Οδηγοί και Ζωδιακός Κύκλος
Οδηγοί και Ζωδιακός Κύκλος
από τον Σωτήρη Μέγκουλη
Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες προσπαθούν επεξεργαζόμενες στατιστικά στοιχεία από τροχαία ατυχήματα να καταλήξουν σε τάσεις που θα τις βοηθήσουν να εφαρμόσουν ρεαλιστική πολιτική τιμών και να απομονώσουν επικίνδυνες ομάδες πληθυσμού. Η ηλικία, το φύλο, η εκπαίδευση, το μέσο εισόδημα, τα χρόνια οδηγικής εμπειρίας κ.α. αποτελούν τα συνηθέστερα στοιχεία βάσει των οποίων κατατάσσονται οι ασφαλιζόμενοι σε ομάδες. Το 2002, όμως, η SunCorp MetWay με έρευνά της σε 160.000 ασφαλιστικές απαιτήσεις για τροχαία ατυχήματα τάραξε τα νερά καθώς αποφάσισε να εισαγάγει ένα ακόμη στοιχείο στην κατηγοριοποίηση των οδηγών: το ζώδιό τους. Η δημοσίευση των αποτελεσμάτων της έρευνας δημιούργησε πολλές αντιδράσεις και ξεκίνησε μία μεγάλη συζήτηση για το θέμα στην οποία συμμετείχαν - όπως είναι φυσικό - και πολλοί αστρολόγοι. Στο αφιέρωμα που ακολουθεί δημοσιεύουμε την κατάταξη των ζωδίων ως προς την πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος και την προσπάθεια εξήγησης του φαινομένου από αστρολογικής μεριάς.
ΚΡΙΟΣ
Ο καλύτερος πελάτης των τροχονόμων ... Του αρέσει η ταχύτητα και οι προκλήσεις. Είναι ικανός την στιγμή που κάποιος τον προσπερνά να αυξήσει ταχύτητα για να κερδίσει μία άτυπη κόντρα. Τραβάει τα βλέμματα των τροχονόμων χωρίς να είναι και πολυδιατεθειμένος να υπακούσει στα σήματά τους. Του αρέσουν τα κόκκινα αυτοκίνητα γιατί με αυτά εκφράζεται η επιθετικότητά του. Ο λόγος που καταλαμβάνει την 7η θέση στον πίνακα και όχι κάποια χειρότερη είναι πως δεν προλαβαίνει να προκαλέσει ατυχήματα γιατί συνήθως βρίσκεται στα δεξιά του δρόμου με έναν ή περισσότερους τροχονόμους στο παράθυρό του.
ΤΑΥΡΟΣ
Αν ακούσετε κάποιον ανυπόμονο στο φανάρι να σας κορνάρει πριν καλά καλά ανάψει το πράσινο τότε αυτός θα πρέπει να ανήκει στο ζώδιο του Ταύρου. Είναι ο οδηγός εκείνος που λατρεύει την κόρνα γιατί αποτελεί ένα εξαίρετο μέσο για να εξωτερικεύσει την γκρίνια του. Σαν συνοδηγός είναι ακόμα χειρότερος: Παραπονιέται και γκρινιάζει για ότι βλέπει γύρω του. Αποφεύγει τους δρόμους με τα διόδια γιατί δεν θέλει να καταθέτει εκεί όσα έχει κερδίσει με κόπο. Όταν βρίσκεται στο τιμόνι επιλέγει την δεξιά λωρίδα οδηγώντας ακριβώς στο όριο της ταχύτητας και πολλές φορές κάτω από αυτό αδιαφορώντας για τους άλλους που θα ήθελε την συγκεκριμένη στιγμή να μην υπάρχουν κιόλας στο οπτικό του πεδίο (ή ακόμα και στην ζωή). Λόγω της ιδιοσυγκρασίας του κατέχει την δεύτερη θέση σε πιθανότητα εμπλοκής σε ατύχημα.
ΔΙΔΥΜΟΙ
Πέστου να μείνει σε μία λωρίδα ενώ οδηγεί και θα σε μισήσει. Αλλάζει συνεχώς λωρίδες κυκλοφορίας, ελίσσεται σαν φίδι και προσπαθεί να αποφύγει έγκαιρα όσους θεωρεί αργούς οδηγούς. Αν, τυχόν, κολλήσει πίσω από κάποιον σαν αυτούς εκνευρίζεται, αγχώνεται και λειτουργεί σαν το λιοντάρι στο κλουβί. Ενώ είναι επικίνδυνος για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους, μέσα στην πόλη βρίσκεται στο στοιχείο του καθώς αντιμετωπίζει πολύ εύκολα την κίνηση μπαίνοντας σε κάθε κενό που συναντά μπροστά του και χρησιμοποιώντας όλα τα στενά της διαδρομής. Η έρευνα απέδειξε πως συγκεντρώνει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα.
ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Ο πιο συντηρητικός οδηγός που πρόκειται να συναντήσει κανείς στον δρόμο. Κινείται αμυντικά προσέχοντας τόσο για την δική του ασφάλεια όσο και την ασφάλεια των άλλων. Επιλέγει μεσαία ή αριστερή λωρίδα και είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του οδηγού εκείνου που δεν θα ξεκινήσει το αυτοκίνητό του αν όλοι οι επιβάτες δεν έχουν φορέσει την ζώνη ασφαλείας και δεν έχουν καθήσει αναπαυτικά στα καθίσματά τους. Σαν πατέρας (ή μητέρα) είναι καταπιεστικός για τα παιδιά του τα οποία δεν αφήνει να κουνηθούν ούτε για μία στιγμή στο αυτοκίνητο. Καταλαμβάνει την 5η θέση στον πίνακα επειδή αν τα πράγματα δεν πάνε έτσι όπως τα θέλει (ακριβώς λέμε τώρα) τότε χάνει την υπομονή του με απρόβλεπτες συνέπειες.
ΛΕΩΝ
Ο πιο "επικοινωνιακός" από όλους τους οδηγούς. Είναι ο μόνος που κατεβάζει πολύ εύκολα το παράθυρό του είτε για να κάνει παρατήρηση σε άλλους οδηγούς είτε για να απαντήσει σε κορναρίσματά τους. Του αρέσει η ταχύτητα και είναι επικεντρωμένος στον προορισμό του ταξιδιού του. Κοιτάζει συχνά τους καθρέπτες του όχι, όμως, για να ελέγξει τα αυτοκίνητα που τον ακολουθούν αλλά για να διορθώσει την εμφάνισή του. Του αρέσει η δυνατή μουσική και οδηγεί, συνήθως, με τέρμα τα μπάσα και τσίτα τα γκάζια. Έχει προγραμματίσει την ώρα άφιξης σε κάθε ταξίδι και τσαντίζεται όταν βρεθεί σε κίνηση ή πίσω από αργούς οδηγούς. Καταλαμβάνει την 8η θέση στον πίνακα.
ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Όσο πιο μεγάλο αυτοκίνητο έχουν τόσο πιο καλά και άνετα νοιώθουν. Η άνεση είναι σημαντική για αυτούς όπως και το να μην πάρουν ούτε μία κλήση από τροχονόμο. Οδηγούν στην μεσαία ή τη δεξιά λωρίδα και πάντα σύμφωνα με το νόμο. Απεχθάνονται το μποτιλιάρισμα όπως και τις ουρές στα διόδια. Είναι οι πρώτοι που θα εκμεταλλευθούν γρήγορους και σύγχρονους τρόπους που τους διευκολύνουν την ζωή και την κίνηση στους δρόμους. Καταλαμβάνουν την 4η θέση στον πίνακα γιατί προκαλούν ατυχήματα, κυρίως μέσα στις πόλεις, όπου δεν βρίσκονται και πολύ μέσα στα "νερά" τους.
__________________
ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ!!
Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
KE-30 Classic
|