Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 24-11-11, 13:27
TOUGHSPORT Offline:
banned
 
Εγγραφή: 14-02-2006
Μοντέλο: Δάκρυ
Περιοχή: Θεσσαλονικη,μα δε με χωραει!!!
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
TOUGHSPORT είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
η μονη σου ανησυχια ειναι οτι εχει το μοτερ 185000 χλμ? ελα καντο μια δυναμομετρηση να δεις που βρησκεσαι και δεν νομιζω οτι γενικα ειναι και υπερβολικα τα χλμ σου.
Η ανυσηχια μου ειναι εν μερει οτι τα εχει τα χιλιομετρακια του, δεν ειναι λιγα αλλα ουτε και πολλα,ειναι ομως.TOYOTA ειναι!!! λες να τ κανω ενα dyno run να δω που ειμαι??θα το δοκιμασω. συνηθως κανω 20-25 χιλιαδες χμ ετησιως,δηλαδη δεν θα πεσασει πολυς καιρος και θα φυγω ανετα πανω απο τις 200.000 για πλακα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δεν καιει λαδια και ειναι καλοσυντηριμενο μην φοβασε.Σηκωσε 0.4-0.5 και θα εισαι οκ.Αλλωστε δεν θα εισαι και ολη μερα καθε μερα πατωμα.
το λαδακι του το τρωει αλλα σε λογικα πλαισια, πχ 250ml στα 500-600 χμ αλεπαληλου Πυροβολισμου του λιφτ!!!! δηλαδη ειμαι περιπου στο λιτρο/1000 χμ που λεει η TOYOTA.δεν ειμαι καθε μερα σανιδα το γκαζι αλλα ειμαι γκαζογκαυλιαρης και δε θα το πηγαινω και σα κυρια.αλλωστε δεν εκανα ολοκληρη μετατροπη απο 3zz σε ts για να πηγαινω χαλαρα...ενταξει παω και χαλαρα,αλλα αυτο το ρημαδι το το λιφτ καθε φορα που μπαινει με κανει να κρυφογελαω απο μεσα μου κ αμεσως μου φτιαχνει τη διαθεση.!!!!! (που να σηκωσω και λιγη πιεση????) α πα πα πα!!!!


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιταξτε παιδια ,δικαιως ο ανθρωπος φοβαται και ο μηχανικος καλως τον συγκρατει ,γιατι ενας κινητηρας με 185000 χλιομετρα στην πλατη και να τουρμπιστει η κομπρεσορας το ιδιο κανει,με 0.4,0.5 πιεση σε ενα μοτερ ηδη πιεσμενο και με συμπιεση 11 τοτε μαζευονται πολλοι λογοι να μην πανε ολα καλα.....!!!!!
Γενικα οπου και να δειτε,διαβασετε ,ρωτησετε θα του πουνε ειτε μια καλη επισκευη το μοτερ ειτε αλλο πιο φρεσκο!!!!Η λυση των σφυρηλατων φανταζει η πιο ιδανικη φυσικα αλλα και η πιο δαπανηρη!!!
Αν καταλαβα καλα αφου μιλας για 1 Bar δε σεν νοιαζει πιεσεις της ταξεως του 0.3-0.4 που θα μπορουσες να δουλεψεις με λιγο ρισκο στην κατασταση του μοτερ σου.....!!!ΠΟΣΑ αλογα θελεις?Με 0.3 θα παρεις 25-30 αλογα και ροπη 2-2.5 κιλα και θα δεις καλη διαφορα στο δρομο!!!
Εγω παντως θα εκανα το εξης:Ενα σετ ελατηρια -κουζινετα και μια φλαντζα να κατεβασω και λιγο συμπιεση,γυρω στο 10 και επειτα 0.4-0.5 αφοβα και με το κεφαλι σου ησυχο!Το κοστος για ενα φρεσκαρισμα τετοιο και επιβαλλεται στην κατασταση του μοτερ σου αλλα και δεν θα σου κοστισει και πολλα λεφτα!
Αν θες πολλα αλογα με 1 bar και τετοια η λυση των σφυρηλατων ειναι μονοδρομος!
Αλλα οπως εισαι χωρις να φρεσκαρεις μην σηκωσεις ουτε 0,05!!!Θα το χαλασεις και θα ειναι κριμα.....!!!!
ΥΓ: Μια δυναμομετρηση φυσικα και πρεπει να κανεις να δεις αν ολα πανε καλα,χωρις αυτο βεβαια να σημαινει οτι αν βγαλεις τα σωστα ,θα πρεπει να σηκωσεις και πιεση αφοβα μετα.....Η δυναμομετρηση δεν ειναι πανακεια......
εχεις δικιο για το φρεσκαρισμα γιαννη, εαν προσεξες τη δημοσιευση μου λεω οτι''θα προσδοκουσα'' να σηκωσω 1 bar εαν κρινεται απαραιτητο να βαλω σφυρηλατα σωθικα.
Με νοιαζει η πιεση του 0.4 για να μην εχω τον τσαρτζερ και τον αγραφο,και ''σκουριαζουν''που αυτο μεταφραζεται σε Λ7 που καθονται.
δλδ εαν ειναι να βαλω,(πιστονια-μπιελες-χιτωνια(θες και βιδες,μεταλλα,) για να εχω τι κεφαλι μου ησυχο ακομα και για 0,4 -0,5 και γιατι να μην παω απευθειας στο 1,να μην κανω και περιτα εξοδα σε προγραματισμους και διαφορα αλλες λεπτομερεις.
η σκεψη του πιο φρεσκου μοτερ δεν ειναι εφικτη μιας και εχει 3 μηνες που φορεθηκε,με εδειξη χμτρητη 113.000.εκανα κανα μηνα να καταλαβω οτι ειναι ΜΙΛΙΑΑ!!!

η ερωτηση---->ΠΟΣΑ αλογα θελεις?
δεν μορω να απαντησω.το μονο που εχω να πω ειναι οτι ΘΑ ΗΘΕΛΑ μια δυναμη στο μοτερ μου που να φορτονει τις ταχυτητες και να κσεκολαει το αμαξωμα, λες και καβαλαω δικυλινδρη ready 2 race μηχανη.(ειμαι μακροχρονια τραυματισμενος μηχανοβιος,με αθεραπευτη τρελλα για ταχυτητα,επιταχυνση,και δε τη παλευα καθολου χωρις γκαζι. γιαυτο και το 16αρι το εκανα ts)
θα το εχω στο νου μου το φρεσκαρισμα που ειπες και με την πρωτη ευκαιρια, θα το κανω.ευχαριστω


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
εχεις ενα δικιο για το φρεσκαρισμα γιαννη αλλα αν η χρηση του μοτερ ειναι σωστη δηλαδη οχι σκησιμο κρυο και τα σερβις του οταν πρεπει τοτε νομιζω πως τα χλμ ειναι λιγα γιατι ειναι και τογιοτα... οχι renault ή fiat!!! (Μπιχτουλα)xaxaxaxaxaxaxaxaxaax
απο τα χερια μου ειναι στανταρ οτι θα εχει σωστη μεταχειριση,σερβις στην ωρα του,καλο ζεσταμα και μετα λιφτ-λιφτ-λιφτ!!!αλλα επειδη ηρθε μεταχειρισμενο απο αγγλια το μοτερ δεν ξερω τι μεταχειριση ειχε και τι να αποφασισω,για να μη το παρω στο χερι.το ζητουμενο ειναι,αν πχ μια ζημια μου βγει λεμε τωρα 5-6000 γιατι να μη την προλαβω και να ασφαλισω το μοτερ που ετσι κ αλλως θα μου κοστισει τοσο. και θα ειναι και σφυριλατο!!!!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από gio911 Εμφάνιση μηνυμάτων
Και μια μετριση συμπιεσης πιστευω θα βοηθουσε γιατι ειναι κατι ευκολο και φτηνο
δε ξερω πως γινεται αυτο,αλλα θα το κανω κ αυτο για να μαθω τι γινεται.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Με πιεση 0.7 και 28RS ο 2ΖΖ παιρνει ευκολα +100 αλογα.
οι τροχαλιες που βρισκω για τον τσαρτζερ που εχω ειναι στανταρ στα 0.4 (που φοραει τωρα ) 1, 2, και 3-4 bar.
100 αλογα πανω ειναι καλα.
28RS τι εννοεις??
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Greddy e-manage Blue TRIA4EFE ΦΟΡΟΥΜ 22 20-08-13 00:27
DIY Rebuild your ebay Greddy type-s/rs bov NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 17-09-10 20:33
Greddy e-manage on bosch Gorillas TOYOTA COROLLA E 12 46 04-08-09 17:39
Kompressor kit της Greddy σε 3ΖΖ-FE VVT-i 1.6l koperton 3ZZ 1.6L VVTi 36 05-04-09 12:20
ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ GREDDY NIKOS.99 OFF TOPIC 2 06-01-08 10:29



Page generated in 0,64657903 seconds (93,71% PHP - 6,29% MySQL) with 106 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:15.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)