απαντ
Ξεκιναω απ την αρχη..
Καταρχην απο 106 ραλυ δεν εχεις κανενα λογω να το σκεφτεσαι, αφου εχει μικροτερες δισκοπλακες απ το δικο σου..Αν θεωρητικα εμπαιναν, χειροτερο θα γινοταν...
Οσον αφορα τακακια και δισκους εμποριου(πχ ferodo, brembo κλπ) δεν προκειται να δεις καμια ουσιαστικη διαφορα...Ουτε με τρυπηματα, χαραγματα και τετοια...Ολα κολοκυθια ειναι της παρηγοριας...
Αν θες τη γνωμη μου βαλε καινουργιους δισκους και τακακια της toyota και εισαι κομπλε, μια χαρα φρενα εχει τ αμαξι, το εχει ο αδερφος μου και το οδηγαω πολλα χρονια...
Τωρα, αν θες δυνατοτοτερα φρενα οι λυσεις ειναι οι εξης...MONO με αυτες τις λυσεις θα δεις διαφορα:
1) Μπροστινα φρενα απο ΑVENSIS ή απο COROLLA LEVIN BZR
2) Μπροστινα φρενα διπιστονα, τετραπιστονα, εξαπιστονα επωνυμης εταιριας
3) Αντικατασταση πισω ταμπουρων με δισκοφρενα...
ΜΟΝΟ με αυτες τις λυσεις θα υπαρξει ουσιαστικη διαφορα...Εσυ διαλεγεις!!!!
|