Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

TOYOTA COROLLA E*101 1992>1996

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #9  
Παλιά 20-10-21, 15:48
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα.
Όταν λες ότι "χανει ΠΑΛΙ λαδια μεσα απο τον αξονα του", εννοείς ότι σε λερώνει μέσα στον διανομέα?
Συνήθως ξεραίνεται το o-ring που στεγανοποιεί τον λαιμό του διανομέα στο κεφαλάρι και λερώνει την περιοχή περιμετρικά του διανομέα, στο κεφαλάρι. Αν σε λερώνει όμως μέσα στο διανομέα πρέπει να έχει τζόγο ο άξονας. Δεν γνωρίζω πως είναι κατασκευαστικά ο διανομέας του 4e-fte, πάντως στον 4e-fe όπως και στον 4a-fe ο λαιμός του διανομέα στεγανοποιείται με το o-ring και ο άξονας εδρεύει στον λαιμό με ρουλεμάν. Για να χάσει λάδια μέσα από τον άξονα θα πρέπει να έχει ανοχές το ρουλεμάν ή τζόγο ο άξονας.
Όσο για το βραχυκύκλωμα στο φις αυτοδιαγνωσης, αν δεν βραχυκυκλωθούν οι επαφές δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί το σημάδι χρονισμού γιατί "παίζει" αρκετά εκατέρωθεν των 10 μοιρών. Ομοίως και για τις στροφές του ρελαντί που ουσιαστικά βραχυκυκλώνοντας τις Ε1 / ΤΕ1 "απενεργοποιείται" η βαλβίδα ρελαντί και μπορείς με την βίδα by-pass να φέρεις τις στροφές στις 700 που θέλει ο κατασκευαστής.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  IMG_2368.JPG
Εμφανίσεις:  12
Μέγεθος:  1,59 MB  
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E*101

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
G6 σε 4EFE andreasseva TOYOTA COROLLA E*101 11 10-01-16 16:54
remap 4efe 1,3cc tselosaggelos Corollaclub On Line Store. 2 15-06-14 23:37
4EFE ecu animalcopy SUPPORT 66 07-02-10 12:43
Απο 2Ε σε 4EFE animalcopy SUPPORT 26 16-12-09 19:51
Σασμαν απο G6 σε 101 με 4efe JL_e10 TOYOTA COROLLA E*101 5 26-07-07 10:06



Page generated in 0,19587302 seconds (83,79% PHP - 16,21% MySQL) with 49 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:52.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)