Απ' οσο γνωριζω δεν επιτρεπεται να γινει υποκυβισμος, δλδ νομιμα δεν δηλωνεται τουλαχιστον ετσι εχω ακουσει, αν θες ομως ρωτα στο υπουργειο να σου πουν.
Eπισης θελει μοντες για να μπει οπως στις βασεις του κινητηρα ετσι ειναι ακομα ποιο δυσκολο να επιτραπει το δηλωμα του, ακομα και αν δεν πειραζε ο υποκυβισμος.
http://www.yme.gr/odigospoliti/downl...giKinitira.pdf
γιατι να πας σε 4EFTE οταν υπαρχουν αλλες λυσεις για το δικο σου? εκτος αν σου βρισκεται ενα τετοιο μοτερ....
Για την ιστορια ειναι αυτα που χρειαζονται αγνωστο γιατι δεν βρηκα αλλη σελιδα!
http://www.peevrou.eu/index.php/menu...norestiadas-15
το 3,4 και 5 που λεει οταν πηγα στο σταρλετ να το δηλωσω στο υπουργειο μεταφορων στον χολαργο με ενα αλλο φιλαρακι με ιδιο αμαξι απεξω ειχε κατι σπιτακια με μηχανολογους τα σκας εκει δεν θυμαμαι ποσα δωσαμε ο καθενας αλλα αρκετα για να στα κανουν αυτα να μην τρεχεις, το μονο που πρεπει πρωτα να πας Ελληνικο στο ΚΤΕΟ για να παρει εγκριση τυπου για καυσαερια-καταλυτη, αν την μετατροπη την εχει κανει αλλος δεν κανουν μετρησεις μονο δινουν το χαρτι και μετα πας στον Χολαργο, επισης δωσαμε κατι παραπανω για να μας φτιαξουν και την αδεια αυτοι να μην τρεχουμε, την επομενη μερα πηγε ο φιλος και μας τις πηρε, αν θυμαμαι καλα 250 ευρω νομιζω μας ειχε παει ολα μαζι.....μιλαμε για το 2003 καπου εκει.
Διαβασε και εδω :
http://www.yme.gr/index.php?getwhat=...40&id=&tid=340