Χαμός στο ίσιωμα λέμε!!!! εμένα είναι η άδεια του '97 αλλά το μοτερ είναι του '94 και ο καταλύτης είναι από κάτω μεταλλικός του 2007! αν δείτε τις μετρήσεις καυσαερίων είναι καλύτερες ακόμα και από νεώτερα αμάξια των 1000cc. (πχ σε σύγκριση με το swift 1000cc του 2000) του bro μου που έβγαζε περισσότερα καυσαέρια! όπως είπαμε πάνε με τις χρονολογίες δεν πρόκειτε κανείς να κάτσει να μετρήσει κανέναν! είναι ΚΑΘΑΡΑ φοροεισπρακτικά μέτρα, για άλλη μια φορά θα μας γδάρουν για να τρώνε με χέρια και πόδια οι χοντροκοιλαράδες της κάθε κυβέρνησης. Εγώ αυτό ξέρω και αυτό βλέπω. Εδώ ακόμα κυκλοφορούν ΑΠΕΙΡΑ αμάξια ΜΗ καταλυτικά! τι λέμε τώρα! μη πω για μηχανές-μηχανάκια! αυτά δεν πιάνονται? τα ταξί με τα ντουμάνια μαυρίλες που πετάνε? τα φορτηγά? μόνο τα αμάξια πειράζουν? απλά παίζονται συμφέροντα από πίσω. Όσο για τα μέτρα της απόσυρσης δεν είναι υποχρεωτικό και δεν λένε χρονολογίες γιατί δίνει ο καθένας αν θέλει αυτό που έχει. Αν όμως δεν είναι παλιό αμάξι και ειδικά σε μαμά κατάσταση τότε δεν συμφέρει. Πχ ένα starlet ep82 απλό του 93 μπορεί να κάνει 2000 ευρώ. Αν όμως είναι GT κομπλέ μετατροπή πιάνει 5000. Ακόμα και ανταλλακτικά να το κάνει κάποιος θα πιάσει και 7-8000!!! εγώ το εκανα ανταλλακτικά και κράτησα ακόμα και μοτερ (το αμάξι τρακαρισμένο και στις 4 πόρτες με στραβό σασι) και έβγαλα 2500 ευρώ!!! αυτό το είπα για παράδειγμα. Οπότε το μέτρο της απόσυρσης δεν απευθύνεται σε όλους, ούτε και μας συμφέρει όλους! κάποιοι θα βγουν κερδισμένοι και θα δώσουν ένα σαράβαλο που μπορεί να έχουν, αλλά αυτοί είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό μπροστά στο σύνολο.
|