Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA KE30

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #32  
Παλιά 28-03-07, 01:19
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 450
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Κωστα ας μιλησω και εγω τωρα. Δεν εχει σημασια τι καπακι εχει η κεφαλη των βαλβιδων αλλα τι νουμερο εχει η κεφαλη.
Καπις?
Παντα μιλαμε πως ξεχωριζεις εναν 2tg απο εναν αλλον. Οχι πως ξεχωριζεις εναν 2tg απο εναν κινητηρα κ λη απο εναν 2τβ. Αυτο δεν ρωτας?
Λοιπον μπροστα στο καπακι γραφει:
11111 - 88220
11111 - 88222
11111 - 88260
11111 - 88261
11111 - 88262 (ή δεν γραφει τιποτα)
Οσο πιο μικρο το νουμερο τοσο πιο παλιος.
Ολοι ειναι dohc απλα το καπακι του 220 γραφει Τουοτα 1600 ενω του 222 γραφει μονο τουοτα. Αλλα παλι μπορεις να βαλεις το ενα καπακι στην αλλη κεφαλη. γω π.χ. στον 262 εβαλα το φρεσκοβαμμενο καπακι του 222 και μετα ενα αλλο που αγορασα απο 260. Καταλαβες? δεν βλεπουμε το καπακι αλλα τον αριθμο της κεφαλης. Αυτα με τα καπακια. Αν ο κινητηρας εναι ο 220 ειναι ο πιο παλιος (1971 - 1973) με τις μικροτερες βαλβιδες. Ο κινητηρας 222 ειναι με μεγαλυτερες βαλβιδες και πιο αγριους εκκεντροφορους. Οι 260, 261 και 262 εχουν και το σημα της yamaha, εχουν διπλα ελατηρια στις βαλβιδες για καλυτεραο webbing στις υψηλες στροφες. Οι 220, 222, 260 εβγαιναν μονο καρμπ, ο 261 εβγαινε και injection ενω ο 262 (ή κενός) εβγαινε μονο injection. Ο 262 εχει και διαφορετικο σχεδιασμο του θαλαμου καυσης, ειναι ημιελλειπτικος.
Καλυτερος κινητηρας οι 260 και 261 με εκκεντροφορους απο 222. Ο 262 αν και νεοτερος, λογω των δυσευρετων πιστονιων του δεν ειναι για πολλα πολλα (μην ψαχνουμε και δεν βρισκουμε ανταλλακτικα δλδ).
Οταν μαθεις τον αριθμο της κεφαλης τα ξαναλεμε, οκ? Αυτο εχει την περισσοτερη σημασια.
Απάντηση με παράθεση
 


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA KE30

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Εχει σπάσει η ντιζα πορπαγκαζ τι κανω; MixalisG6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 10 31-12-20 20:32
Να κανω τουρμπο το 1.4vvti ε12? thomas07 ΦΟΡΟΥΜ 36 26-09-15 20:31
Αδεια σταθμευσης και διαγραμμιση χωρου στο δρομο, τι να κανω? Ma-corolla ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 13-08-13 17:15



Page generated in 0,39799190 seconds (90,74% PHP - 9,26% MySQL) with 103 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:52.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)