Kαι η τελική του μορφή!
Μάλλον θέλει κατέβασμα το καπό λιγάκι, χωρίς να κλείσει τελείως, γιατί από μέσα δεν βλέπω σχεδόν καθόλου στο ύψος που κάθομαι!
Το τεπόζιτο που έπεσε στα χέρια μου από σπόντα είναι το παρακάτω αλουμινένιο 18 λίτρων και θα συνεργαστεί με μία Bosch 044, γιατί μέχρι πρότινος το 62άρι δικό μου ''έφτυνε'' από παντού βενζίνες, σχεδόν σε όλες τις παρατεταμένες και σε μερικές κλειστές πίστες (aka Ασπρόπυργος) σε δεξιές μου ξεχύλιζε και από την τάπα με μισό ρεζερβουάρ!
Σαν να μην έφτανε αυτό, στα Μέγαρα συγκεκριμένα Κ1, μου έκοβε εντελώς την παροχή, μή έχοντας την δυνατότητα να πατήσω γκάζι και μόνο όταν ίσιωνε κατά την έξοδο, έδινε βενζίνες!
Να μην αναφέρω δε την σπατάλη σε 100αρα βενζίνη την περίοδο αυτή!
Οπότε, ελπίζω να λυθούν με αυτόν τον τρόπο τα προβλήματα τροφοδοσίας σε παρατεταμένες και μη!