Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-06-12, 22:18
giwrgos_plav@hotmail.com Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 30-07-2011
Μηνύματα: 11
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giwrgos_plav@hotmail.com είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια οκ τελικα βρηκα ηλεκτρολογο τον σταυρο στο κερατσινι και μου ειπε γυρω στα 400 θα παει.κατι αλλο τωρα.....η αντλια του τιμονιου και το a/c απο το 4ε κανει στο 4εφτε?οι βασεις ειναι ιδιες?γιατι μου ειπανε οτι στο a/c θελει πατεντα η βαση για να μπει.....ισχυει?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 13-06-12, 18:20
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giwrgos_plav@hotmail.com Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδια οκ τελικα βρηκα ηλεκτρολογο τον σταυρο στο κερατσινι και μου ειπε γυρω στα 400 θα παει.κατι αλλο τωρα.....η αντλια του τιμονιου και το a/c απο το 4ε κανει στο 4εφτε?οι βασεις ειναι ιδιες?γιατι μου ειπανε οτι στο a/c θελει πατεντα η βαση για να μπει.....ισχυει?
ο ηλεκτρολογος που λες ειναι ο κορυφαιος! να πας εκει γιατι και μενα για το a/c αυτος με εσωσε! να στα πω απο την αρχη μιας και τα εχω περασει, αν και τα εχω ξαναγραψει που να το βρουμε ομως το θεμα? χαμος εδω περα.
1) Η αντλια του τιμονιου κανει ναι, βαζεις την μαμα καλυτερα γιατι αν μπει του Gt δεν θα εχεις υποπιέσεις για να ανεβαζει το ρελαντι οταν στριβεις τερμα πχ σε παρκαρισμα επισης δεν ταιριαζει το σωληνακι που δινει λαδια στην κρεμαριερα και θες μετατροπη εκει! ο ρεγουλαδορος κανει μου ειπαν γιατι εμενα ο μηχανικος δεν τον ειχε βαλει και εκανα πατεντα με ντιζα M8 απο πανω!
2) Το στροφομετρο το μαμα ΔΕΝ δουλευει, απλα γιατι εχει διπλους πολλαπλασιαστες το μαμα μοτερ ενω το 4EFTE εχει εναν διανομεα και εναν πολλαπλασιαστη, θελει μετατροπη το σημα ειτε με πατεντα ηλεκτρονικη (ξερει ο Σταυρος να στο κανει) αλλιως στροφομετρο απο AE111 1600 (την πλακετα του δλδ ή πλακετα στροφομετρου απο starlet GT με πατεντα). Δες το how to, 3 ειμαστε εδω μεσα με στροφομετρα απο starlet GT!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21554
3) Ο κομπρεσορας του A/C δεν μπαινει στην ιδια βαση! εχει αλλιωτικη πατουρα το 4ΕFTE, ειτε πρεπει να φτιαχτει η βαση διαφορετικα ή να μπει απο starlet gt/glanza με πατεντα στην ηλεκτρολογικη συνδεσμολογια, ο Σταυρος μου ειπε πως γινεται κανεις δεν ηξερε! εδω λεω πως : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21481
επισης να εχεις υποψη πως χρειαζεται βαλβιδα ρελαντι A/C απο starlet gt/glanza αλλιως δεν θα ανεβαζει ρελαντι οταν ανοιγεις το a/c!
4) Βασεις ειναι οι μαμα, εκτος αυτην διπλα στο σασμαν που θελει μια πατεντα, νομιζω πως ειναι απο το starlet, καπου το ειχαμε συζητησει αυτο το θεμα γιατι δεν θυμαμαι, οι αλλες ειναι οι κανονικες του 4EFΕ, μια στην γεφυρα μπροστα δλδ πισω απο το ψυγειο νερου, μια πισω απο το μοτερ στο κατω μερος της γεφυρας και μια αριστερα του κινητηρα οπως τον βλεπουμε με ανοιχτο καπο.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 13-06-12, 18:25
Το avatar του χρήστη minas_101
minas_101 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 23-09-2007
Μηνύματα: 5
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
minas_101 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πηγαινε στον σταυρο να κανεις κατι σωστο...το αμαξι θα βγει σε εργοστασιακο επιπεδο απο ηλεκτρολογικης αποψης....
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 02-09-12, 23:52
kostasgreen13 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kostasgreen13 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αντι να κανεις μετατροπες στα ηλεκτρολογικα κ να παντρευεις πλεξουδες δεν μπορεις να βαλεις το fte κ απλα να βαλεις εναν e-manage παραλληλο κ να δουλεψει?
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 03-09-12, 08:19
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Οτι και να κανεις πρεπει να παντρεψεις πλεξουδες!!! δεν εχουν καμια σχεση τα ηλεκτρολογικα της corollas με του starlet!!! πως θα ταιριαξουν πχ οι φυσες σε ασφαλειοθηκες που ειναι αλλιωτικες και σε ποσα αλλα πραγματα! εγκεφαλο αφηνεις και το μαμα του 4EFTE αν δεν θες κατι παραπανω και το θες μαμα, δεν ειναι εκει το θεμα...αν θες να ειναι Plug n play πρεπει να βρεις 4EFTE με φυσα ολοκληρη που δεν υπαρχει γιατι απλα τις πετσοκοβουν οι ιαπωνες και ενα starlet ep82 και κανουν κουτι!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 03-09-12 στις 08:27.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 03-09-12, 16:48
kostasgreen13 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kostasgreen13 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εαν δεν εβγαινε το starlet gt πως θα τουρμπιζε η κορολα?κατι σιβικ που δεν εβγαζε τουρμπατο πως τα κανουν?
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 03-09-12, 22:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Μετατροπή σε turbo μπορεις να κανεις οποιο μοτερ θες!!! λεφτα να εχεις και ολα γινονται! δεν αλλαζουν μοτερ αυτοι! οπως και κομπρεσερατο μπορεις να το κανεις! για μερικα μοντελα αυτοκινητων διαφορες εταιριες πχ Greddy βγαζουν turbo kit! πχ νομιζω για Nissan 350-360Z, mx-5 και πολλα άλλα! εμεις αλλαζουμε μοτερ απλα επειδη υπαρχει ετοιμο απο αλλο αμαξι και κανει, κοστιζει φτηνα, μπαινει ευκολα, ειναι ευκολη η μετατροπη και ΔΕΝ θελει δηλωμα γιατι ειναι ιδιου τυπου 4Ε δλδ και κυβισμου! και φυσικα ειναι πολυ ποιο αξιοπιστο απο το να πας να μετατρεψεις σε turbo το μαμα μοτερ 4EFE!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μετατροπη απο 4efe σε 4efte babis92 TOYOTA COROLLA E*101 19 26-02-18 17:05
μετατροπη σε 2zz χρηστος Θελω βοηθεια 37 20-02-14 16:51
4efe 4efte tolinio TOYOTA COROLLA 111(G6) 136 16-07-12 00:44
μετατροπη 101 1,3. σε gt 1,3 nontaspap2 ΦΟΡΟΥΜ 1 04-12-09 18:15
Μετατροπη pro fL σε F/L mpesikos TOYOTA COROLLA T-SPORT 20 21-01-09 23:01



Page generated in 0,21097112 seconds (80,33% PHP - 19,67% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)