Κωστα ας μιλησω και εγω τωρα. Δεν εχει σημασια τι καπακι εχει η κεφαλη των βαλβιδων αλλα τι νουμερο εχει η κεφαλη.
Καπις?
Παντα μιλαμε πως ξεχωριζεις εναν 2tg απο εναν αλλον. Οχι πως ξεχωριζεις εναν 2tg απο εναν κινητηρα κ λη απο εναν 2τβ. Αυτο δεν ρωτας?
Λοιπον μπροστα στο καπακι γραφει:
11111 - 88220
11111 - 88222
11111 - 88260
11111 - 88261
11111 - 88262 (ή δεν γραφει τιποτα)
Οσο πιο μικρο το νουμερο τοσο πιο παλιος.
Ολοι ειναι dohc απλα το καπακι του 220 γραφει Τουοτα 1600 ενω του 222 γραφει μονο τουοτα. Αλλα παλι μπορεις να βαλεις το ενα καπακι στην αλλη κεφαλη. γω π.χ. στον 262 εβαλα το φρεσκοβαμμενο καπακι του 222 και μετα ενα αλλο που αγορασα απο 260. Καταλαβες? δεν βλεπουμε το καπακι αλλα τον αριθμο της κεφαλης. Αυτα με τα καπακια. Αν ο κινητηρας εναι ο 220 ειναι ο πιο παλιος (1971 - 1973) με τις μικροτερες βαλβιδες. Ο κινητηρας 222 ειναι με μεγαλυτερες βαλβιδες και πιο αγριους εκκεντροφορους. Οι 260, 261 και 262 εχουν και το σημα της yamaha, εχουν διπλα ελατηρια στις βαλβιδες για καλυτεραο webbing στις υψηλες στροφες. Οι 220, 222, 260 εβγαιναν μονο καρμπ, ο 261 εβγαινε και injection ενω ο 262 (ή κενός) εβγαινε μονο injection. Ο 262 εχει και διαφορετικο σχεδιασμο του θαλαμου καυσης, ειναι ημιελλειπτικος.
Καλυτερος κινητηρας οι 260 και 261 με εκκεντροφορους απο 222. Ο 262 αν και νεοτερος, λογω των δυσευρετων πιστονιων του δεν ειναι για πολλα πολλα (μην ψαχνουμε και δεν βρισκουμε ανταλλακτικα δλδ).
Οταν μαθεις τον αριθμο της κεφαλης τα ξαναλεμε, οκ? Αυτο εχει την περισσοτερη σημασια.
|