Μ' αυτά και μ' αυτά, έτσι λοιπόν ξεκίνησα κι εγώ για ένα αυτοκίνητο πίστας!
Το αυτοκίνητο αυτό, είναι εισαγωγή από Βέλγιο καθώς δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή Ελλάδα!
Ήταν απ' τα πρώτα που φοράγανε τον 4Α-GE 1.600cc 16v twin cam ο οποίος απέδιδε 124hp στους εμπρόσθιους τροχούς με μπλοκέ και μπρος-πίσω δισκόφρενα!
Επίσης για της εποχής τα δεδομένα, είχε πάρα πολύ καλό στήσιμο με μπάρα θόλων που έπιανε καθρέφτη, πίσω κάθετη μπάρα, και ένα μοτέρ ...... διαμάντι!
Ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και όντας μέγας καύτης εγώ (η ηλικία βλέπεται) δεν υπήρχε ευθεία ή στροφή που να μην είχα περάσει!Φονέας saxorallων το Corollaki! (1ου σταδίου βέβαια, γιατί μετά έβλεπα μόνο την πίσω πινακίδα)
Τα του αυτοκινήτου τώρα:
Έχουν ήδη ξεκινήσει κάποιες εργασίες στα θέματα ελαφρώματος,
φανοποιίας και βαψίματος!
Αφού γδυθεί όλο λοιπόν εσωτερικά (ταπετσαρίες, καθίσματα, μοκέτα, ουρανός, πλαστικά, κονσόλα, ταμπλώ και μοτέρ) θα βαφτεί μέσα έξω και χώρος μηχανής, λευκό!
Ακόμα βέβαια ψάχνομαι στο θέμα καπώ, καθώς δεν υπάρχει κάποια έτοιμη λύση σε carbon parts, οπότε θα πάει κάτι σε fiberglass ή πολυεστέρα!
Μοτέρ: Προς το παρόν δεν θα δυναμώσει ούτε θα αλλαχθεί και θα παραμείνει μαμά, με βλέψεις τετραπετάλουδο στο μέλλον (όχι πολύ μακριά)!Οι μόνες αλλαγές που θα γίνουν είναι άνοιγμα και αντικατάσταση των όποιων ανταλλακτικών θέλουν φρεσκάρισμα (από κολλάρα μέχρι μέταλλα και λοιπά)
Ανάρτηση-στήσιμο: Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα, καθώς δεν υπάρχει καμία έτοιμη λύση σε coilover!Δεν πειράζει, θα φτιάξουμε τα ήδη υπάρχοντα χρησιμοποιώντας αμορτισέρ tokico χρυσά, ένα έτοιμο κιτ coilover (ελατήρια ρυθμιζόμενα καθ' ύψος από ground control) και custom made ρυθμιζόμενα πιατέλα!Η μπάρα μπροστά θα μείνει ως έχει, πίσω μπάρα θόλων whiteline, συνεμπλόκ πολυουρεθάνης παντού καθώς και πίσω αντιστρεπτική πάλι whiteline!
Ασφάλεια:Έχουν επιλεχθεί 2 sparco racer με βάσεις και ζώνες sabelt φαρδιές!Αργότερα θα μετακινηθεί η μπαταρία στην καμπίνα πίσω καθώς και το ρεζερβουάρ με ένα αγωνιστικού τύπου!Cage δεν θα μπει ακόμα!
Μετάδοση: Προς το παρόν ως έχει με βλέψεις για περαιτέρω εξέλιξη!Θα δούμε που πονάει αφού μπει σε πίστα!
Τροχοί-ελαστικά:Οι ζάντες είναι 16' με 7 οφσετ και αφού βαφτούν μαύρες θα φορέσουν R888 και βλέπουμε!
To αυτοκίνητο θα είναι καθαρά για πίστα καθώς ότι ηλεκτρικό έχει μέσα θα ξηλωθεί, για να ελαφρύνει!
Μετρημένο σε πλάστιγγα έδειξε 960κιλά κομπλέ και ευελπιστώ να δείξει κάτω από 750 μετά!
Κλείνοντας να προσθέσω ότι δεν είναι το ιδανικό track day car αλλά ήταν έρωτας και αμαρτία ανέκαθεν, οπότε καταλαβαίνετε!
¶ντε και καλή αρχή!
Μερικές φωτό!
Υ.Γ. Το μόνο μείον στην όλη υπόθεση είναι ότι δεν θα πιεστεί αρκετά αφού τελειώσω και είναι έτοιμο για πίστα, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ!