ειναι λίγο φτηνότερα από τα AGX μιλάμε για κοστος καμια 50αρια ευρώ όταν είχα ρωτήσει άντε 80 max! πάντως δεν τα προτίμησα γιατι είχα στο starlet gt και ενώ για κρατήματα είναι πολύ καλά με 3.5cm χαμήλωμα που τα είχα, χτυπαγαν πολύ, δλδ όποιος εμπαινε στο αμαξι μου την ελεγε, στο σταρλετ ειχαν ρυθμιση 2 κυκλους δλδ 720μοιρες και ειχα +320 μπροστα δλδ εναν κυκλο και +180 πίσω δλδ μισο κυκλο. Παρολαυτα μου εσπαγαν συχνά και τα επισκευαζα, τελικά έβαλα τα μαμα ελατηρια στο τελος και παλι ηταν καλά, αλλά μετα δεν πρόλαβα να το χαρω για πολυ γιατι έγινε τροπετο το σταρλετακι. Το άλλο κακο με αυτά που ισχύει και στην corolla, είναι οτι τα πισω για να τα ρυθμισεις πρεπει να βγουν από το αμαξι!!! και ότι τα μπροστινα ειναι φυτευτα φυσιγγια και οχι γονατα! δλδ πρεπει να κοψεις τα μαμα KYB και να φυτεψεις μεσα τα φυσιγγια koni. Επισης στο σταρλετ εστω (δεν ξερω σε corolla) τα πισω ειχαν 2 σκαλες σε ύψος! ειχαν μια ασφαλεια στο πιατελο και την εβγαζες και αλλαζες θεση!!! ετσι εκανα τον κολο ποιο ψηλά από την μουρη! για μερικο καιρο μαλιστα ειχα χαμηλωσει μπροστα και πισω 2η σκαλα υψος και μαμα ελατηρια!!! σαν dragster εδειχνε! LOL!!! και φυσικά αψογα κρατήματα! αν δεν σε ενοχλουν αυτά και οτι κοπανανε πολυ σε σχεση με τα AGX παρε κονι. Υποψην τώρα σε corolla EE111 δεν ξερω ποσες σκαλες έχουν! τα εχουν αλλαξει!
Στο ξένο site στις φωτος δειχνει οτινανε! θελει πολύ προσοχη μην έρθουν λαθος αμορτισερ! όπως ειπα και πριν είναι και το θεμα της εγγύησης, μπορει να γλιτώνεις λεφτα αλλα με την εγγύηση ακομα και να έχουν τα μεταφορικα πηγαινελα ειναι ασύμφορα! + ποσες μερες κανουν πηγαινελα. Ενας φιλος με TEIN coilovers επρεπε να την στειλει Αγγλια και πηρε νεα! δεν σύμφερε η επισκευή της. + ποσα ευρώ θες ακόμα για τοποθετηση + ευθυγραμμιση. Η τοποθέτηση κάνει 70-80 ευρω + 30 η ευθυγραμμιση. Εδώ συνήθως η τιμή τα έχει μέσα. Δλδ εμένα πηγαν 600 ευρώ ετσι. Δλδ ποσα γλιτώνεις στην τελικη? δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 10-02-11 στις 22:01.
|