VW θα μείνω μόνο στο γεγονός της καλής ποιότητας κατασκευής.
Άλογα αποφάσισαν και αυτοί να βάλουν από την στιγμή που είδαν ότι ο ανταγωνισμός είχε ξεφύγει.
Alfa Romeo; Όμορφα και επιθετικά σαν καλούπια αλλά μέχρι εκεί.
Ακόμα δεν πήραν απόφαση να ξεπεράσουν τις παιδικές τους αρρώστιες εδώ και δεκαετίες.
Αν σε αυτές τις δύο εταιρείες πέρα από τα άλογα βάλεις το κόστος συντήρησης, θα κλάψεις και μάλιστα πικρά......
Ας μην θίξουμε το θέμα των ανταλλακτικών.
Δεν βάζεις θαλασσινό νερό για καύσιμο, ούτε και τα ανταλλακτικά τους κοστίζουν φθηνά.
Οπότε το κριτήριο αγοράς που λέγετε "ΑΛΟΓΑ" είναι συνυφασμένο με τις λέξεις "Κόστος Συντήρησης", το οποίο δεν συγκαταλέγεται στη λέξη "Λαϊκό".
Διαβάστε λοιπόν στις αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων, πόσοι ψάχνουν να βρουν αγοραστές για να τα δώσουν, επειδή δεν συμφέρει πλέον.
Όταν η βενζίνη φτάσει το €1,90 με €2,00 το λίτρο, τότε θα μιλάμε για 65-75 άλογα αυτοκίνητα.
Και δεν μπορώ να διαβάζω σε άλλες ενότητες, ότι ένα turbo ή ακόμα και ατμοσφαιρικό με 150+ άλογα, έχει την ίδια κατανάλωση με ένα 1.4 97 ίππων.
Έλεος δηλαδή............................................ ...........................
|