Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_
Να το ξεκαθαρίσουμε:
1) δεν είπα οτι ο 1.4 μπορει να γίνει downsize με turbo. Ομως μου λετε εσεις το αντιθετο! Και επειδή έχω ενα τετοιο μοτερ στην κατοχή μου ( 1.2 tce) ξέρω καλα την νοοτροπία του. Αν θελει καποιος 1.4 μαμα τον προκαλω και σε επιδοσεις και σε καταναλωση. Εχεις και λιγοτερη κατανάλωση και επιδόσεις. Αν το ανάγεις στα 1800 vs 1400 turbo σωστα ρυθμισμένου καταλαβαίνεις!
2) Είχα corolla με μοτερ 1.3 glanza και μου έκαιγε λιγότερο από ενα 1.4 vvti. και είχα ακριβώς τα 2πλασια άλογα!
3) το αυτοκίνητο του φίλου αν πρόκειται να προγραμματιστεί σωστα.. μπορει λοιπον να καιει σαν 1.4αρι και οταν τουρμπιζει να ναι σαν 20αρι? Ε ναι ρε μαγκες μπορει..! Το είχα και δεν θα σταματίσω να το λεω! Μπορει να γίνει και εκει πατάει το downsizing σαν φιλοσοφία και προχωράει παραπερα
4) Προσωπικά δεν εχω υπερκυβισμενο αλλα εχω φιλαρακι που το εφαγε με το κουταλι. Δεν λεω. δεν του έβγαλε ποτέ πρόβλημα, το έσκιζε όλη μέρα αλλά με το corolla μου που στην τελική έδωσα και τα μισά λεφτα και τον μετραγα για πλακα αλλά έκαιγα και λιγότερο. Το παραδεχόταν και ο ίδιος. Αλλά μην το πάμε εκει! Εγω σαν λογική και φιλοσοφια μιλάω οτι ενα 1.4 τούρμπο ΣΩΣΤΑ ρυθμισμένο μπορει να πηγαίνει σαν 1800 και οαν δεν το πατας να και σαν 1500 (για να μην πω 1400).
Οσο για τα μπεκ ισχυει αυτο που λες αλλά είναι επιλογή σου πότε και πόσο θα το τουρμπίσεις. Σκέψου οτι ακόμα και τα σταρλετακια τουρμπο του προηγούμενου αιώνα μέχρι το 0.3 δούλευα με μείγμα 14/1. Εκαιγαν? μεχρι το 0.3 και χαμηλες στροφές τίποτα!
Τεσπα δεν το συνεχιζω οποιος καταλαβε καταλαβε και βγάζει συμπεράσματα. μην το μπερδέψουμε το παλικάρι ας κάνει οτι νομίζει!
|
Πηγαινε διαβασε στον τομεα των υπερκυβισμενων να δεις που ολοι οι ιδιοκτητες που υπερκυβισαν λενε το ιδιο πραγμα...αλλαζει ο τροπος οδηγησης σου δεν χρειαζεται να στροφαρεις ψηλα για να πας και βαζεις πιο γρηγορα 5η 6η και σε πιο χαμηλες στροφες πηγαινοντας ανετα...ειναι η ιδια λογικη και με ενα συγχρονο τουρμπο...μπορεις να μην καις επειδη λογω ροπης μπορεις να οδηγεις χωρις να δυσφορεις, με χαμηλες στροφες και την μεγιστη δυνατη σχεση στο σαζμαν κατι που δεν μπορεις να κανεις το ιδιο ευκολα με ενα στοκ ατμοσφαιρικο 1400αρι κι αναγκαζεσαι να πατας το γκαζι περισσοτερο, να τραβας τις στροφες ψηλοτερα και κατ επεκταση να καις παραπανω σε μεσο ορο.Εννοειται πως αν τα πιεσεις και τα δυο το 1800αρι θα καψει περισσοτερο.Εγω μαζι σου για το τουρμπο... δεν σου ειπα οτι δεν μπορει να ειναι οικονομικο...σου ειπα οτι ειναι πιο ευαισθητο στο γκαζι...μπορεις να πηγαινεις με υποπιεση ..5η/6η σχεση και 2000 στροφες και να καις σχεδον τιποτα... λιγοτερο απο το ατμοσφαιρικο... αλλα με το παραμικρο τουρμπισμα να καις πολυ παραπανω... το ατμοσφαιρικο εχει μικροτερο φασμα καταναλωσης ακομα κι αν ειναι παραπανω κυβικα... μπορεις να το οδηγησεις και πιο ατσαλα χωρις να ξεφυγεις σε καταναλωση..ενω με το τουρμπο πρεπει να εχεις το νου σου στο μπαρομετρο να μην φουσκωσει πολυ και καψεις.. αν κυνηγας την οικονομια,απο κει και περα το ατμοσφαιρικο εχει πολυ πιο σταθερη αποδοση , μερα νυχτα , χειμωνα καλοκαιρι... δεν εχει λαγκ δεν εχεις να ανυσηχεις για ιντερκουλερ σωληνακια σκατουλακια.. αξονακια τουρμπινας κτλ... ναι ειναι κ***λα οταν ανοιγει ... ειδικα με external wastegate αλλα ειναι και μπελας ειδικα οταν μιλαμε για μοτερ 260000χλμ και μεταχειρισμενα καταπονημενα parts (turbo κτλ) Αν εχει σκοπο να κρατησει το αμαξι ο υπερκυβισμος ειναι η καλυτερη λυση για γκαζια μακροζωια , λογικη καταναλωση και να πιασουν τοπο τα 300 ευρω που δινουμε σε τελη κυκλοφοριας κι αφου τα εχει κανει ολα αυτα...μπορει να προχωρησει και σε τουρμπισμα μιας που εχει ηδη οτι χρειαζεται...Αν το αμαξι αυτο το εχει σαν δευτερο...τριτο και δεν τον ενδιαφερει και να σπασει...το εχει σαν project δηλαδη ... ας παρει τα ρισκα του να το ξεζουμισει ...να το ευχαριστηθει κι αν σπασει του πεταει εναν φθηνο 1zz μεσα και καθαρισε.. ή το πουλαει εν πασει περιπτωσει .Η αποφαση ειναι δικη του...αλλα εγω δεν μπορω να πω σε καποιον με τοσο καταπονημενο μοτερ να παει να το τουρμπισει ελαφρα την καρδια ..εστω κι αν μιλαμε για μικρη τουρμπινα και ελαχιστη πιεση
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thomas07
επεισης παιδια εγω αυτο το αμαξι το εχω παντρευτει και δεν το αλλαζω με τιποτα.... η γνωμη σας παντως για υπερκυβισμο μου αρεσει αρκετα σαν ιδεα μονο που δεν μπορω να καταλαβω πως ακριβως γινεται αυτο... δηλαδη περνουμε κορμο απο 1.8 και κουμπωνουμε πανω τα υπολοιπα? (μην γελατε παιδια απλα και εγω θελω να μαθαινω καποια πραγματα και να γινει κατι ωραιο στο αυτοκινητο χωρις να ξυπναω και να πηγαινω με δυσταγμο να το βαλω μπροστα και να κανω το σταυρο μου σε καθε τελος διαδρομης λεγοντας παλι καλα που εφτασα και δεν εσπασε.
|
πιστονια και στροφαλο απο 1800αρη βαζεις στον δικο σου κορμο ( αν ο δικος σου ειναι σε καλη κατασταση) Το αμαξι φενεται 1400αρι περναει κτεο κανονικοτατα και βγαζει καρτα καυσαεριων...μην πειραζοντας τιποτα αλλο εχεις 125-130 αλογα επιτοπου....αν βαλεις και την κεφαλη αυτουσια απο 1800αρη συν πολλαπλες μπεκ εξατμιση ελευθερη πας για 160 αλογα , μπορεις αυτα να τα κανεις σταδιακα... πρωτα υπερκυβισμο και μετα να βαλεις τα περιφερειακα..