό λόγο ότι και πάλι χρησιμοποιείς εργοστασιακά ανταλλακτικά. Όσον αφορά την νομιμότητα του υπερκυβισμού είναι 100% νόμιμος μιας και αφού δεν αλλάζεις μοτέρ δεν δηλώνεις τίποτα(Στην Ελλάδα τουλάχιστον).
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16721106 seconds (81,46% PHP - 18,54% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:28. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|