Ναι αυτο ισχυει για το πιο ειναι πιο γρηγορο απο το αλλο!
Το οτι ενα αμαξι βγαζει περισοτερα αλογα απο καποιο αλλο δεν σημαινει οτι ειναι και πιο γρηγορο ετσι......
Αλλο η δυναμη αλλο οι επιδοσεις!Ενταξει θα μου πεις μαζι πανε αυτα ,ναι αλλα οχι αναλογικα παντα....
Ειναι και θεμα πως την αποδιδει την δυναμη ο κινητηρας,το σασμαν ,η ευστροφια, η προσφυση και πολλα πολλα ακομα...
Ενω στο δυναμομετρο βλεπεις αλογα και ροπη ,σε ποιες στροφες και τι μορφη εχει η καμπυλη!Αυτο και τιποτα παραπανω.....
Το δυναμομετρο πρεπει να χρησιμοποιειτε μονο σαν ενδεικτης βελτιωσης δυναμης και ροπης και τι κερδιζεις ή τι χανεις απο οτι κανεις στο μοτερ!
Απο εκει και περα οι επιδοσεις ειναι αλλο κομματι της βελτιωσης!
Και ελαφρωνοντας το αμαξι δεν παιρνεις αλογα αλλα κερδιζεις επιδοσεις,γιατι πολυ απλα ριχνεις την αναλογια κιλων ανα ιππο!
Δεν πρεπει να ακυρωνουμε ομως και τα δυναμομετρα γιατι καταλαβαινεις πολλα πραγματα,ειναι σαν το καρδιογραφημα στον ανθρωπο...!!!