Καλησπέρα παιδια!!! Πριν μερικούς μήνες όταν το αυτοκίνητο ήταν παρατημένο αρκετές ώρες (24 περίπου) και πήγαινες να το ξεκινήσεις έκανε σαν να πνίγετε..αφού ξεκινούσε όλα καλα (το έσβηνες, το άναβες και όλα ok έπρεπε πάλι να το αφήσεις πολλές ώρες για να ξανασυμβεί). Αλλάχτηκε ο MAF και το προβλημα διορθώθηκε (έτσι φαίνετε τουλάχιστον). Τον τελευταίο καιρό όμως έχω παρατηρήσει ότι ενω είναι σταματημένο σε φανάρι και ζεστό το μοτέρ με το που βάλεις 1η για να ξαναξεκινήσεις, μέχρι να αρχίσει να ανεβάζει στροφές και να πάρει δύναμη να προχωρήσει και να τσουλήσει νορμάλ θέλει αρκετό χρόνο κάνει λες και γυρνάς μανιβέλα (δεν θέλω να πω τι γίνετε σε λίγο ανηφορικό δρόμο). Παρατήρησα ότι αν του πατήσω 2 φορές το γκάζι πέρνει δύναμη και δουλεύει κανονικα με νεύρο αλλιώς ανεβάζει πάαααρα πολύ αργά. Δοκίμασα σήμερα να το ξεκινήσω από στάση και με κλιματισμό ενεργοποιημένο και το μοτέρ σερνόταν ακόμα πιο πολύ μέχρι να πάρει δύναμη. Έχουμε καμια ιδέα τι μπορεί να είναι (μπεκ; αντλία βενζίνης- την άλλαξα πριν κανα 4αρι χρόνια- μπουζί; κανα φίλτρο;; ) δεν ξέρω από που να ξεκινήσω να κοιτάω και ο μηχανικός μου δεν φαίνεται να το πολυ έχει... του είχα κάνει και παλαιότερα παράπονα αλλά δεν πηρα και καμια απάντηση της προκοπής. Βενζίνη βαζω 100αρα BP και κανα 2 φορές ΕΤΕΚΑ 100αρα αλλά κατα καιρούς δοκίμασα διάφορες με μικρές διαφορές στην απόδοση. Παρατήρησα επίσης ότι ενώ οι στροφές στο ρελαντί είναι σταθερές περίπου 650 αν πατήσω με νεκρά ελαφρά το γκάζι ώστε να ανέβουν λίγο κάνει μία στιγμιαία βουτιά το στροφόμετρο περίπου στις 610 - 590 και κάνει σαν να πάει να σβύσει και μετά ανεβαίνουν ξανά ...πάει πουθενά το μυαλό σας γιατί έχω πελαγώσει;;;;
confused