Καλημέρα Madvinegar.
Η προσωπική μου άποψη πάντα είναι ότι χωροταξικά σίγουρα θα είσαι καλύτερα με τον comρressor της ΤΤΕ, πιθανότατα δεν θα χρειαστούν πολλές αλλαγές.
Το σίγουρο είναι ότι δεν υποστηρίζεται ούτε ο ένας ούτε ο άλλος από την Τουότα και ειδικά ο ΤΤΕ διότι δεν ήρθε ποτέ επίσημα στην Ελλάδα.
Ο Greddy σίγουρα δίνει παραπάνω άλογα απο default και με την προσθήκη (κάτι που γίνετα) τροχαλίας ανεβαίνει παραπάνω.Στον ΤΤΕ δεν ξέρω.
Συν το γεγονός ότι και άλλα πράγματα να βάλεις (εκκεντροφόρους, πεταλόυδες , εξάτμιση , ροική κτλ) με τον παράλληλο της Greddy (που περιέχει το πακέτο) θα αποδόσουν στο σύνολο καλύτερα.Ενώ την μαμά ΕCU δεν θα μπορείς να την πειράξεις.Θα πρέπει να ανατρέξεις πάλι ή σε παράλληλο ή σε stand alone ECU.
Τα λέφτα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και στα δύο κίτ οπότε και δεν θα πρέπει να σε απασχολήσουν ιδιαίτερα.
Στον Greddy γνωρίζεις και κάποια πράγματα εκ των προτέρων από εμάς οπότε έχεις κάποιο feedback , στον ΤΤΕ δεν θα έχεις τίποτα και φυσικά ακόμα και η TOYOTA δεν θα μπορεί να σε βοηθήσει κάπου.
Ειλικρινά ελπίζω να σε βοήθησα κάπως και να έριξα λίγο φώς στο πρόβληματισμό σου.
Η τελική απόφαση πάντως παραμένει δική σου.
Νεκτάριος
|