Οταν ακουω για αγραφους, παει λογικα πιστευω,το μυαλο μου σε 2bara!!
Απλα για πιεσεις του 0.5-0.6 ειναι υπερβολη ο αγραφος οχι ομως οτι δεν κανει,απλα πολλα λεφτα για λιγα αλογα!!!Απο αυτη και μονο την αποψη!!!
Τωρα οι ευκαιριες φυσικα και υπαρχουν με το αναλογο ρισκο γιατι εχω ακουσει -δει απο πολλους να παιρνουν μεταχειρα τουρμπινα να την βαζουν πανω και στο πρωτο πατημα ,κομματια σπασμενα οραματα που ελεγε και ο Δαντης!!!!
Τουλαχιστον με new εχεις εγγυηση,δεν ειμαι κατα των μεταχειρα αλλα στην τουρμπινα θεωρω οτι δεν αξιζει να ρισκαρεις εκτος αν ξερεις το αμαξι-ιδιοκτητη!!!
Οπως και να εχει ΝΑΙ με 3000 και με ψαξιμο το light turbo ειναι ψιλοεφικτο χωρις να υπολογιζουμε μαστορικα -ρυθμιση ECU on dyno .........
Ειναι και τα οργανα εποπτειας που θες κανα 500αρι τουλαχιστον να βαλεις ενα μπαρομερο,ενα πυρομετρο,ενα wideband και μια θερμοκρασια-πιεση λαδιου και το Turbo timer-boost control ........
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|