ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΕ Ε111 G6
Καλημέρα σε όλους.
Μετά από πολύ καιρό που έχω να γράψω στο φόρουμ (ενώ μπαίνω κάθε μέρα για διάβασμα...) θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τα κάτωθι και να δω και τη δική σας γνώμη και εμπειρία:
Είχα κάνει 135000χμ. χωρίς να αλλάξω τίποτα στην ανάρτησή μου μιας και ΚΤΕΟ παίρναγε και δεν ήταν τα πράγματα σε τραγικό βαθμό. Ποσοστό απόσβεσης γύρω στα 60% μπροστά και 50% πίσω. Τότε μιας και έφτασα τόσα χμ. αποφάσισα να αλλάξω αμορτισέρ λόγω παλαιότητας κυρίως και λόγω νέου ΚΤΕΟ. Η πρόταση από την επίσημη αντιπροσωπία είναι kayaba όχι τα κόκκινα τα ρυθμιζόμενα αλλά τα "απλά" τα οποία είναι και γύρω στο 20% σκληρότερα από τα μαμά. Δεν άλλαξα ελατήρια - αντιστρεπτικές κλπ. Κατά το πρόσφατο πέρασμα από το ΚΤΕΟ μου δηλώθηκε απόσβεση 60% μπρος πίσω και από εκεί άρχισα να ψάχνω το θέμα.
Τα δικά μου "αποτελέσματα" δείχνουν ότι όταν αλλάζουμε αμορτισέρ αλλάζουμε και ελατήρια γιατί το ελατήριο είναι υπεύθυνο για τις κλίσεις και το αμορτισέρ για την επαναφορά από την ταλάντωση. Αν μάλιστα έχουμε τα χρήματα καλό είναι να αλλάξουμε και τις αντιστρεπτικές (η ικανότητα μη-στρέβλωσης πέφτει με τον καιρό...). Αν τα ελατήρια είχαν αλλαχθεί θα "έπιανα" απόσβεση περί τα 85-90% μου είπαν.... εννοείται ότι έχει ελεγθεί η πίεση των ελαστικών, τα νέα αμορτισέρ δεν είναι βλαμμένα κλπ κλπ.
Περιμένω τις γνώμες σας.
Θέμης.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη THEMIS : 16-01-09 στις 14:40.
|