εγω εχω εγκεφαλο μαμα και το avcr σου δινει τις δυνατοτητες της διαφορετικης πιεσης ανα ταχυτητα.
το arexi avcr δεν ειναι εγκεφαλος η κατι τετοιο. ειναι electronic boost controler. απο την καμπινα κανεις οτι θελεις οσο αναφορα την διαχειρηση της πιεσης της τουρμπινας και των duty (duty=φορτιο)
τα duty μετριουντε σε %
μπορεις δλδ με μια συγκεκριμενη πιεση να εχεις διαφορετικη αποδοση ρυθμιζοντας αυτα
το δε avcr θεωρειται το καλυτερο στον κοσμο στο ειδος του γιατι μπορεις να ρυθμισεις ξεχωριστα την καθε ταχυτητα που εχεις εκεινη τη στιγμη.
αλλη πιεση/duty στην πρωτη αλλη στην δευτερη, κ.ο.κ
επισης στο μενου του υπαρχει και το scrable.
αυτο ειναι ολα τα λεφτα.
πχ εσυ τ αμαξι σου το δουλευεις 1.5bar σε κανονικες συνθηκες κτλ κτλ.
τ αμαξι σου ομως μπορει να αντεξει και 2bar ας πουμε αλλα ειναι λιγο οδυνηρο για κανονικες συνθηκες και συνηθως δεν υπαρχει λογος.
περναει ενα 350Ζ ομως διπλα σου και υποτιθεται οτι σ εχει...
πατωντας ομως το scrable αστραπιαια σου δινει οτι μπορει να εχει και οσο εχει. φυσικα αυτα τα εχεις προρυθμισει εσυ ωστε να υπαρχει ενα οριο και να μην σπασεις το μοτερ σου...
επισης για αυτο το πραγμα υπαρχει και χρονος. ποση ωρα θες για να ξεσκισεις το 350Ζ?
εχεις πολλες επιλογες να κανεις...
αν και δεν εχω τελειωσει με τις ρυθμισεις του scrable ( α ρε γιωργοοοο)
το εχω βαλει στα 45sec
εν τω μεταξυ εχει πααααρα πολυ μεγαλο μενου και πολυ πραγμα να ρυθμιζεις. ορεξη να χεις
το μαραφετι αυτο ειναι must σε αυτες τις εφαρμογες και θα το δεις σε ολα τα supra...
πωλειται μτχ καπου στα 350ευρω!!!
ευτυχως εγω το βρηκα 190 και η αγγελια ειχε μπει δευτερολεπτα πιο πριν και το πηρα αμεσως!!!!
να και το manual του
__________________
|