Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
 |
 |
|
 |

11-07-08, 16:06
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα πρώτα σχόλια σε μια πολύ φρέσκια τοποθέτηση, που θα στείλει την κουβέντα αλλού.....
1. Οταν αγοράζεις το μπλοκ του Levin, έχει και εγκέφαλο μαζί! Αρα ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ!!! αφού τον εγκεφαλό του χρησιμοποιεί... όχι άλλον! Το υπερκυβιμένο όμως, βάζει εγκέφαλο απο άλλο μοτέρ επάνω!
2. Μια απο τα ίδια με το παραπάνω σχόλιο! Αν και το 20ν μπορείς να το δουλέψεις και με άλλη εξάτμιση.
3. Σε όλα όσα έχω πει μέχρι τώρα, πάντα θεωρούσα ότι μιλώντας για μαμά, μιλάμε για ΜΑΜΑ, άρα βάζει και σαζμάν Levin επάνω. Δεν μίλησα ποτέ για "τροποποιήσεις". Οπότε πάλι ισχύει το σχόλιό μου απο την πρώτη ενότητα! Το Υπερκυβισμένο θα βάλει κάτι που δεν ανήκε στον κορμό του. Το 20ν βάζει κάτι με το οποίο κυκλοφορούσε στην αγορά!!!
4. Εδώ έδωσες μια απο τις πιθανές λύσεις προκειμένου να πείς ότι μπορεί να υπάρξει τροποποιημένο ασημοκάπακο! Δεν λέει κάτι αυτό, γιατί μιλάς πλέον για της διάφορες βελτιώσεις που μπορεί να δεχτεί το συγκεκριμένο μοτέρ! Οπότε εγώ που δεν το έχω αλλάξει, αλλά και όσοι δεν θα το κάνουνε, παραμένουνε ΜΑΜΑ!!! Αρα πάλι μόνο το Υπερκυβισμένο δεν είναι ΜΑΜΑ, γιατί βάζει κάτι που δεν του ανήκει!
Και σαν τελικό σχόλιο.... ΝΑΙ Βαγγέλη, το παίζω τελείως ΜΑΜΑ, γιατί το μοτέρ μου δεν έχει τίποτα επιπλέον επάνω, πέρα απο αυτά που έχει ενα ασημί όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο (Δεν υπάρχει λόγος να προσθέσω κάτι!!!) Γιατί πρέπει ντε και καλά να αποδείξουμε ότι τα 20ν είναι πειραγμένα? Γιατί δεν μπορούμε να δεχτούμε, ότι υπάρχουνε και 20ν απείραχτα????
Αρα λοιπόν, αυτό που απέδειξες εσύ είναι ότι ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ μπορεί να βελτιώσει ένα 20ν! Δεν είναι όμως αναγκαία και απαραίτητα αυτά τα βήματα σε ένα 20ν, όπως στο Υ/β (Εκεί είναι άκρως απαραίτητα!)!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 11-07-08 στις 16:12.
|

11-07-08, 16:16
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Σχετικά με τα σαζμάν φίλε Γιάννη δεν έχεις δίκιο. τα μισα 20V έρχονται χωρίς σαζμάν ή με αυτόματα και ο καθένα βάζει οτι σαζμάν βρει...
Επίσης είναι δύσκολο να βρείς τροπέτο μαζί με εξάτμηση, συνεπώς και η εξάτμηση των 20V δεν είναι μαμα...
Θα συμφωνήσω μαζί σου οτι υπάρχουν 20V που είναι μαμα (ενα απο αυτά είναι το δικό σου), ενώ κάτι αντίστοιχό δε μπορείς να το πεις για ενα υπερκυβιμένο (γιατι κανείς δεν αλλάζει το μοτερ του με μοτέρ απο mr2. Όλοι μετατρέπουν το μοτέρ τους με κάτι που μοιάζει με το μοτέρ του mr2).
Το θέμα είναι να τεθούν όρια στη σύγκριση, αλλιως δε θα βγάλουμε άκρη...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
 |
|
 |

11-07-08, 16:30
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Τα πρώτα σχόλια σε μια πολύ φρέσκια τοποθέτηση, που θα στείλει την κουβέντα αλλού.....
1. Οταν αγοράζεις το μπλοκ του Levin, έχει και εγκέφαλο μαζί! Αρα ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ!!! αφού τον εγκεφαλό του χρησιμοποιεί... όχι άλλον! Το υπερκυβιμένο όμως, βάζει εγκέφαλο απο άλλο μοτέρ επάνω!
2. Μια απο τα ίδια με το παραπάνω σχόλιο! Αν και το 20ν μπορείς να το δουλέψεις και με άλλη εξάτμιση.
3. Σε όλα όσα έχω πει μέχρι τώρα, πάντα θεωρούσα ότι μιλώντας για μαμά, μιλάμε για ΜΑΜΑ, άρα βάζει και σαζμάν Levin επάνω. Δεν μίλησα ποτέ για "τροποποιήσεις". Οπότε πάλι ισχύει το σχόλιό μου απο την πρώτη ενότητα! Το Υπερκυβισμένο θα βάλει κάτι που δεν ανήκε στον κορμό του. Το 20ν βάζει κάτι με το οποίο κυκλοφορούσε στην αγορά!!!
4. Εδώ έδωσες μια απο τις πιθανές λύσεις προκειμένου να πείς ότι μπορεί να υπάρξει τροποποιημένο ασημοκάπακο! Δεν λέει κάτι αυτό, γιατί μιλάς πλέον για της διάφορες βελτιώσεις που μπορεί να δεχτεί το συγκεκριμένο μοτέρ! Οπότε εγώ που δεν το έχω αλλάξει, αλλά και όσοι δεν θα το κάνουνε, παραμένουνε ΜΑΜΑ!!! Αρα πάλι μόνο το Υπερκυβισμένο δεν είναι ΜΑΜΑ, γιατί βάζει κάτι που δεν του ανήκει!
Και σαν τελικό σχόλιο.... ΝΑΙ Βαγγέλη, το παίζω τελείως ΜΑΜΑ, γιατί το μοτέρ μου δεν έχει τίποτα επιπλέον επάνω, πέρα απο αυτά που έχει ενα ασημί όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο (Δεν υπάρχει λόγος να προσθέσω κάτι!!!) Γιατί πρέπει ντε και καλά να αποδείξουμε ότι τα 20ν είναι πειραγμένα? Γιατί δεν μπορούμε να δεχτούμε, ότι υπάρχουνε και 20ν απείραχτα????
Αρα λοιπόν, αυτό που απέδειξες εσύ είναι ότι ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ μπορεί να βελτιώσει ένα 20ν! Δεν είναι όμως αναγκαία και απαραίτητα αυτά τα βήματα σε ένα 20ν, όπως στο Υ/β (Εκεί είναι άκρως απαραίτητα!)!
|
1. Για να έχεις ένα σωστά ρυθμισμένο Υ/Κ πρέπει να βάλεις τον εγκέφαλο του 1.8. Επειδή όμως αν προγραμματίσεις τον ήδη υπάρχον θα βγάλει παραπάνω άλογα, αυτός είναι και ο λόγος που όλοι το προτιμούν. Οπότε ένα Υ/Κ έχει σίγουρα πρόγραμμα!!!! Καλύτερο από μαμά 1800.
2. Διαφωνώ ότι μπορείς να δουλέψεις το 20v με την παλιά εξάτμιση. Χρειάζεσαι μια εξάτμιση που να πληρεί τις προδιαγραφές του μοτέρ. Το μοτέρ δεν δουλεύει σωστά με εξάτμιση από 1300. Το ίδιο συμβαίνει και με τα Υ/Κ και αυτά χρειάζονται μεγαλύτερη εξάτμιση από τα 1400. Χρειάζονται την εξάτμιση ενός 1800. Άσχετα πάλι αν και στις 2 περιπτώσεις υπάρχουν κάποιοι που βάζουν πιο ελεύθερη εξάτμιση για να κερδίσουν επιδόσεις.
Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να πω είναι πως ένα Υ/Κ με εντόστια 1800 και μπεκ και εισαγωγή είναι στην ουσία ένα 1800 με ΦΠΕ. Ενώ ένα 20v είναι τις περισσότερες φορές ένα 1.6 20v με Φίλτρο και εξάτμιση ή έστω αν υποθέσουμε πως δεν έχει μεγαλύτερη εξάτμιση ένα 1.6 20v εργοστασιακό μοτέρ.
|
 |
|
 |

11-07-08, 16:33
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Θα κανω τον δικηγορο τωρα και των δυο.
Μαμα 20v δεν υπαρχει, οσο και εαν χτυπιεστε απο κατω.
Εαν δεν κανω λαθος το μοτερ αυτο προερχεται απο τροπετο.Βρισκοταν σε αυτοκινητο επιδοσεων και οχι σε νεκροφορα.Αυτος που το ειχε το φουνταρε, γιαυτο αλλωστε εχετε εσεις τα μοτερακια.Αρα ηταν γκαζακιας και ειδικα στην Ιαπωνια αποκλειεται να παιρνανε LEVIN για να πανε στο super market.
Oλα τα 20v που ηρθαν Ελλαδα, ηρθαν σαν τροπετα.Αρα κανεις δεν ξερει εαν το μοτερ αυτο εχει λιγη τσιμπημενη συμπιεση, προγραμμα, εκκεντροφορους η οτι αλλο.
Ολα τα 20v εχουν τουλαχιστον εξατμιση και εισαγωγη.Δεν με ενδιαφερει εαν επρεπε να γινει η εξατμιση. Απο την στιγμη που δεν εχει ακριβως τις ιδιες κουρπες, διαμετρο και καζανακια με την εργοστασιακη, ειναι βελτιωτικη.
Τωρα το 18αρι φοριεταν και στο MR2, οπου εραβε
και για αυτο μοτερ υπαρχουν εκκεντρα-βολαν-τροχαλιες-παραλληλοι-προγραμματα-χταποδια κ.α
Δυστυχως δεν γινεται, αλλα θα ηταν ενδιαφερον κοντρα αναμεσα σε 2 εντελως μαμα(δηλαδη μονο βενζινη να εχουν μεσα) MR2 και LEVIN.
Τωρα κατα τα αλλα, οποιος φτιαξει το καλυτερο μοτερ θα ειναι πιο γρηγορος.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|

11-07-08, 18:24
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Θα κανω τον δικηγορο τωρα και των δυο.
Μαμα 20v δεν υπαρχει, οσο και εαν χτυπιεστε απο κατω.
Εαν δεν κανω λαθος το μοτερ αυτο προερχεται απο τροπετο.Βρισκοταν σε αυτοκινητο επιδοσεων και οχι σε νεκροφορα.Αυτος που το ειχε το φουνταρε, γιαυτο αλλωστε εχετε εσεις τα μοτερακια.Αρα ηταν γκαζακιας και ειδικα στην Ιαπωνια αποκλειεται να παιρνανε LEVIN για να πανε στο super market.
Oλα τα 20v που ηρθαν Ελλαδα, ηρθαν σαν τροπετα.Αρα κανεις δεν ξερει εαν το μοτερ αυτο εχει λιγη τσιμπημενη συμπιεση, προγραμμα, εκκεντροφορους η οτι αλλο.
|
Δεν ειναι απαραιτητο ολα τα τροπετα να προερχονται απο καμικαζι και ολα τα μοτερ να ειναι πειραγμενα. Και αν ημουν καμικαζι και εδινα το αυτοκινητο μου για τροπετο θα φροντιζα να βγαλω ολες τις βελτιωσεις που του εχω κανει για να τα πωλησω οσο θα πωλουσα το τροπετο.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,71231890 seconds (87,18% PHP - 12,82% MySQL) with 33 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:01. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|