Ως γνωστον η τουρμπινα γυριζει με πολλες χιλιαδες στροφες αρκετα πολλαπλασιες αυτες του κινητηρα μας! οταν λοιπον τουρμπιζαμε πριν και θελουμε να παρκαρουμε θα πρεπει πριν σβησουμε το μοτερ μας να περιμενουμε λιγο απο μερικα secs μεχρι λιγα λεπτα προκειμενου να αδρανισει η τουρμπινα μας, αν το σβηνουμε αμεσως τοτε κλεινει η αντλια λαδιου και αφηνουμε την τουρμπινα χωρις λαδι! ετσι σιγα σιγα χαλαει συνηθως ο αξονας με αποτελεσμα να καιει λαδια! πολλες φορες απο βιασυνη το εκανα και εγω ειδικα οταν πηγαινα ΙΕΚ μετα την δουλεια γιαυτο καιει λαδια τωρα!
Το turbo timer ειναι η λυση σε αυτο το προβλημα! παρακαμπτει την κλειδαρια της μηχανης και μπορουμε να αφηνουμε το μοτερ μας ανοιχτο ενω κλειδωνουμε κανονικα το αμαξι! ετσι ρυθμιζουμε ποση ωρα θα κανει για να κλεισει! το κακο ειναι οτι για να γινει αυτο πρεπει να παρκαρεις με το σασμαν να ειναι στην νεκρα! αρα δεν μπορεις να βαζεις ταχυτητα οπως κανουμε στις ανηφοροκατηφορες! εγω το κανω παντα, για λογους ασφαλειας ΔΕΝ θελω το αμαξι να ειναι παρκαρισμενο χωρις ταχυτητα μεσα! δεν ειναι λιγες οι φορες που ειδα ανθρωπους να βρισκουν το αμαξι τους σε απεναντι δρομο και να εχει μαζεψει 3-4 αμοιρα παρκαρισμενα και να εχουν γινει ολα χαλια!!!! προσφατα στην δουλεια μου διπλα μια γυναικα ειχε παρκαρει χωρις ταχυτυτα και εφυγε το αμαξι της και το βρηκε κατω απο ενα φορτηγο!!!!! ζημια? πανω απο 1000 ευρω!!!! μαλιστα ελεγε πως το φορτηγο εκανε πισω!!! ευτυχως ειχε μαρτυρες που την διεψευσαν αμεσως!
|