Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΕ Ε111 G6
  #1  
Παλιά 16-01-09, 12:22
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΕ Ε111 G6

Καλημέρα σε όλους.

Μετά από πολύ καιρό που έχω να γράψω στο φόρουμ (ενώ μπαίνω κάθε μέρα για διάβασμα...) θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τα κάτωθι και να δω και τη δική σας γνώμη και εμπειρία:

Είχα κάνει 135000χμ. χωρίς να αλλάξω τίποτα στην ανάρτησή μου μιας και ΚΤΕΟ παίρναγε και δεν ήταν τα πράγματα σε τραγικό βαθμό. Ποσοστό απόσβεσης γύρω στα 60% μπροστά και 50% πίσω. Τότε μιας και έφτασα τόσα χμ. αποφάσισα να αλλάξω αμορτισέρ λόγω παλαιότητας κυρίως και λόγω νέου ΚΤΕΟ. Η πρόταση από την επίσημη αντιπροσωπία είναι kayaba όχι τα κόκκινα τα ρυθμιζόμενα αλλά τα "απλά" τα οποία είναι και γύρω στο 20% σκληρότερα από τα μαμά. Δεν άλλαξα ελατήρια - αντιστρεπτικές κλπ. Κατά το πρόσφατο πέρασμα από το ΚΤΕΟ μου δηλώθηκε απόσβεση 60% μπρος πίσω και από εκεί άρχισα να ψάχνω το θέμα.

Τα δικά μου "αποτελέσματα" δείχνουν ότι όταν αλλάζουμε αμορτισέρ αλλάζουμε και ελατήρια γιατί το ελατήριο είναι υπεύθυνο για τις κλίσεις και το αμορτισέρ για την επαναφορά από την ταλάντωση. Αν μάλιστα έχουμε τα χρήματα καλό είναι να αλλάξουμε και τις αντιστρεπτικές (η ικανότητα μη-στρέβλωσης πέφτει με τον καιρό...). Αν τα ελατήρια είχαν αλλαχθεί θα "έπιανα" απόσβεση περί τα 85-90% μου είπαν.... εννοείται ότι έχει ελεγθεί η πίεση των ελαστικών, τα νέα αμορτισέρ δεν είναι βλαμμένα κλπ κλπ.

Περιμένω τις γνώμες σας.

Θέμης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη THEMIS : 16-01-09 στις 14:40.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Aναρτησεις aftermarket για 101 hulk TOYOTA COROLLA E*101 59 07-01-14 10:23
Θελω αναρτησεις κ αμορτισερ! Βοηθειαααα!!! Rhodian TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 19-12-09 16:24
ρυθμιζομενες αναρτησεις, ΘΕΩΡΙΑ yiannist SUPPORT 18 09-05-08 09:47
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΕΛΑΤΗΡΙΑ managercor SUPPORT 3 11-02-08 20:58
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ - ΠΟΥ? ΤΙ? alkis2003 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 24-01-08 16:29



Page generated in 0,15451908 seconds (80,84% PHP - 19,16% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:52.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)