Οτι γινεται, γινεται αν θες να δουλεύει χαμηλη πιεση βάζεις κεφαλη απο τουρμπο (εκει ειναι οι διαφορες) μαζι με χταπόδι και τουρμπινα και εναν παραληλο και δουλεύει.Αλλα εαν υπολογισθεί το κοστος συν το οτι το αυτοκίνητο θα καιει πολυ και δεν προκειτε ποτε κανενας παραλληλος η αγραφος να ρυθμιστεί σε ολες τις παραμετρους οπως ο μαμα εγκεφαλος τοτε δινεις κατι παραπανω και είσαι εργοστασιακα τουρμπισμενος (εαν σου κανει ο Σταυρος τα ηλεκτρικα ) με τα hi-lo προ 20ετιας (βλεπε normal-sport στα σημερινα αυτοκινητα). Εαν ο σκοπός σου ειναι να το κανεις τερας και να αλλαξεις τα παντα απο μοτερ και ηλεκτρικα τοτε δεν υπαρχει λογος.....(την κεφαλη δεν την γλιτώνεις)
Και φυσικα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη που μπορει να ειναι και λαθος!