Γιαννη εκει θέλω να καταλληξω μονο που διαφωνω στο τελικο σου συμπερασμα! Και εξηγω τη δικη μου λογικη!
Ο υ/κ εχει λογω υπαρξης μονο και μονο για ενα λογο (ετσι το βλεπω εγω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ), οτι η μετατροπη που κανεις δεν φαινεται και δεν χρειαζεται να μπλεκεις με δηλωση κινητηρα κτλ.
Αν δεν γινοταν, τοτε η αμεσως επομενη κινηση θα ηταν να βαζουμε πανω 18αριδες με οτι αυτο συνεπαγεται. Αυτο θα ήταν αμεσα συγκρισημο με την μετατροπη σε 20v αφου θα είχαμε ιδια μετρα και σταθμα (οσον αφορα μετατροπη)
Τωρα ομως ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα αφου καποιος προσπαθει να 'χτισει' ενα 18αρι κινητηρα και να τον κανει να δουλευει σωστα οπως αν θα τον επαιρνε ολοκληρο ως μετατροπη.
Αρα! το 3ο σταδιο υπερκυβισμου ΔΕΝ εχει καμια μα καμια σχεση με το 3ο σταδιο καμιας αλλης μετατροπης!
Ειναι σαν να λεμε οτι μια υπερκυβισμενη ε12 3ου σταδιου ειναι το ιδιο με μια Celica 1.8 3ου σταδιου!!! ΑΤΟΠΟ!!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....
το μέλλον όμως?
|