να πω και γω... στην πρωτη σελιδα αναφερθηκε οτι αφου βαρεθικες το 4αφε θα βαρεθεις και το 20ν αυτο το λεει καποιος που δεν εχει 20ν οποιος εχει δεν το βαριετε θα ελεγα ποτε.
το μοτερ το φοραω 4+ χρονια και δεν βλεπω ποτε θα ερθει το σαβατοκυριακο για να το σκεισω(στην δουλεια παω με το μικρο)θα συμφωνησω με καποιον οτι πρεπει να πας πανω απο 200 αλογα για να ενστανθης ετσι (και στην αλφα 156 με τον 3,2λιτρα και τα 240 αλογα δεν ψαρονεις ετσι οπως το 20ν).
το μοτερ επιτανχηνη σαν τρελο ουρλιαζη απιστευτα και χτηπαει κοφτες που ψαρονουν καθε ειδους μοτερια.δεν μετανιωσα καθολου για την μετατροπει.
τελευταια του εκανα και επισκευη κατι που συστηνω σε οποιον το λιωνη το μοτερ η θα το λιωση κανενα 900ε κανει αλλα εχεις το μυαλο σου ησυχο.
συμβουλευτικα αν θα εβαζα το μοτερ κατοπιν τις εμπειριας που εχω στο μαμα αυτ/το μου θα το εβαζα σε καποιον μηχανικο που αναλαμβανη πακετο την ευθηνη και θα του εκανα επισκευη αμεσως κατω οπως ειναι το μοτερ ,μεταλακια ελατηρια μπιστονιων τσιμουχακια ολες τις φλατζες και ιμαντες 1000χλμ στρωσιμο καλα λαδια και μετα λιωστο οσο θες και αν θες κατι παραπανω ενα χταποδι και βολαν και τα μυαλα στους κοφτες οπως λεει και ο χρηστος.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|