Γιαννάκη, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εν μέρει με αυτά που γράφεις. Και εξηγούμαι:
Το χρώμα του λαδιού έχει να κάνει κυρίως με την χρήση του αυτοκινήτου. Οπότε κατά την γνώμη μου εάν ένας κινητήρας υφίσταται συνεχείς καταπονήσεις δουλεύοντας σε υψηλές στροφές, θα "φορτώνει" τα λάδια με περισσότερα μέταλλα και υπολείμματα καύσης λόγω αυτών των καταπονήσεων, με αποτέλεσμα να "μαυρίσει" τα λάδια του. Όλα αυτά σε σχέση με έναν άλλο κινητήρα, για παράδειγμα τον δικό μου, ο οποίος λειτουργεί καθημερινά κυρίως στην εθνική οδό διανύοντας περίπου 60 χλμ. ημερησίως με μέσο όρο ταχυτήτων τα 90-100 χλμ/ώρα και χαμηλές στροφές (κάτω των 3.000).
Και όπως λέει και ο Άκης, σαφώς και το χρώμα τους μετά από 7.500 χλμ. δεν είναι το ίδιο ξανθό, αλλά εάν τα συγκρίνω με αυτά της ΤΟΥΟΤΑ που έβαζα μέχρι τα 30.000 χλμ. τότε είναι η μέρα με την νύχτα. Εκτός εάν θεωρείς ότι τα λάδια που βάζει η ΤΟΥΟΤΑ είναι τα καλύτερα...
__________________
Lift, lift, lift...
|