Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E15

TOYOTA COROLLA E15 Το ομορφοτερο sedan μετα την 101

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 25-10-09, 12:09
Το avatar του χρήστη LAKISdj
LAKISdj Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-07-2008
Μοντέλο: COROLLA 1.6 SOL M-MT
Περιοχή: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 130
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
LAKISdj είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Thumbs up

TEST
Toyota Corolla 1,6 Optimal Drive
Υγιής «καρδιά»

Πιο δυνατό, με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και κατανάλωση παρουσιάζεται το Corolla με τον καινούργιο κινητήρα των 1,6 λτ., φιλοσοφίας Optimal Drive, χωρίς παράλληλα να δέχεται καμία περαιτέρω μηχανική ή αισθητική αναβάθμιση.

Η10η κατά σειρά γενιά του μικρομεσαίου σεντάν μοντέλου της Toyota, το Corolla, η οποία λανσαρίστηκε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2007, είναι διαθέσιμη με νέους, πιο δυνατούς και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες. Πρόκειται για τα μηχανικά σύνολα φιλοσοφίας Optimal Drive των 1,33 και 1,6 λτ. ονομαστικής απόδοσης 101 & 132 ίππων, μοτέρ με τα οποία διατίθεται και το χάτσμπακ Auris. Ωστόσο, εκτός από αυτή τη σημαντική αλλαγή, δεν πραγματοποιήθηκε κάποια διαφοροποίηση στην εμφάνιση του αμαξώματος ή του εσωτερικού του ή αναβάθμιση σε άλλα μέρη, όπως αναρτήσεις, φρένα κλπ.

Σε σχέση με το Corolla με τον προγενέστερο κινητήρα 1,6 λτ.
• Γρηγορότερο στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,7 δλ.
• Πιο γρήγορο στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα κατά 0,5 δευτερόλεπτα.
• Πιο γρήγορο στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα κατά 1,8 δευτερόλεπτα.
• Χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 12 γρ./χλμ.
• Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ.
• Υψηλότερη τελική ταχύτητα κατά 5 χλμ./ώρα
• Φθηνότερο κατά 640 ευρώ



TEST
Υγιής «καρδιά»
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.598
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)129/6.010
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)160/4.230
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)9,8
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)11,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 14,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)200
100-0 χλμ./ώρα (μ.)41,9
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)150
Βάρος (κιλά)1.303
*Εργοστασιακή μέτρηση
Εξοπλισμός
ESPo
Αερόσακοι4
Ηλ. παράθυρα2
Ηλεκτρικοί καθρέφτεςo
Υποβοήθηση τιμονιού
Ρύθμιζόμενο τιμόνι
Air condition
Κλιματισμόςo
Ηχοσύστημα
Ζάντες αλουμινίουo
Τιμή από (ευρώ)17.780
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται

Βαθμολογία
Κινητήρας - Επιδόσεις 9
Ενεργητική ασφάλεια - Οδική συμπεριφορά 9
Παθητική ασφάλεια 10
Εικόνα - Τεχνολογία - Συναρμολόγηση 9
Άνεση9
Χώροι8
Αξιοπιστία9
Κατανάλωση8
Μεταπωλητική αξία9
Value for money8.
Συνολική βαθμολογία8,80
Toyota Corolla 1,6 Optimal Drive

TEST
Υγιής «καρδιά»
Κινητήρας

Το καινούργιο Valvematic (με διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων) μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ., φιλοσοφίας Optimal Drive, εμφανίζει υψηλότερη εργοστασιακή ισχύ σε σχέση με το προγενέστερο αντίστοιχης χωρητικότητας μοτέρ (132 ίππων έναντι 124). Παράλληλα, συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, το οποίο έχει σωστή κλιμάκωση και με τον επιλογέα να είναι ακριβής. Χαρακτηριστικά που στο σύνολό τους έχουν λειτουργήσει θετικά ως προς τις επιδόσεις, αφού, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Auto Τρίτη, το Corolla με το νέο μοτέρ των 1,6 λτ. είναι πιο γρήγορο από στάση και εν κινήσει. Επιπλέον, μειωμένες παρουσιάζονται η κατανάλωση βενζίνης και οι εκπομπές CO2. Πρόσθετα, το μηχανικό αυτό σύνολο κερδίζει τις εντυπώσεις με την ελαστικότητά του, την πολιτισμένη λειτουργία και την προθυμία του στο πάτημα του γκαζιού, ενώ (σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις μας) είναι και πιο αθόρυβο.


Στο νέο 6τάχυτο κιβώτιο ο επιλογέας έχει θετική αίσθηση, ενώ η μακριά 6η σχέση μετάδοσης μειώνει την κατανάλωση και το θόρυβο σε ρυθμούς ταξιδιού.
__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 25-10-09 στις 16:18. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E15

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
TOYOTA Optimal Drive Ayrton ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 25 23-02-09 23:58
TEST DRIVE IS-F COROLLA TS COMPRESSOR ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 06-10-08 19:46
TOYOTA COROLLA Gravel test...... NyO WEB LINKS 0 13-03-08 11:01
Corolla Crach Test alex-g ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 22 22-07-07 01:42



Page generated in 0,16212606 seconds (81,76% PHP - 18,24% MySQL) with 36 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:19.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)