Με εντυπωσιάζετε με την τεχνολογική πρωτοπορία σας, είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε τα πάντα!
Ας "απαντήσετε" όμως πρώτα τα εξής ερωτήματα:
(1) Τι αέριο από την ηλεκτρόλυση πάει μέσα στους κυλίνδρους, H2 ή και O2
(2) Τι ροή Η2 βγάζει αυτό το συστηματάκι ηλεκτρόλυσης, περισότερο από κανα-πείραμα που βλέπατε στο σχολείο? Ένα λιτρο νερό δεν πρόκειται να δίνει περισσότερη ενέργεια από 1 λιτρο βενζίνης. Η βενζίνη καιγεται όλη, απο το νερό θα καιγεται το H2 (2gr ανα 18gr Η2Ο)
(3) Δεν είναι ξηρό cell, νερο πέφτει ανάμεσα σε 2 ηλεκτρόδια και στο ένα μαζεύει υδρογόνο. Αποκλείεται να ρουφήξει και νεράκι ο κινητήρας από την υποπίεση στου θαλάμους
(4) Έριξα μια ματια στο manual, πρέπει να ρυθμίζεις τον ηλεκτρολύτη (KOH) κτλ μάλλον γιατι δεν αλλάζει την τάση, με το χερι θα τα κάνετε αυτά ... στο δρόμο?
(5) Τα ηλεκτρόδια θα διαβρώνονται, πόσο υποτίθεται ότι "ζουν"?
(6) Από ότι φαίνεται πρέπει να αλλάξετε και την ECU/προγραμματισμό ή να ξεγελάτε τους αισθητήρες.
Για μια πρακτική σε μηχανολογια θα τα έκανα, όχι στο αυτοκίνητο μου.
Υ.Γ. Ένα τελευταίο ερώτημα είναι πόσο θα σας κοστίζει 1 λίτρο απιονισμένο νερό σε σχεση με 1 λίτρο βενζίνης
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 08-09-11 στις 20:35.
|